Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Celebrity Relations, czyli PR z udziałem znanych osób i marek

  • Piotr Turek

    Urodził się w 1978 roku, mieszka w Warszawie. Pracę zawodową łączy z hobby (muzyka i nowoczesna technologia). Od grudnia 2013 pracuje jako Prywatny Przedsiębiorca. Wcześniej pracował jako Zastępca Dyrektora Produktu w grupie Cyfrowy Polsat oraz u operatora komórkowego Polkomtel (sieć Plus) na stanowisku Kierownik Zespołu ds. Usług Muzycznych i Rozrywkowych, rozwijając m.in. serwisy muzyczne: Muzodajnia, Czasoumilacz, jak również gaming. Piotr pracował również dla operatora komórkowego P4 Sp. z o.o. (sieć Play) rozwijając m.in. usługi muzyczne, gaming, wideo, oraz w czołowych agencjach Public Relations w Polsce (Sigma International, Edelman Polska), realizując strategię PR (m.in. dla firmy Microsoft, premiery kolejnych wersji produktów Windows, Office, druga wizyta Billa Gatesa w Polsce, premiera i rozwój marek: Xbox 360 i Burger King). Wcześniej, kierował agencją marketingu młodzieżowego Nokaut Skład, której był współwłaścicielem (wybrani Klienci: LPP (Cropp/Cropptown), Philips, Sprite, Viva Polska, sieć Plus (product placement w teledyskach i scenariusze reklam telewizyjnych Simplus Team), Heyah - sieć T-Mobile, Creative Labs, Adidas, Nike, Snickers). Piotr Turek posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych (Szkoła Główna Handlowa - "Rewolucja cyfrowa, a rynek mass-mediów, rozrywki i edukacji w Polsce"). Udziela się w charakterze dziennikarza, eksperta rynku nowoczesnej technologii, Public Relations, rozrywki i muzyki, oraz w roli wykładowcy (współczesne teorie przedsiębiorców i przedsiębiorstw, rewolucja cyfrowa a technologia). W wolnych chwilach podróżuje po świecie, gra w koszykówkę, oraz produkuje i komponuje utwory muzyczne/teledyski (jako 21, 210, 21 Allstars). Jego ostatnie produkcje audio/wideo: 21 Allstars "Kocham Te Święta" featuring Marina Łuczenko, Dawid Kwiatkowski, Aleksandra Szwed, Anna Karwan, Sławek Uniatowski, Natalia Lesz, Mateusz Krautwurst, Georgina Tarasiuk, Michał Kwiatkowski oraz 21 Allstars "Powinnaś Być Ze Mną" featuring Łozo, Tomson, Ten Typ Mes, Martina (ponad 5 milionów odsłon na Youtube).Więcej: www.piotrturek.com

  • Opis szkolenia
  • Niemal każda premiera produktu, marki, czy firmy wzmacniana jest obecnie udziałem znanej osoby, np. w charakterze konferansjera, zespołu występującego na scenie, czy nawet dj'a opiekującego się oprawą muzyczną wydarzenia - o czym pamiętać, na co zwracać uwagę i jak dobrać celebrytów? - spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

    Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się PR i marketingiem w firmach powiązanych z młodzieżą, rozrywką i biznesem dużym, ale też małym, wręcz regionalnym.

    - na szkoleniu podamy dużo ciekawych case'ów ze świata współczesnej rozrywki i biznesu w Polsce - od ciekawych przypadków z małych, rodzinnych firm, po świat gigantycznych i ponadnarodowych korporacji

    - omówimy nie tylko rozwój marek lokalnych, serwisów związanych z treściami audio-wideo, ale również punkt widzenia twórców, zarówno tych niezależnych (jak youtuberzy), jak również gwiazd filmu i estrady

    - przedstawimy udane kampanie budujące markę z udziałem znanych i popularnych osób

    - celebrity relations to również wejście w świat managerów gwiazd, ich przedstawicieli i pośredników, agencji Public Relations - kulisy branży muzycznej oraz rozrywkowej, w tym mediów powiązanych z rozrywką, jak ESKA, Pudelek, czy Polsat

    - porozmawiamy o najnowszych trendach w świecie bloggerów i youtuberów

    - wyjaśnimy  aspekty prawne, zagrożenia i ryzyka wynikające z nieprawidłowego powiązaniu brandu z celebrytą

    - nie zabraknie również informacji z przyszłości, a więc futurologicznego podejścia do ponadnarodowych korporacji, PRu i sprzedaży produktów oraz usług w świecie zmienianym pod wpływem masowego zastosowania nowoczesnej technologii

  • Program szkolenia
  • 1. Wprowadzenie do pojęć: celebryta, fan, lifestyle, rozrywka, futurologia i rewolucja cyfrowa

    2. Media vs. celebryci w obliczu wprowadzenia marki na rynek, czyli jakie media dobrać do skali biznesu, co bardziej działa w TV, co w radio, a co prasie lub w Internecie i dlaczego

    3. Content a więc treści mobilne w służbie budowy marki - newsy, przekaz, informacje prasowe, prowadzenie biura prasowego i działań PR w firmie

    4. Przegląd najpopularniejszych mediów rozrywkowych i sposoby relacji PR w ich otoczeniu, rola pośredników, a więc czego można spodziewać się od agencji PR, social media, domów mediowych

    5. Zagrożenia w relacji z celebrytą i przegląd nieudanych kampanii PR w świecie rozrywki, najczęściej popełniane błędy

    6. Przyszłość rozrywki zdaniem futurologów - Alvin Toffler i Gerd Leonhard

    7. Pozostali pośrednicy, a więc praca managerów, wytwórni, agregatorów, prawników i agencji koncertowych/eventowych

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.