Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Prawie wszystko o healthcare PR

  • Joanna Kuźmicz, Senior Account Manager Fleishman-Hillard

    Z Fleishman-Hillard związana od stycznia 2007 r. W FH odpowiedzialna za obsługę klientów korporacyjnych (firm międzynarodowych i lokalnych) tj. Diners Club Polska, Philips Polska, METRO Group Asset Management, GANT Development, International Paper, Fellowes, CWS-boco, McGraw-Hill czy Uniwersytet Jagielloński. Ma doświadczenie w prowadzeniu treningów medialnych, z komunikacji kryzysowej, pozycjonowania korporacyjnego oraz sesji typu brainstorm (burze mózgów według metodologii P.O.I.N.T.S.). Joanna jest absolwentką XXIV edycji Szkoły Trenerów Biznesu Centrum TROP.

    Klaudia Dobosiewicz, Account Manager Fleishman-Hillard

    Do zespołu Healthcare FleihmanHillard dołączyła w czerwcu 2012r.  Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Point of View Communications Consultancy oraz Vision Group. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Coca-Cola, GlaxoSmithKline, Abbott Laboratories, MSD, Philips, J&J,  Związek Banków Polskich, Signal Iduna. W ostatnim czasie głównie realizowała projekty dla firm z branży farmaceutycznej  w zakresie PR i PA. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

    KLAUDIA DOBOSIEWICZ, Account Manager Do zespołu Healthcare FleihmanHillard dołączyła w czerwcu 2012r.  Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Point of View Communications Consultancy oraz Vision Group. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Coca-Cola, GlaxoSmithKline, Abbott Laboratories, MSD, Philips, J&J,  Związek Banków Polskich, Signal Iduna. W ostatnim czasie głównie realizowała projekty dla firm z branży farmaceutycznej  w zakresie PR i PA. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Opis szkolenia
  • Cel szkolenia:

    Celem szkolenia jest praktyczne doskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem działań PR
    w obszarze healthcare. Osoby biorące udział w szkoleniu otrzymają „informacyjną pigułkę” jak przygotować się do realizacji działań PR, do kontaktu z dziennikarzami, zapoznają się z przykładami dobrych praktyk z Polski i zagranicy.

    Metody szkolenia:

    Szkolenie będzie prowadzone w formule warsztatowej, prezentacje i mini-wykłady będą służyć wprowadzeniu do części praktycznej. Metodyka spotkań opiera się w dużej mierze na analizie studium przypadków, dyskusji czy ćwiczeniach realizowanych z prowadzącymi.

    Zagadnienia, które zostaną poruszone podczas szkolenia:

    • Działania PR w healthcare: przegląd narzędzi, planowanie kampanii PR, wykorzystanie mediów społecznościowych i niestandardowych działań komunikacyjnych (eventy, ambienty, Facebook, blogi i inne)
    • Przegląd dobrych praktyk z Polski i zagranicy (w tym praktyczne ćwiczenie)
    • Media zdrowotne w Polsce – specyfika i zasady współpracy, wskazówki dotyczące współpracy
      z dziennikarzami zajmującymi się tematyką zdrowia (w tym ćwiczenie – symulacja wywiadu z dziennikarzem)
    • Trudne tematy społeczne i zdrowotne oraz projekty komunikacyjne dotyczące ochrony zdrowia (w tym reagowanie w sytuacji kryzysowej, ćwiczenie: symulacja kryzysu, plan reakcji
      i komunikacji kryzysowej)
    • Elementy prawa farmaceutycznego

    Czas trwania:

    8 godzin

    Poziom kursu:

    średnio zaawansowany

  • Program szkolenia
  • 1. Działania PR w ochronie zdrowia:

    • planowanie strategii komunikacji: istota researchu;
    • podstawowe narzędzia;
    • kanały komunikacji;
    • niestandardowe działania komunikacyjne (eventy, ambienty i inne).

    2. Sytuacja na rynku zdrowotno - farmaceutycznym w Polsce.

    3. Media zdrowotne w Polsce – specyfika i zasady współpracy, wskazówki dotyczące współpracy z dziennikarzami zajmującymi się tematyką zdrowia (w tym ćwiczenie – symulacja wywiadu z dziennikarzem)

    4. Czy media społecznościowe sprawdzają się w obszarze ochrony zdrowia?

    5. Trudne tematy społeczne i zdrowotne oraz projekty komunikacyjne dotyczące ochrony zdrowia (w tym reagowanie w sytuacji kryzysowej, ćwiczenie: symulacja kryzysu, plan reakcji i komunikacji kryzysowej).

    6. Przegląd dobrych praktyk z Polski i zagranicy (w tym praktyczne ćwiczenie).

    7. Elementy prawa farmaceutycznego.

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*