Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Szkolenie: Zarządzanie eventem

  • Agnieszka Ciesielska

    Event Manager. Absolwentka warszawskiego AWF-u (Turystyka i Rekreacja) oraz Wyższej Szkoły Bankowej z kierunkiem Executive MBA w Poznaniu. Od 12 lat aktywnie związana z działalnością w branży eventowej. Od lipca 2015 roku związana z ITBC Communication Sp. z o.o. na stanowisku Dyrektor Działu Eventowego. Pierwsze doświadczenia w organizacji wydarzeń zdobywała wraz z rozwojem dużej korporacji z rynku IT. Oddana sercem przede wszystkim eventom ukierunkowała swoją karierę jako project manager projektów eventowych, gdzie realizowała cykliczne produkty eventowe m.in. dla Forum Press, a później dla UEFA. Dalsze doświadczenie związane było z pracą dla dużej agencji eventowej ICP Group SA w dziale Live Marketing Concept. Odpowiedzialna była za tworzenie kreatywnych koncepcji i koordynację realizacji eventowych dla korporacji, takich jak: Warta, Samsung, Citi International, Polsat, Reckitt Benckiser, Nestle Polska, GE, Astellas, E.Leclerc, EVIO, Bayer, Citi Handlowy, Saint Gobain Polska, Orange, ABC Data, Colgate Palmolive czy Symantec. Od 2011 roku angażuje się w działalność w Stowarzyszeniu Branży Eventowej.

    Autorka bloga EVENTOWABLOGERKA.PL. Wykładowca Studium Podyplomowego Event Management na Wydziale Zarządzania UW oraz na uczelni Vistula Univeristy. Prowadzi wykłady dotyczące: Trendów w Eventach, Zarządzania Klientami w Eventach, CSR oraz Imprezy Korporacyjne. Trenerka Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Szkolenie adresujemy dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności w zarządzaniu eventem, wykonującymi zadania event managerskie: specjalistów ds. Marketingu,  Social Mediów, PR-u, administracji, a także osoby zajmujące się przygotowaniem projektów eventowych w lokacjach.


    Głowne cele szkolenia to:

    - Dostarczenie wiedzy na temat zarządzania projektem eventowym od planowania i wyboru odpowiednich narzędzi po przykłady najlepszych praktyk z rynku polskiego i zagranicznego

    - Zainspirowanie uczestników do korzystania z narzędzi eventowych - formatów jakie zostaną zaprezentowane na wykładzie

    - Nabycie praktycznych umiejętności związanych z zarządzaniem projektem eventowych wg. zasad powszechnie panujących w branży eventowej

  • Program szkolenia
  • 1. Planowanie koncepcji eventu & budżetowanie:

    - Określenie i formułowanie celów wydarzenia

    - Przygotowanie kosztorysu eventu

    - Wizja eventu, planowanie koncepcji wydarzenia, program

    - Wizualizacja eventu, (grafika), scenariusz

    - Transporty gości (powietrze, woda, ląd)

    - Wybrane case study realizacji polskich i zagranicznych

    2. Zarządzanie projektem eventowym - dokumenty:

    - Szkielet organizacji wydarzenia,

    - harmonogram, kosztorys i inne składowe

    - Lista kontaktów

    - Check - lista eventowa

    - Inne - potrzebne (Line up eventu)

    3.  Aspekty prawne w eventach

    - Budowanie umów ramowych z klientami

    - Umowy z podwykonawcami (artyści, technika, inni)

    4. Zarządzanie ryzykiem w projekcie eventowym:

    - Zasady BHP

    - Bezpieczeństwo na evencie i plany kryzysowe na ewentualne ,,pożary"

    - Sprawdzone praktyki reagowania w razie kryzysu, ścieżka krytyczna reagowania w razie wypadków

    5. Współpraca z dostawcami, lokacjami i podwykonawcami:

    - Wizja lokalna, wymogi lokacji

    - Jak stworzyć brief, jak ocenić nadesłane oferty? Jak wybrać dobrego partnera do współpracy

    - Współpraca z cateringiem, lokacją, fotografem, artystami - inny punkt widzenia dla każdego

    - Dodatki - czyli gadżety, teasery i inne zachęcające prezenty

    6. Obsługa klienta - najlepsze sprawdzone praktyki

    - Wybrane case study z praktyki event managerów i współpracy z klientami zakończonymi sukcesem

    7. Trendy 2016: Scenografia, technika, efekty specjalne & rozrywka

    - Aranżacja przestrzeni, przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych

    - Co nowego w multimediach?

    - jeśli chcesz zaskoczyć: przykłady najciekawszych atrakcji: mówcy, artyści, konferansjer, hostessy i animatorki-gdzie szukać i czego wymagać

    8. Elementy PR-u w eventach:

    - Planowanie konferencji prasowych

    - Komunikacja z dziennikarzami

    - Packet presspack'ów - składowe 

    - Budowanie wizerunku marki w eventach

    - Sprawdzone praktyki współpracy z dziennikarzami

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.15 Sesja szkoleniowa

    17.15 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.