Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 18.09.13

  • Branding, rebranding, refreshment - budowa i ochrona wizerunku marki

  • Zbigniew Lazar

    Posiada ponad 20 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i PR dla dużych międzynarodowych korporacji, w których był odpowiedzialny mi.in  za biura prasowe, komunikację wewnętrzną i CSR oraz za tworzenie i wprowadzanie strategii komunikacyjnych. Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu zmianami, komunikacji kryzysowej, komunikacji marek i zarządzaniu reputacją. Był dyrektorem działów PR w FSO, General Motors, Opel Polska, Lafarge i PTC (Era, T-Mobile), a także koordynatorem sekcji informacji dla rządu stanu Victoria w Australii, wykładowcą Business English i komunikacji międzykulturowej w Paryżu oraz asystentem na wydziale anglistyki Uniwersytetu Śląskiego. Absolwent anglistyki UŚ, stypendysta doktorancki na Uniwersytecie Cambridge, uzyskał dyplom zarządzania stosowanego w Australian Institute of Management. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • jak budować i dbać o wizerunek marki
    • w jakich sytuacjach potrzebny jest rebranding
    • jak komunikować zmiany pracownikom
    • jak komunikować zmiany na zewnątrz
    • jakie są pułapki przy rebrandingu, refreshmencie
    • co czeka markę po rebrandingu

    W trakcie szkolenia zostaną przeprowadzone praktyczne ćwiczenia w grupach!

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

  • Program szkolenia
  • 1. Zrozumieć powody – co zmieniamy i po co

    2. Wizerunek korporacji i marki, czyli jak wykorzystać ich wzajemne oddziaływanie w czasie zmian

    3. Podział ról w organizacji: kto, co, kiedy i za ile

    4. Rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (omówienie i ćwiczenia)

    5. Pracownicy początkiem i zwieńczeniem sukcesu

    6. Ambasadorowie nowego, czyli jak uruchomić pokłady dobrej woli, wewnątrz i na zewnątrz

    7. Jak nie spalić tematu, czyli co, kiedy, komu, jak i jak dużo (lub mało…)

    8.Ochrona informacji w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

    9. Jak nie wylać dziecka z kąpielą, czyli jak nie zabić starego, zanim nie narodzi się nowe

    10. Rebranding i odświeżanie marek jako zarządzanie projektowe – krok po kroku (omówienie i ćwiczenia)

    11. Kreatywność a bezlitosne planowanie

    12. My tu a centrala tam? Czyli globalne implikacje rebrandingu na nasze działania

    13. Pola minowe, czyli gdzie nie włazić…..

    14. Rebranding, rebranding i po rebrandingu, czyli niekończąca się historia lub jak nie spocząć na laurach

    15. Studium przypadków i ćwiczenia

    16. Dyskusja ćwiczeń i podsumowanie

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*