Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 31.05.17

  • Szkolenie: WIDEO MARKETING (nowy termin)

  • Magdalena Daniłoś

    CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku ,,Marketing Internetowy" Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowca na takich uczelniach jak SWPS, Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube, a od niedawna współprowadzi jeden z pierwszych w Polsce kanałów YouTube o tematyce marketingowej - Marketing Tube. Autorka książki pt. ,,Video marketing nie tylko na YouTube", która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

  • Opis szkolenia
  • Wideo podbija media społecznościowe. Użytkownicy serwisu YouTube na całym świecie oglądają ponad 1 miliard (!) godzin filmów dziennie. Niektórzy przewidują, że za 5 lat na Facebooku będzie już tylko wideo. Umiejętność sprawnego posługiwania się tym formatem, także w sferze public relations, staje się kluczowa dla budowania marketingowego sukcesu firmy.

    Podczas szkolenia nauczysz się:

    - implementować wideo w dotychczasową komunikację marki,

    - planować i budżetować działania wideo,

    - dobierać i koordynować agencję zewnętrzną,

    - określać pola eksploatacji w dystrybucji wideo,

    - dobierać odpowiednie kanały komunikacji i formaty wideo,

    - tworzyć skuteczne treści wideo w serwisie Facebook,

    - optymalizować kanał i treści na YouTube,

    - dobierać i koordynować influcencerów w kampanii wideo.

    Dowiesz się:

    - dlaczego przekaz wideo jest tak skuteczny,

    - jak stworzyć wideo, które Twój klient chce oglądać,

    - jakie treści wideo angażują użytkowników serwisu Facebook

    - jak sprawić, by ,,odnalazł" Twój film w gąszczu innych produkcji wideo w serwisie YouTube,

    - jakie formy reklamy sprawdzają się na YouTube,

    - jak przełożyć produkcję wideo na sukces Twojej firmy,

    - kto powinien tworzyć treści wideo dla Twojej marki,

    - czy warto współpracować z youtuberami i od czego zacząć.

  • Program szkolenia
  • 1. Czym jest wideo marketing i jak komunikacja poprzez ruchomy obraz na nas wpływa?

     - Wprowadzenie do wideo marketingu

    - Wykorzystanie formatu wideo w Polsce

    - Przekaz audiowizualny a umysł człowieka

    - Kampanie oparte na wartościach (case studies)

    2. Tworzenie strategii wideo marketingowej

    - 10 kroków budowania skutecznej komunikacji wideo

    - Tworzenie harmonogramu działań

    - Tworzenie budżetu kampanii wideo marketingowej

    3. Facebook Wideo

    - Wideo na FB w liczbach

    - Skuteczne kampanie wideo w serwisie Facebook

    - Formaty wideo w serwisie Facebook

    - Facebook wideo - dobre praktyki

    4. YouTube - budowanie komunikacji marki w największym serwisie wideo na świecie oraz kampanie reklamowe

    - Modele tworzenia kanału marki w serwisie YouTube

    - Optymalizacja kanału YouTube oraz treści wideo w tym serwisie

    - YouTube Analytics - jak wykorzystać potęgę tego narzędzia

    - Wskaźniki sukcesu wideo na YouTube

    - Reklama w serwisie YouTube

    - Remarketing z wykorzystaniem formatu wideo

    5. Współpraca z twórcami wideo w serwisie YouTube

    - Dobór odpowiedniego youtubera do kampanii

    - Sieci partnerskie - przegląd

    - Najlepsze kampanie wideo marketingowe z udziałem influencerów (case studies)

    6. Treści wideo - formaty oraz tworzenie budżetu

    - Elementy kosztów produkcji wideo

    - Najpopularniejsze formaty wideo (case studies)

    - User Generated Content w formie wideo

    7. YouTube vs. Facebook - podsumowanie

    - Dlaczego dwa największe serwisy social media na świecie ze sobą konkurują i jak to wpływa na użytkowników

    - Jakie treści warto publikować na Facebooku, a jakie na YouTube

    - Generowanie ruchu do serwisu YouTube z Facebook'a

    8. Źródła wiedzy na temat wideo marketingu

    - Literatura w branży wideo marketingowej

    - Portale, które warto odwiedzać

    - Gdzie szukać wiedzy na temat wideo na bieżąco

    - Kanały YouTube, które warto subskrybować

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.