Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Skuteczny e-mail marketing

  • Anna Miotk

    Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to ,,Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce". Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

    Trener Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • E-mail marketing to narzędzie, które w dobie popularności content marketingu (marketingu treści) ponownie zyskało na znaczeniu. E-mail marketing pozwala budować grono lojalnych klientów oraz ambasadorów marki i utrzymywać z nimi regularny kontakt. Zachęca również do składania ponownych wizyt na stronie www, a tym samym umożliwia zwiększanie ruchu na naszych stronach internetowych. Jak wdrożyć newslettery, jak tworzyć atrakcyjne treści, jak sprawdzać skuteczność tego narzędzia? Dowiecie się więcej podczas naszego szkolenia. Poznacie dostępne systemy wysyłki newsletterów, zasady tworzenia atrakcyjnych treści oraz dowiecie się, jak sprawdzić, na ile skutecznie dotarliście do odbiorców.

    Cele szkolenia

    Uczestnik dowie się na szkoleniu:

    - Jak obecnie wygląda rynek usług e-mail marketingowych na świecie i w Polsce
    - Jak przygotować się do wprowadzenia e-mail marketingu we własnej organizacji
    - Jakie usługi e-mail marketingowe dostępne są na polskim rynku
    - O jakie aspekty prawne powinien zadbać, uruchamiając wysyłkę newsletterów
    - Jakie zasady rządzą tworzeniem treści e-mail marketingowych
    - Jak budować bazę odbiorców

    Uczestnik nauczy się na szkoleniu:

    - Jak wybrać najlepszego dla siebie dostawcę usług
    - Jak zaplanować uruchomienie newslettera
    - Jak tworzyć własny landing page
    - Jak przygotować treści do własnego newslettera
    - Jak zmierzyć skuteczność wysyłek

    Do kogo kierowane jest szkolenie:

    Specjaliści PR i marketingu, którzy przygotowują się do prowadzenia działań e-mail marketingowych lub chcą zoptymalizować prowadzone już działania e-mail marketingowe lub też zlecają te działania innym osobom

  • Program szkolenia
  • 1. Wprowadzenie

    - Ewolucja e-mail marketingu

    - E-mail marketing na świecie

    - E-mail marketing w Polsce

    2. Od czego zacząć?

    - Potencjalni odbiorcy - dla kogo chcemy tworzyć newsletter?

    - Aspekty prawne

    - E-mail marketing w strukturze strony www

    - Narzędzie własne czy zewnętrzny system do wysyłek?

    - Najpopularniejsi dostawcy usług e-mail marketingowych

    - Kiedy warto stosować stronę docelową (landing page)

    - Co powinniśmy przygotować, zanim wyślemy pierwszy newsletter?

    3. Tworzenie treści newslettera

    - Użyteczność treści internetowych

    - Jak tworzyć teksty do newslettera?

    - Czy perswazyjność treści zawsze się sprawdza?

    - Przykłady najlepszych newsletterów

    - Najczęściej popełniane błędy

    4. Praktyczne aspekty związane z wysyłką newsletterów

    - Personalizacja

    - Testy

    - Segmentowanie wysyłek

    5. Budowanie bazy odbiorców

    6. Skuteczność newslettera

    - Podstawowe wskaźniki mierzące skuteczność - wskaźnik otwarć i wskaźnik kliknięć

    - Narzędzia pomiaru

         * wewnętrzne statystyki systemów do wysyłek newsletterów

         * statystuki ruchu na stronie www

    7. Przyszłe trendy w e-mail marketingu

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

     

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.