Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 23.01.14

  • Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy  

  • Bartłomiej Juszczyk

    CEO i właściciel Agencji Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb (www.Grupa-Adweb.pl) skupiającej agencję interaktywną Adweb, agencję public relations VanguardPR, serwis świadczący usługi z zakresu domen i hostingu 2BE.PL oraz zajmującą się SEO/SEM markę Adseo.
    W sektorze nowych mediów działa od 1999 roku. Współzałożyciel Stowarzyszenia Kraków Public Relations, członek Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Małopolskiego Klastra Technologii Informatycyjnych oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

    Autor licznych publikacji poświęconych zagadnieniom wykorzystania public relations w kampaniach marketingowych w Internecie, prelegent spotkań branży IT, wykładowca warsztatów marketingu interaktywnego dla studentów, komentator polskiej branży marketingu. Z wykształcenia ekonomista, z zamiłowania i pasji aktywny uczestnik polskiego rynku reklamowego, promotor niesztampowych kampanii i rozwiązań wizerunkowych w Sieci

  • Opis szkolenia
  • Cel szkolenia

    Celem szkolenia jest przede wszystkim pokazanie użytkownikom światowych trendów i standardów mobile marketingu, wyjaśnienie skutków pomijania aspektów mobilnych w PR oraz  wykorzystanie kanałów mobilnych w trakcie kryzysów i procesie budowania relacji z otoczeniem.

    W trakcie szkolenia omawiany będzie zarówno Polski jak i zagraniczny rynek mobile marketingu, proces budowania strategii Public Relations i praktyczne jej wykorzystanie.

    Wszystko to w oparciu o case’y z całego świata – działania mobile marketingowe zarówno udane, jak i nieudane, które pomogą uczestnikom szkolenia lepiej zrozumieć specyfikę rynku i pokażą jak starać się wyprzedzić obecnie prowadzone na polskim rynku działania PR przynajmniej o krok.

    Do kogo adresowane jest szkolenie:

    • Dyrektorzy, menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za planowanie strategii marketingowych w reklamie i Public Relations
    • Właściciele i pracownicy portali, sklepów internetowych,
    • Specjaliści w obszarze rozwiązań mobile marketingowych,
    • Wszyscy zainteresowani wdrożeniem lub poprawieniem mobile strategii PR-owych w swoich firmach.

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza w zakresie mobile marketingu i PR-u

    Metoda prowadzenia:

    Szkolenie w formie wykładu i analizy case studies wraz z uczestnikami. Dużo praktyki, mniej teorii, a przede wszystkim przedstawienie jak największej liczby praktycznych przykładów.

  • Program szkolenia
    1. Analiza polskiego i zagranicznego rynku mobile marketingu – porównanie, realia polskiego rynku w kontekście PR
    2. Na co zwracać uwagę,
    3. Czego oczekują odbiorcy,
    4. Najczęściej popełniane błędy,
    5. Pomijanie mobile marketingu w strategiach PR,
    6. Mobile marketing w procesie budowania relacji z otoczeniem,
    7. Kryzysy – jak wykorzystać mobile marketing w trakcie kryzysu wizerunkowego i PR-u firmy,
    8. Budowanie skutecznej strategii i jej praktyczne wykorzystanie,
    9. 50 światowych, najczęściej nieznanych i zaskakujących case studies  - w oparciu o nie analiza wykorzystania mobile marketingu w PR firm.

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*