Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Wideo w komunikacji PR

  • Prowadzący: Michał Wrzosek

    Partner zarządzający w Mindset Communication Support. Od 2011 do 2013 roku dyrektor projektu w PKP Intercity. Odpowiadał za wsparcie zarządu spółki i rzecznika prasowego w relacjach z mediami i komunikacji PR.

    Wcześniej, od września 2010 roku kierował biurem promocji i marketingu Agencji Rozwoju Przemysłu. Były rzecznik prasowy PKP S.A. ds. produktowych. Odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących nieruchomości spółki, dworców i inwestycji dotyczących tych dwóch obszarów. Odpowiadał za stworzenie i realizację kilkudziesięciu projektów PR, m. in: lokomotyw PKP Intercity w barwach Euro 2012, KOLEJTV, 20-lecia Agencji Rozwoju Przemysłu. Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menedżerskich Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2000 do 2004 roku pracował w Radiu Zet. Jako dziennikarz współpracował również z TVP (program MotoexpressTV) i kilkoma tytułami prasowymi, między innymi Handel i Zarządzanie. Od 2004 roku był rzecznikiem prasowym Metra Warszawskiego. Od 2005 do 2010 roku reprezentował Grupę PKP i spółkę PKP jako rzecznik prasowy.

    Jest autorem ponad trzydziestu produkcji filmowych w komunikacji PR wykorzystywanych przez kilkanaście korporacji (branże: IT, budowlana, TSiL, administracja państwowa)​ oraz kampanii z wykorzystaniem lokomotyw w barwach krajów Euro podczas Euro 2012 wyróżnionej nagrodą MediaKreator w 2013 roku przez Ministra Gospodarki.

    Współtwórca pierwszego korporacyjnego programu internetowo - telewizyjnego KOLEJTV (96 odcinków), który zobaczyło 1,1 mln widzów. Konsultant PR do spraw produkcji filmowych

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenie uczestnicy dowiedzą się:

    - jakie techniki filmowe można wykorzystywać w działaniach PR (wideoblogi, testymoniale, filmy produktowe, filmy korporacyjne, kanały korporacyjne, filmy timelapse, itp),

    - jak tworzyć ciekawe i angażujące uczestników materiały filmowe,

    - jak przygotowywać koncepcje produkcji materiałów wideo,

    - jakimi kryteriami kierować się przy wyborze dobrej firmy producenckiej,

    - jakimi kryteriami kierować się przy współpracy z ekipą producencką (nadzór, rozliczanie i odbiór),

    - jak zaplanować odpowiedni budżet dopasowany do rodzaju materiału wideo,

    - jak dobierać kanały komunikacji dla materiałów wideo,

    - jak współpracować z profesjonalnymi kanałami TV dot. emisji filmu.

     

    Program szkolenia uwzględnia praktyczne ćwiczenia oraz warsztaty, które pozwolą:

    - łatwiej i szybciej podejmować decyzje o realizowaniu materiałów filmowych na potrzeby komunikacji

    - skuteczniej i efektywniej szacować budżety oraz rozliczać realizację filmów

    - tworzyć skuteczniejsze i ciekawsze filmy na potrzeby komunikacji

    - budować szerszą widownię dla filmów PR

     

    Ponadto program szkolenia zawiera bogate porfolio case study'es. Uczestnicy szkolenia przeanalizują:

    -  filmy wykorzystywane w technikach PR

    -  filmy, które powstały i nigdy się nie ukazały, dlaczego?...

    -  najczęściej popełniane błędy

    -  przykładowy budżet wybranych produkcji filmowych

  • Program szkolenia

    Jak umiejętnie wykorzystać materiały wideo w komunikacji PR - od koncepcji do oceny efektywności ich wykorzystania

    1. Wstęp
    2. Ewolucja materiałów filmowych – jak zmieniały się materiały filmowe w komunikacji PR na przestrzeni ostatnich 20 lat i w jaką stronę zmierzają
    3. Filmy i PR – wady i zalety
    4. Typy produkcji filmowych wykorzystywanych w komunikacji
    5. Jak stworzyć angażujący i ciekawy materiał wideo (ćwiczenia)
    6. Jaką formę filmową wybrać do pożądanego celu PR
    7. Tworzenie koncepcji materiału – cel, grupy docelowe, miejsca emisji itp
    8. Wybór firmy producenckiej – dobry brief, kryteria wyboru, procedury wyboru
    9. Współpraca z firmą producencką – na co zwracać uwagę we współpracy
    10. Budżety produkcji filmowych – z czego się składają, ile kosztują poszczególne pozycje i jakie są marże firm producenckich
    11. Dobór kanałów komunikacji dla różnych typów materiałów wideo (ćwiczenia)
    12. Tips&Tricks – jak budować widownię
    13. Ewaluacja przygotowanej produkcji filmowej
    14. Najczęstsze błędy w produkcji materiałów wideo
    15. Ćwiczenie – wybór technik i narzędzi wideo dla danego scenariusza PR – każda z grup wybiera rodzaj materiałów wideo i technikę jego komunikacji w oparciu o swój scenariusz PR
    16. Współpraca z TV – emisja filmu na masową skalę – jak to robić
    17. Kierunki rozwoju produkcji filmowych – trendy i mody
    18. Ocena i analiza wybranych produkcji wideo PR - warsztat
    19. Podsumowanie pytań i wątków z początku szkolenia

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.