Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 20.11.14

  • Storytelling w budowaniu świadomości marki

  • Łukasz Janiec

    Trener, konsultant, strateg, certyfikowany Coach ICF, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych w metodologii Learntainment, autor publikacji, wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job. Współpracuje z organizacjami jako trener -konsultant ds. rozwoju i rekrutacji. Pracował dla PwC, Grupa Żywiec, Grupa Pracuj, Grupa Altkom. Wdraża programy szkoleniowo - rozwojowe w organizacjach. Ma za sobą doświadczenia związane z wdrażaniem kultury coachingowej, wprowadzeniem modeli kompetencyjnych, wdrażaniem systemów motywacyjnych oraz budowania zespołów i modeli sprzedażowych. Pisze autorskie gry szkoleniowe metodą Gemication oraz XLB. Referencje oraz publikacje biznesowe dostępne na www.lukaszjaniec.pl

  • Opis szkolenia
  • Założenia programowe:

    • O czym pamiętać tworząc historię
    • Słowa klucze w storytellingu
    • Jak sprzedać produkt, usługę, rozwiązanie czy własną osobę metodą storytellingu
    • Jak używać humoru w tworzeniu historii
    • Jak przekonać ludzi do projektu, pomysłu lub przekonania

     

    Korzyści - w trakcie szkolenia:

    • Zdobędziesz wiedzę - budowanie historii Marki
    • Poznasz narzędzia tworzenia story
    • Dowiesz się czego szuka współczesny "prosument"
    • Poznasz case study polskich i zagranicznych marek
    • Będziesz miał okazję tworzenia historii w praktyce

     

    Forma prowadzenia zajęć: wykładowo-warsztatowa

  • Program szkolenia
  •  

    1. TWOJE OPOWIEŚCI, KTÓRE POMOGĄ CI SPRZEDAĆ

    - Jakie słynne marki bazują na opowieściach?

    - Jak słynni sprzedawcy wykorzystują opowieści?

    - Jak słynni liderzy opierają swoje wystąpienia na opowieściach?

    - Opowieści z kultury Twoich odbiorców - klucz do otwarcia słuchacza

    W trakcie szkolenia zostaną przeanalizowanie case study historii marek polskich i zagranicznych

     

    2. JAK PRZYGOTOWAĆ HISTORIĘ?

      - Jakie cechy musi spełniać dobra historia, aby silnie oddziaływała na odbiorcę?

      - Jakie narzędzia możemy wykorzystać w przekazanie opartym na opowieściach?

      - Kiedy opowieść inspiruje do zmiany?

      - Kiedy opowieść może stać się przyczyną zmiany postawy odbiorców?

      - Kiedy opowieść silnie motywuje?

      - Kiedy nawiązujemy silną więź z odbiorcą?

       

      3. BUDOWANIE ZAUFANIA AUDYTORIUM, GRUPY DOCELOWEJ - analiza

      - Czy opowieść musi być prawdziwa?

      - Dowcipy w budowaniu historii jako forma opowieści

      - Co ciekawi ludzi? Kluczowe key points, które powinny zawierać przekazy przekładające się na budowanie zainteresowania

       

      4. INDYWIDUALNE CASE STUDY - tworzenie własnych historii

      - Praktyczne ćwiczenie z ewaluacją, podczas którego uczestnicy stworzą własne historie, a także otrzymają informację zwrotną dotycząca siły przekazu

       

      5. MOJE AUDYTORIUM - CO MUSISZ WIEDZIEĆ O ODBIORCACH TWOICH OPOWIEŚCI?

      - Analiza własnej grupy docelowej

      - Różne grupy docelowe - jedna historia?

      - Indywidualne style opowiadania historii

      - Co zapamiętają odbiorcy?

      - W jaki sposób trudną sytuację wykorzystać, jako swoją przewagę?

       

      Szkolenie będzie przeprowadzone zgodnie z modelem KOLBA.

       

      AGENDA SZKOLENIA:

      9.00 - 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

      9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

      11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

      11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

      13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa*

      13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

      15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

      15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

      17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

      Miejsce szkolenia: Warszawa

      Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

      MOJE AUDYTORIUM - CO MUSISZ WIEDZIEĆ O ODBIORCACH TWOICHopowieści ?

      ? Analiza własnej grupy docelowej

      ? Różne grupy docelowe - jedna historia?

      ? W jaki sposób trudną sytuację wykorzystać, jako swoją przewagę? Jako ostatni podpkt

      ? Indywidualne style opowiadania historii

      ? Co zapamiętają odbiorcy ?

      Szkolenie będzie przeprowadzone zgodnie z modelem KOLBA

      http://www.edulider.pl/edukacja/teorie-uczenia-sie-doroslych

    Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.