Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Planowanie kampanii w social mediach

  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Ekspert social mediów. Team leader w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Trener Akademii PRoto. Autor książki ,,Twoja firma w Social Media".

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

     

  • Opis szkolenia
  • Czego uczestnicy nauczą się na szkoleniu?

    - Jak dobierać kanały do celów komunikacyjnych marki?

    - Jak planować kampanie w popularnych i dostępnych kanałach social mediowych?

    - Jak ustalać budżety i na co zwracać uwagę przy planowaniu kampanii w social mediach?

    Cele szkolenia:

     -Wzrost świadomości dotyczących social mediów jako kanału dotarcia do konsumentów za pomocą reklamy.

    - Poznanie kanałów i możliwości reklamy w social mediach.

    - Zyskanie umiejętności doboru kanałów oraz planowania i budżetowania kampanii w mediach społecznościowych.

  • Program szkolenia
  • 1. Czy za social media trzeba płacić?

    - Social media jako media własne, płatne i pozyskane - różnice i możliwości.

    - Social media jako element strategii obecności reklamowej w internecie i offline.

    - Przegląd modeli rozliczeniowych i ogólnych zasad reklamy w social mediach.

    2. Strategia i planowanie

    - Od czego zacząć prowadzenie kampanii - jaka jest twoja grupa docelowa i cel działań?

    - Przegląd kanałów umożliwiających reklamę w social mediach.

    - Jak przygotować dobry plan działania? Czy zdecydować się na współpracę z agencją/domem mediowym?

    - Jak przygotować dobre kreacje do kampanii w social mediach?

    3. Prowadzenie kampanii w social mediach oraz najnowsze trendy reklamowe

    - Kampania na Facebooku

    - Kampania na Instagramie

    - Kampania na YouTube

    - Kampania na LinkedIn

    - Inne kanały

    4. Optymalizacja i ewaluacja

    - Jak optymalizować kampanie w social mediach?

    - Jak mierzyć kampanie w social mediach?

    - Case studies.

    5. Rekomendacje i konsultacje dla uczestników

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.