Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Content Marketing, od strategii do wyniku

  • Maciej Mazur

    Współpracował, jako Content Manager z WhitePress.pl. Project Manager w Biurze Podróży Reklamy. Realizuje projekty w zakresie Digitalu. Pracował dla takich klientów jak: PPG, Dekoral, Bondex, LUX MED, czy Arena. Wcześniej zdobywał doświadczenie prowadząc zarówno własne projekty start-upowe jak i oraz prowadząc działy marketingu w firmach o profilu transportowym oraz finansowym. Autor kilkudziesięciu artykułów nt. content marketingu, oraz marketingu użytecznościowego, publikując dla m.in: PRoto.pl, Brief, Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, czy Martker+. W codziennej agencyjnej pracy odpowiada za planowanie i realizację kampanii content marketingowych. Trener Akademii PRoto.

  • Opis szkolenia
  • Żyjemy w czasach instant, gdzie oczekujemy, że świat usług i produktów będzie dostępny dla nas od ręki. Nie lubimy czekać, zwłaszcza, jeśli czekając oglądamy reklamy. Tak, więc współczesny konsument szuka sposobów jak ominąć reklamę i zyskać na czasie. Content marketing jest więc naturalnym sposobem na dostosowanie komunikatu marketingowego do współczesnego konsumenta.

    Podczas szkolenia zostanie przedstawiona strategia, jak content marketing może odpowiadać na realne potrzeby ludzi. W jaki sposób zaprojektować strategię działań tak, aby osiągać realne efekty, które będzie można zmierzyć.

    Czego nauczysz się na szkoleniu:

    1. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć strategię content marketingową, która pozwoli Ci:

    • wybrać narzędzia content marketingowe tak, aby były spójne z komunikacją marki w innych obszarach,
    • dobrać najbardziej efektywne kanały komunikacji do określonych grup docelowych,
    • zaoszczędzić budżet na outscorcingu usług do agencji, znając realia cenowe i narzędziowe,
    • odpowiednio określić wskaźniki współpracy, wyznaczać KPI,

    2. Poznasz narzędzia do tworzenia atrakcyjnego contentu dla użytkownika

    3. Dowiesz się jak radzić sobie z kryzysowymi sytuacjami w komunikacji

    4. Zobaczysz przykłady ciekawych kampanii content marketingowych z Polski i ze świata - case study.

    Dla kogo szkolenie?

    Na warsztaty zapraszamy menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za e-marketing, komunikację, PR i zarządzanie marką, promocję i budowanie wizerunku oraz właścicieli firm poszukujący nowych środków budowania relacji z klientami.

  • Program szkolenia
  • 1. Komunikacja marketingowa w roku 2015

    • jak zachowuje się współczesny konsument
    • inbound marketing i web 2.0, bądź obecny tam gdzie Twoi klienci
    • marka w sieci i jej ekosystem

    2. Czym jest content marketing

    • zdefiniowanie content marketingu
    • marka i jej rola w dzisiejszym świecie - rola content marketingu
    • po co marce działania content marketingowe?

    3. Strategia content marketingowa

    • budowa własnego ekosystemu marketingowego
    • opracowanie sposobu komunikacji marki + case study
    • narzędzia content marketingu, opis + case study
    • kanały komunikacji, opis + case study
    • KPI, w jaki sposób mierzyć działania content markeitngowe

    4. Tworzenie treści

    • XXI wiek to czas kiedy marka staje się medium, jak się do tego dostosować?
    • jak tworzyć treści odpowiadające na potrzeby użytkownika
    • jak poprawić komunikację? (omówienie grup odbiorców naszej treści z podziałem na użytkowników docierających z: wyszukiwarki, social media, materiałów share-owanych, pr-u,direct marketingu). Do każdej z tej grupy odbiorców powinniśmy odpowiednio dostosować content
    • rola materiałów multimedialnych w content marketingu
    • przedstawienie narzędzi do tworzenia contentu z podziałem na rodzaje treści (audio, video, infografiki, zdjęcia, content pisany)

    5. Dystrybucja treści

    • przedstawienie narzędzi do dystrybucji treści
    • Paid, Owned i Earned Media
    • Content marketing a SEO
    • Social Media
    • PR
    •  Email marketing

    6. Case Study

    • przedstawienie case study kampanii z polski i zagranicy
    • przedstawienie sytuacji kryzysowych (analiza pozytywnych i negatywnych praktyk)

    7. Warsztaty - tworzenie własnej strategii content marketingowej. Zadaniem uczestników będzie opracowanie strategii content marketingową dla wybranych marek, oraz ekosystem marketingowy. Ponadto będzie możliwość indywidualnie przedyskutować z trenerem działania content marketingowe dla swojej firmy.

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.