Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 20.11.14

  • Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji

  • Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. . Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer (,,Twój Styl") oraz Agora S.A. (,,GW"). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu 'executive search', rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz.

    Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

  • Opis szkolenia
  • Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w zakresie komunikacji oraz budowania wizerunku firmy w oparciu social media marketing.

    W trakcie zajęć omawiane będą m.in.kluczowe zagadnienia związane z content marketingiem i ich praktycznego wykorzystania w mediach.

    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą przygotowani do prowadzenia samodzielnych działań w obszarze mediów społecznościowych.

    Szkolenie dedykowane jest do osób, które:

    -  realizują lub planują realizować komunikację marketingową za pośrednictwem wydawnictw firmowych tj. biuletyny, gazety, ebook itp.oraz social media tj. blogi firmowe i serwisy społecznościowe (Facebook, Linkedin itp.)

    - chcą rozszerzyć komunikację firmową o media społecznościowe

    - chcą skutecznie komunikować w mediach tradycyjnych i nowoczesnych

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza z zakresu komunikacji marketingowej

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

  • Program szkolenia
  • Bloki tematyczne:

    1. Custom Publishing czy Content Marketing. Sofistyka czy rewolucja w komunikacji?
    2. Transformacja - czyli jak przenieść komunikację firmową ze starego do nowego świata mediów.
    3. Podstawowe mechanizmy rządzące komunikacją w social media. Kierunki rozwoju i trendy.
    4. O czym musisz wiedzieć wchodząc do Internetu.
    5. Najważniejsze media społecznościowe w Polsce: Facebook, Linkedin, Twitter, Wordpres i inni.
    6. Być tam, gdzie moi klienci - czyli analiza obecności grup docelowych w sieci.
    7. Facebook dla każdego - czy każdy musi tam być?
    8. Co można, a czego nie można na Facebooku. Konkursy, promocje na wall-u.
    9. Prowadzić czy nie prowadzić blogi firmowe.
    10. Czym jest mikrobloging? Twitter i inni. Czym się różnią, jak ich używać?
    11. Dobre i złe praktyki działań w social media.
    12. Czego unikać w mediach społecznościowych.
    13. Jak budować zaangażowanie internautów?
    14. Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.
    15. Case studies - dobre praktyki i złe przykłady

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    8.50 - 9 .00 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.00 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.10 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*