Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • FEMVERTISING w komunikacji skierowanej do kobiet

  • Joanna Stopyra

    WOMANOLOGY EXPERT. Konsultant PR i trener biznesu. Właścicielka Beauty Management PR & Marketing to Women. 

    Wspiera kobiety w zarządzaniu ich reputacją w otoczeniu biznesowym poprzez strategiczne działania Personal PR. Doradza firmom, jak efektywnie wykorzystać i rozwijać potencjał kobiet w ich strukturach. Wspiera marki w komunikacji kierowanej do kobiet, które odpowiadają za ponad 80% decyzji zakupowych w gospodarstwie domowym. Z wykształcenia jest psychologiem społecznym.

    Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła dyskusje o Femvertisingu - nowym nurcie w komunikacji skierowanej do kobiet, którą nazywa rehabilitacją marketingu. Jest także inspiratorką pierwszej w Polsce konferencji dotyczącej Femvertisingu, która odbyła się w maju 2016 roku.

  • Opis szkolenia
  • Kobiety są dziś najbardziej wpływową grupą konsumentów. Odpowiadają za ponad 80 proc. decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. Znakiem dzisiejszych czasów jest ich niezależność finansowa oraz to, że głośno wyrażają swoje zdanie na każdy temat. Nadszedł czas kobiet, a to oznacza dla marek KONIECZNOŚĆ REDEFINICJI TEJ GRUPY KONSUMENTÓW. Zmiany kulturowo społeczne wykreowały nową personą - shero - silną i świadomą siebie, swoich praw i potrzeb kobietę. Te zmiany  dały podwaliny pod nowy nurt w komunikacji do kobiet - femvertising, który zakorzeniony jest w silnym i globalnie rozwniętym ruchu #empowerwomen - wzmacniania kobiet.

    Cele szkolenia:

    - zdobycie wiedzy o przyczynach i skutkach zmian kulturowo społecznych, których efektem jest nabierająca na mocy pozycja kobiet jako konsumentek

    - zrozumienie idei femvetisingu, które uchronią przed popełnianiem błędów w komunikacji do kobiet

    - duża dawka inspiracji, której źródłem będą najlepsze kampanie femvertisingowe na świecie

    - nowe spojrzenie na target kobieta

    Czego uczestnicy dowiedzą się na szkoleniu:

    - jak zmieniły się kobiety na przestrzeni ostatnich kilku dekad

    - jak shero wpłynęła na biznes i na marki

    - dlaczego narodził się femvertising

    - jakie warunki musi spełniać kampania, aby była utrzymana w duchu femvertisingu

    - jakie są najlepsze kampanie  femvertisingowe na świecie i dlaczego w Polsce jest ich jak na lekarstwo?

    - jak femvertising funkcjonuje w marketingu, pop kulturze i biznesie

    - jakie są najpoważniejsze błędy we współczesnej komunikacji do kobiet, które skutkują utratą klientek

  • Program szkolenia
  • 1. Doktryna Ateny - od rzeczywistości, w której dominują męskie wartości, do rzeczywistości, w której na znaczeniu zyskują wartości kobiece

    - od MadMen do MadWomen

    - od Perfekcyjnej do Ch*jowej Pani Domu

    - ile prawdy jest w popularnym haśle: future is female?

    - żyjemy w erze singielek -  co z tego wynika?

    2. 40-tka to nowa 20-tka - jak definiować target kobieta

    - glam - ma zamiast grandma

    - silver power

    - matki i córki - wspólna szafa i jeden portfel

    3. Shero na zakupach

     - jak zmieniły się preferencje zakupowe i oczekiwania kobiet wobec marek i ich komunikacji

    - branże kobiece i branże męskie - czy nadal istnieją?

    - kobiety przemierzają 200 km rocznie robiąc zakupy - jak sprawić, żeby na ich drodze znalazła się Twoja marka?

    4. ABC femvertisingu

    - femvertising jako część globalnego nurtu empowerwomen

    - czy jest chwilową modą, czy trendem, który zapoczątkował rehabilitację marketingu?

    - czy femvertising w jakikolwiek sposób przekłada się na sprzedaż, czy służy jedynie budowaniu wizerunku i sprzyja nawiązaniu dialogu z kobietami?

    - jakie warunki musi spełniać kampania, żeby była utrzymana w duchu femvertisingu?

    5. Analiza najlepszych kampanii femvertisingowych na świecie

    Co sprawia, że te kampanie są genialne i skuteczne?

    6. Don't think pink and don't shrink it

    Najpoważniejsze błędy marek w komunikacji do kobiet

     

    W trakcie szkolenia:

    - mini wykłady

    - dyskusja

    - interaktywne ćwiczenia

    - analiza case studies

    - trendy i dane z raportów

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.00 Sesja szkoleniowa

    17.00 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

     

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.