Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Synergia komunikacji w sieci – efektywny e-PR

  • Agata Zeman - Client Service Director, 24/7PR

    Koordynuje pracę zespołów dla wszystkich klientów agencji, nadzoruje pracę nad tworzeniem strategii działań PR, kontrolą jakości oraz ewaluacją efektów pracy. Odpowiada za zarządzanie kryzysowe, wdrażanie nowych rozwiązań zarządzania projektami, oraz doskonalenie narzędzi badania efektywności działań PR (media, social media, działania BtC). Wcześniej współpracowała z wieloma markami z portfolio Procter & Gamble. Wśród jej licznych dokonań można również wymienić realizację projektów dla Danone, Sony Computer Entertaiment czy European Development Days 2011.  Swoją przygodę z PR zaczęła od pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki, TVN CNBC oraz Komisji Europejskiej w Brukseli, może również poszczycić się współpracą ze Stellą McCartney. Jej publikacje na temat PR można znaleźć w branżowej prasie (Marketing w Praktyce 2011 „Dobry Start Produktowego PR”, Marketing w Praktyce 2012 w numerze czerwcowym „Daj się ponieść emocjom”).

    Katarzyna Fabjaniak - Senior Account Manager, 24/7PR

    Zajmuje się koordynacją prac zespołu działającego na rzecz takich klientów, jak LOTTE, Wedel, USP Zdrowie. W agencji odpowiada również za prowadzenie projektów New Business. W 2012 roku odpowiadała m.in. za koordynację i egzekucję największej w historii Procter & Gamble kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!” na 9 rynkach Europy . Wśród marek dla których pracowała można m.in. wymienić: GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Baxter, Adamed, Polska Unia Onkologii, Wrigley, Unilever. Na swoim koncie ma również liczne publikacje o tematyce branżowej:

    Aneta Zabiegała – Senior Account Manager, 24/7PR

    Prowadzi działania z zakresu PR produktowego dla takich klientów jak: Procter & Gamble (kategorie Fabric and Home Care: Vizir, Ariel, Lenor, Ambi Pur), Bosch Geox, Dukan Diet. Współpracowała z takimi markami, jak: Wedel, Mattel, McDonald’s, Sony Computer Entertainment oraz Saint-Gobain. Zajmowała się koordynacją komunikacji PR jednego z największych wydarzeń sportowych
    z udziałem dzieci – Danone Nations Cup, którego międzynarodowy finał odbył się we wrześniu 2012 roku na Stadionie Narodowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, agencji Green PR oraz biurze prasowym Ministerstwa Skarbu Państwa. Jest finalistką Cannes Lions 2011 organizowanego przez KRT. Współpracowała również z „Dziennikiem Zachodnim” i „Gazetą Wyborczą”.  Jej artykuł o tematyce PR „Czy marka musi mieć twarz” ukazał się na łamach pisma „Marketing w Praktyce”.

    Michał Matusiewicz - Account Manager, 24/7PR

    W 24/7PR zajmuje się prowadzeniem działań PR dla takich klientów, jak: Kruk SA oraz Generali PPF Holding. Odpowiada również za komunikację wewnętrzną firmy Procter & Gamble. Wcześniej pracował dla Core PR, gdzie zajmował się obsługą takich klientów jak: Budimex Nieruchomości, MT Development, Citi Handlowy, Unilever Polska, Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej, Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych.

    Augustyn Lauks - Account Manager, 24/7PR

    Realizuje projekty PR dla Procter & Gamble (Gillette i Old Spice) oraz Grupy Żywiec (Heineken). Koordynował komunikację nowej usługi muzycznej dla marki Deezer oraz lokalną implementację designerskiego projektu ”Your Future Bottle” dla marki Heineken. Wcześniej pracował jako Copywriter w jednej z agencji reklamowych, ma również doświadczenie w sektorze bankowym. Jest finalistą Cannes Lions 2011 organizowanego przez KRT, otrzymał również nominację do Złotych Spinaczy za kampanię Gillette.

