Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 20.06.17

  • EVENT MANAGEMENT | szkolenie z Agą Ciesielską

  • Agnieszka Ciesielska

    Event Manager. Od 13 lat aktywnie związana z działalnością w branży eventowej. Autorka bloga eventowego - eventowablogerka.pl - nominowanego do nagrody Blog Roku 2015 w kategorii blogów specjalistycznych.

    Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego (turystyka i rekreacja) oraz Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Executive MBA w Poznaniu.

    Do czerwca 2016 roku była związana z ITBC Communication jako dyrektor działu eventowego. Pierwsze doświadczenia w organizacji wydarzeń zdobywała wraz z rozwojem dużej korporacji z rynku IT. Oddana sercem przede wszystkim eventom ukierunkowała swoją karierę jako Project Manager projektów eventowych, gdzie realizowała cykliczne projekty eventowe m.in. dla Forum Press, a później dla UEFA. Jej dalsze doświadczenie było związane z pracą dla dużej agencji eventowej ICP Group w dziale Live Marketing Concept. Była odpowiedzialna za tworzenie kreatywnych koncepcji i koordynację realizacji eventowych dla korporacji takich jak: Warta, Samsung, Citi International, Polsat, Reckitt Benckiser, Nestle Polska, GE, Astellas, E.Leclerc, EVIO, Bayer, Citi Handlowy, Saint Gobain Polska, Orange, ABC Data, Colgate Palmolive czy Symantec.

    Od 2011 roku angażuje się w działalność w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Była wykładowcą Studium Podyplomowego Event Management na Wydziale Zarządzania UW oraz na uczelni Vistula. Prowadziła wykłady dotyczące trendów w eventach, zarządzania klientami w eventach, działań CSR oraz imprez korporacyjnych.

    Ekspert Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl.

  • Opis szkolenia
  • Dla kogo? Szkolenie kierujemy do wszystkich tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zarządzaniu eventami, wykonują zadania eventmanagerskie i potrzebują praktycznej wiedzy z tego zakresu. Zapraszamy PR-owców, marketerów, osoby z działów komunikacji marketingowej, promocji, zarówno z firm, jak i z agencji czy urzędów i jednostek administracji publicznej, do których obowiązków należy m.in. organizacja wydarzeń.


    Głowne cele szkolenia:

    - Dostarczenie praktycznej wiedzy na temat zarządzania projektem eventowym od planowania i wyboru odpowiednich narzędzi po przykłady najlepszych praktyk z rynku polskiego i zagranicznego.

    - Zainspirowanie uczestników do korzystania z narzędzi eventowych - formatów jakie zostaną zaprezentowane.

    - Nabycie umiejętności związanych z zarządzaniem projektem eventowych według zasad powszechnie panujących w branży eventowej.

  • Program szkolenia
  • 1. Planowanie koncepcji eventu i budżetowanie:

    - Określenie i formułowanie celów wydarzenia

    - Przygotowanie kosztorysu eventu

    - Wizja eventu, planowanie koncepcji wydarzenia, program

    - Wizualizacja eventu, (grafika), scenariusz

    - Transporty gości (powietrze, woda, ląd)

    - Wybrane case study realizacji polskich i zagranicznych

    2. Zarządzanie projektem eventowym - dokumenty:

    - "Szkielet" organizacji wydarzenia,

    - harmonogram, kosztorys i inne składowe

    - Lista kontaktów

    - Check - lista eventowa

    - Inne (Line up eventu)

    3.  Aspekty prawne w eventach

    - Budowanie umów ramowych z klientami

    - Umowy z podwykonawcami (artyści, technika, inni)

    4. Zarządzanie ryzykiem w projekcie eventowym:

    - Zasady BHP

    - Bezpieczeństwo na evencie i plany kryzysowe na ewentualne ,,pożary"

    - Sprawdzone praktyki reagowania w razie kryzysu, ścieżka krytyczna reagowania w razie wypadków

    5. Współpraca z dostawcami, lokacjami i podwykonawcami:

    - Wizja lokalna, wymogi lokacji

    - Jak stworzyć brief, jak ocenić nadesłane oferty? Jak wybrać dobrego partnera do współpracy

    - Współpraca z cateringiem, lokacją, fotografem, artystami

    - Dodatki - czyli gadżety, teasery i inne zachęcające prezenty

    6. Obsługa klienta - najlepsze sprawdzone praktyki

    - Wybrane case study z praktyki event managerów i współpracy z klientami zakończonymi sukcesem

    7. Trendy w eventach: scenografia, technika, efekty specjalne i rozrywka

    - Aranżacja przestrzeni, przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych

    - Co nowego w multimediach?

    - jeśli chcesz zaskoczyć: przykłady najciekawszych atrakcji: mówcy, artyści, konferansjer, hostessy i animatorki-gdzie szukać i czego wymagać

    8. Elementy PR-u w eventach:

    - Planowanie konferencji prasowych

    - Komunikacja z dziennikarzami

    - Packet presspack'ów - składowe 

    - Budowanie wizerunku marki w eventach

    - Sprawdzone praktyki współpracy z dziennikarzami

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.00 Sesja szkoleniowa

    17.00 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.