Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Rozpoznawanie – angażowanie – aktywowanie - liderzy opinii w działaniach public relations

  • Michał Wrzosek

    Od 2011 do 2013 roku dyrektor projektu w PKP Intercity. Odpowiadał za wsparcie zarządu spółki i rzecznika prasowego w relacjach z mediami i komunikacji PR.

    Wcześniej, od września 2010 roku kierował biurem promocji i marketingu Agencji Rozwoju Przemysłu. Były rzecznik prasowy PKP S.A. ds. produktowych. Odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących nieruchomości spółki, dworców i inwestycji dotyczących tych dwóch obszarów. Odpowiadał za stworzenie i realizację kilkudziesięciu projektów PR, m. in: lokomotyw PKP Intercity w barwach Euro 2012, KOLEJTV, 20-lecia Agencji Rozwoju Przemysłu.

    Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menedżerskich Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2000 do 2004 roku pracował w Radiu Zet. 

    Jako dziennikarz współpracował również z TVP (program MotoexpressTV) i kilkoma tytułami prasowymi, między innymi Handel i Zarządzanie. Od 2004 roku był rzecznikiem prasowym Metra Warszawskiego. Od 2005 do 2010 roku reprezentował Grupę PKP i spółkę PKP jako rzecznik prasowy.

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Kim są liderzy?
    • Jakie mają znaczenie dla obrazu firmy?
    • Czy warto z nimi współpracować?
    • Jak efektywnie współpracować z liderami opinii?
    • Jakie korzyści dają firmie?
    • Czego oczekują w zamian?

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    Średnio - zaawansowany

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza na temat komunikacji

    Metody prowadzenia zajęć:

    Szkolenie będzie miało formę wykładów, dyskusji, warsztatów oraz analizy case studie’s.

  • Program szkolenia
    1. Definicja lidera opinii
    2. Kategoryzacja liderów opinii
    3. Energizer – czy ich poznajecie??? Liderzy opinii/lobbyści/ambasadorzy wśród nas
    4. Znaczenie liderów w kształtowaniu wizerunku, co nam dają
    5. Czy warto z liderami współpracować – pytania, na które warto sobie odpowiedzieć
    6. Zasady współpracy z liderami opinii i interesariuszami
    7. Narzędzia i techniki współpracy z liderami opinii (dyskusja)
    8. Czego możemy oczekiwać w zamian od liderów opinii
    9. Krytyczny ekspert – co robić – metody radzenia sobie z trudnymi przypadkami
    10. Energizer – „eksperyment 100 zł” (przypadku, gdy grupa liczy powyżej 8 osób)
    11. Kreowanie eksperta, lidera opinii – warunki sukcesu i jak to robić
    12. Ćwiczenie – Profilowanie eksperta – przygotowanie wybranej osoby do współpracy z mediami
    13. Case study przykładowych liderów opinii – trzej eksperci
    14. Ćwiczenie – wybór technik i narzędzi w stosunku do każdego scenariusza związanego z liderem opinii
    15. Pozytywne case study trzech organizacji budujących takie relacje z interesariuszami
    16. Podsumowanie pytań i wątków z początku szkolenia – ostatnie pytania

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 14.00 Przerwa obiadowa*

    14.00 – 16.00 Sesja szkoleniowa

    16.30 – 16.15 Przerwa kawowa

    16.15 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

    Michał Wrzosek

    Od 2011 do 2013 roku dyrektor projektu w PKP Intercity. Odpowiadał za wsparcie zarządu spółki i rzecznika prasowego w relacjach z mediami i komunikacji PR.

    Wcześniej, od września 2010 roku kierował biurem promocji i marketingu Agencji Rozwoju Przemysłu. Były rzecznik prasowy PKP S.A. ds. produktowych. Odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących nieruchomości spółki, dworców i inwestycji dotyczących tych dwóch obszarów. Odpowiadał za stworzenie i realizację kilkudziesięciu projektów PR, m. in: lokomotyw PKP Intercity w barwach Euro 2012, KOLEJTV, 20-lecia Agencji Rozwoju Przemysłu.

    Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menedżerskich Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2000 do 2004 roku pracował w Radiu Zet. 

    Jako dziennikarz współpracował również z TVP (program MotoexpressTV) i kilkoma tytułami prasowymi, między innymi Handel i Zarządzanie. Od 2004 roku był rzecznikiem prasowym Metra Warszawskiego. Od 2005 do 2010 roku reprezentował Grupę PKP i spółkę PKP jako rzecznik prasowy.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*