    Robert Sobieski, Co-founder & Strategy Director, 24/7Digital

    W agencji odpowiada za opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych oraz współpracę z kluczowymi klientami. Marketingiem w Internecie zajmuje się od ponad 12 lat. Doświadczenie w zakresie budowania strategii, prowadzenia projektów, produkcji czy kampanii mediowych i pozycjonowania zdobywał w czasie współpracy z agencjami interaktywnymi i komunikacyjnymi.  Pracował między innymi dla: Microsoft, Nestlé, MasterCard, P&G, Polkomtel, Exxon Mobil, Makro Cash & Carry.

     

     

     

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Co to jest PR w świecie Digital?
    • Jak pozycjonować stronę www?
    • Jak wykorzystywać zdjęcia w e-PR-ze?
    • Jak tworzyć newsletter i zarządzać biurem prasowym on-line?
    • Jak tworzyć firmowe video?

    W trakcie szkolenia praktyczne zajęcia z video dokumentacji - przygotowanie scenariusza dokumentacji szkolenia lub scenek sytuacyjnych, podział obowiązków w zespołach, koordynacja nagrania, analiza.

     

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

  • Program szkolenia
  • 1. Co to jest PR w świecie Digital?

    • Wprowadzenie do tematu e-PR: definicja pojęcia, narzędzia ePR i cel ich stosowania.
    • Przekrój przez zmiany cywilizacyjne wymuszające świadomy dobór narzędzi ePR.

    2. Pozycjonowanie, z czym to się je?

    • Narzędzia do pozycjonowania stron www, konstrukcja informacji prasowej do internetu

    3. Siła obrazka - fotografia w e-PR

    • Zastosowanie i znaczenie zdjęć w działaniach w Internecie. W jakich kanałach je wykorzystywać (Facebook, Pinterest, Neewsleter, Digial media relations).
    • Na co zwrócić uwagę przy doborze zdjęcia, jak dobrać zdjęcia do charakteru komunikacji, jak wywołać poruszenie w sieci lub umocnić stabilny wizerunek
    • Praktyczne ćwiczenia polegające na dobraniu odpowiednich zdjęć do prowadzonych działań i analiza.

    4. Newslettery i biura prasowe online  - relikt przeszłości czy nadzieja przyszłości?

    • Newsletter: jak go przygotować żeby był "klikany" (wizualizacja graficzna, dogodny format, kondensacja treści), skuteczna cykliczność i forma dystrybucji.
    • Biuro prasowe online: archiwizacja i aktualizacja  informacji w przejrzystej formie,  identyfikacja graficzna (analiza na przykładach).
    • Strony niestandardowe (Twitter, Google+, Pinterest) skuteczne elementy stopki adresowej czy figurant?

    5. Video - potrzeba komunikacji w real timie a budżet i efekty

    • Film jako dokumentacja projektu - jak go przygotować aby w 2 minuty opowiadał koncept i prezentował rezultaty.
    • Planowanie video dokumentacji w strategiach i budżetach (jak wycenić, na jakich polach eksploatować).
    • Standardy dotyczące realizacji filmów i nowe rozwiązania, na które czekają Internauci.
    • Rozwiązania instant - czyli, krótkie filmy do sieci - dominacja reaktywności nad kontrolowanym montażem i wersją HQ (bilans zysków i strat na podstawie analizy viralowych filmów).

    6. Warsztat

    • Praktyczne zajęcia z video dokumentacji - przygotowanie scenariusza dokumentacji szkolenia lub scenek sytuacyjnych, podział obowiązków w zespołach, koordynacja nagrania, analiza.

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.45 Przerwa obiadowa*

    13.45 – 15.15 Sesja szkoleniowa

    15.15 – 15.30 Przerwa kawowa

    15.30 – 16.30 Sesja szkoleniowa

    16.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 PLN lub 700 zł*