Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Komunikacja kryzysowa, czyli nie taki kryzys straszny jak go malują

  • Wojciech Waglowski

    Specjalista komunikacji i public affairs z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 10 lat związany z agencją FleishmanHillard. W swojej pracy zawodowej wielokrotnie doradzał firmom z różnych branż w sytuacjach kryzysowych.

    Absolwent studiów podyplomowych Grenoble Graduate School of Business (konsulting), Akademii Leona Koźmińskiego (marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (nauki polityczne). Członek Akademii Ekspertów PR.

  • Opis szkolenia
  • Jak zarządzać komunikacją by problem o jakim wiemy nie przerodził się w kryzys? Jak nie osiwieć od pojawiających się w sieci negatywnych komentarzy? Jak wyjść z kryzysu ze wzmocnioną reputacją? Odpowiedzi na te pytania poznasz na szkoleniu ,,Nie taki kryzys straszny jak go malują".

    Podczas szkolenie zostaną przedstawione praktyczne narzędzia służące do dobrego przygotowania się do kryzysu oraz przykłady jak można poradzić sobie w trudnej sytuacji. Całość okraszona przykładami z kraju i ze  świata. W rolach głównych m.in. negatywne opinie w sieci, katastrofy naturalne, pozwy sądowe, wypadki i nieroztropni pracownicy.

    Szkolenie będzie połączeniem wykładów oraz warsztatów ,,historii alternatywnych" dla znanych kryzysów.

     

    Uczestnik dowie się na szkoleniu:

    Jakie są podstawowe zasady komunikacji w kryzysie?

    Jak można przewidywać rodzaje kryzysów?

    Jak szacować ryzyko komunikacyjne?

    Jak mitygować ryzyka komunikacyjne?

    Jakie narzędzia wykorzystać do zarządzania problemami?

    Jak firmy poradziły sobie z popularnymi rodzajami sytuacji kryzysowych?

     

    Uczestnik nauczy się na szkoleniu:

    Jak ocenić czy dany problem zagraża trwałej reputacji firmy

    Jak tworzyć komunikaty w czasie trwania kryzysu

    Jak organizować komunikację wewnętrzną w kryzysie

    Jak tworzyć komunikaty w czasie trwania kryzysu

    Jak organizować komunikację wewnętrzną w kryzysie

  • Program szkolenia
  • 1. Dlaczego Szekspir dobrym dramaturgiem był, czyli kryzysowe ABC

    - Konstrukcja dramatu

    - Fazy kryzysu

    - Rola mediów w kryzysie

    2. Houston mamy problem, czyli dlaczego problemy niekoniecznie przeradzają się w kryzysy

    - Rodzaje problemów

    - Jak przewidywać problemy i sobie z nimi radzić - narzędzia i przykłady

    - Ryzyka komunikacyjne i ich mitygowanie

    3. Działamy, bo mleko już się rozlało

    - Praktyczne przykłady działań w sytuacji kryzysowej

    - Organizacja komunikacji wewnątrz firmy

    - Organizacja komunikacji zewnętrznej

    - Współpraca z agencją PR

    4. Bo jak nie my to kto, czyli jak wyjść z kryzysu ze wzmocnioną reputacją

    - Kluczowe elementy reputacji

    - Dlaczego to, co mówimy w kryzysie ma znaczenie długofalowe

    - Zmiany w organizacji jako element nauki po kryzysie

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.