Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 16.10.14

  • Dobra marka to ja! Personal branding w erze mediów społecznościowych

  • Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. . Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz.

    Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

    Dorota Walczak

    Łączy w sobie unikatowe kompetencje artysty fotografika, trener i antropolog kultury. Od przeszło 10 lat realizuje różnorodne projekty fotograficzne. Równolegle z działalnością artystyczną prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne. Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Realizuje sesje i plenery fotograficzne dla firm. Prowadzi warsztaty i szkolenia wewnętrzne dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów wykonywania i zastosowania fotografii. Realizowała biznesowe sesje fotograficzne m.in. dla AVIVA Polska, Kanuf, Danone i wielu innych.

  • Opis szkolenia
  • Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych w Polsce spowodował, że wiele osób bardzo chętnie włączyło do swoich codziennych działań, aktywności na różnych forach i serwisach. Dzięki temu dostęp do informacji, do tej pory traktowanych jako prywatne, jest znacznie ułatwiony. Dlatego proponujemy uczestnikom szkolenia nabycie wiedzy i umiejętności w budowaniu i kreowaniu własnego wizerunku w sieci. W trakcie zajęć dowiedzą się, w jaki sposób poprzez aktywność w social media, wpływamy na to, jak odbierani jesteśmy my sami, nasz pracodawca, nasi znajomi.

    W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • jak budować własny wizerunek w mediach społecznościowych
    • jakie korzyści można uzyskać dzięki serwisom społecznościowym (Linkedin, Facebook, Goldenline, NK), a co można stracić
    • na co należy uważać „lajkując”, udostępniając czy też zamieszczając różne treści w internecie
    • co może, a czego nie może pracodawca w sieci
    • w jaki sposób inni nas odbierają i jakie wrażenie wywołujemy
    • jak zakładać profesjonalne profile społecznościowe, co w nich zamieszczać oraz poznają, jakie informacje mówią o nas wprost, a jakie pośrednio

    Wyróżnik:

    Każdy z uczestników weźmie udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, realizowanej przez zawodowego fotografa, specjalizującego się w sesjach biznesowych.

  • Program szkolenia
  • 1. Charakterystyka mediów społecznościowych:

    - trendy w komunikacji

    - social media podstawowe narzędzie w head huntingu

    - międzynarodowy personal branding czyli gdzie warto być

    2. Personal branding w internecie

    - kanały komunikacji w social mediach, charakterystyka i specyfika najważniejszych (Facebook, Youtube, Linkedin , blog, itp.)

    - korzyści i ryzyka wynikające z obecności w social mediach

    - pracownik w Internecie – czy pracodawca może kontrolować i cenzurować wypowiedzi pracowników w sieci

    3. Personal branding w praktyce

    - kto jest moją grupą docelową i gdzie ona jest w sieci czyli jak dotrzeć do pracodawcy, partnera biznesowego, klienta itp.

    - gdzie być w sieci aby być zauważonym

    - jak mnie widzą tak … - budowanie wizerunku w wybranych profilach zawodowych

    4. Case study: wyróżniaj się lub zgiń czyli nowoczesne metody autoprezentacji w sieci

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

Cena: 1000 zł lub 700 zł*