Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 29.01.15

  • Szkolenie SEO PR

  • Jarosław Miszczak

    W branży SEO od 2005 roku. Od 2011 roku kieruje działem SEO/SEM w łódzkiej firmie Go3.pl. Publikuje na swoim blogu - Blog o SEO i nie tylko - jarekm.pl - oraz w serwisach branżowych, głównie w tematyce związanej z SEO, SEO PR i social media. Prelegent wielu konferencji i spotkań w branży SEO. Pasjonat marketingu internetowego, w szczególności SEO oraz social media. Zaczynał pracę w firmie TourisLine Polska zajmując się pozycjonowaniem serwisów firmy w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż - turystycznej. W zakresie SEO współpracował m.in. z BIG InfoMonitor SA, spahotele.pl, Rule Financial, Uniwersytetem Łódzkim. Autor jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich na temat pozycjonowania (2006 rok, Uniwersytet Łódzki). Założyciel Fundacji Niechciane i Zapomniane - SOS dla Zwierząt oraz jej rzecznik prasowy w latach 2006-2011. Trener Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Większość osób, która szuka informacji na temat firmy, produktu czy usługi korzysta z wyszukiwarki Google. Tak samo zachowują się osoby, które chcą się dowiedzieć więcej o potencjalnych pracownikach, pracodawcach czy partnerach biznesowych, rozpoczynają od ich ,,googlowania". Dlatego też to, co na temat marki czy osoby można znaleźć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania jest tak istotne i decyduje o tym, jakie informacje budują nasz wizerunek na temat danej marki czy osoby.

    W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

      • W jaki sposób dbać o to, aby na pierwszej stronie wyników wyszukiwania znajdowały się wyłącznie pożądane informacje na temat marki czy osoby
      • Jak działania PR i SEO wpływają na siebie nawzajem
      • Jak wykorzystywać prowadzone już działania z zakresu PR do wzmocnienia efektu SEO, podniesienia pozycji własnej witryny oraz promowania pozytywnych treści na temat marki znajdujących się na zewnętrznych witrynach zewnętrznych
      • Jaki wpływ na SEO PR mają działania w social mediach
      • Jak zabezpieczyć się przed pojawianiem się w wynikach wyszukiwania niechcianych informacji na temat marki?
      • Co to jest depozycjonowanie (negatywne SEO) i jak się przed nim bronić.
      • Jak działać w sytuacji kryzysowej

       

      Do kogo adresowane jest szkolenie:

      Szkolenie będzie przydatne w szczególności dla osób odpowiedzialnych za public relations, komunikację, marketing i reklamę w firmach i instytucjach. Z uwagi na uwzględnienie w szkoleniu ogólnych trendów i zasad działań, jak również pokazanie konkretnych metod ich wykonywania, szkolenie będzie przydatne dla osób zajmujących różne stanowiska w organizacji. Skorzystają z niego zarówno osoby na wysokich stanowiskach, odpowiedzialne za planowanie działań komunikacyjnych i promocyjnych w firmach jak i osoby zajmujące się na co dzień prowadzeniem tych działań.

    • Program szkolenia
    • 1. Czym jest SEO PR i jakie działania wchodzą w jego skład?

      2. Dlaczego widoczność firmy w wyszukiwarce ma tak duże znaczenie? Kilka słów i sporo danych dotyczących dominacji Google w Polsce.

      3. Budowanie mocnej pozycji marki w wyszukiwarce - co zrobić, aby pierwsza strona wyników wyszukiwania wyglądała tak, jak chcemy?

      4. Jak wykorzystywać prowadzone działania PR w celu wzmocnienia efektu SEO? Co robić, czego nie robić, jak budować silną pozycję strony w wyszukiwarce bardzo niskim kosztem.

      5. Wykorzystanie reklamy AdWords w działaniach z zakresu PR w wyszukiwarce.

      6. Negatywne SEO (depozycjonowanie) - jak się bronić przed nieuczciwymi działaniami konkurencji?

      7. Przykłady złych działań marek w zakresie SEO PR (Case Study).

      8. Jak sobie radzić w sytuacji kryzysowej?

       

      AGENDA SZKOLENIA:

      9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

      9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

      11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

      11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

      13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

      13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

      15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

      15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

      17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

      Miejsce szkolenia: Warszawa

      Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

    Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.