Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Szkolenie: Podstawy SEO w Public Relations

  • Anna Przybysz

    Specjalistka zajmująca się  tematyką public relations, współpracą z blogerami i tworzeniem treści na potrzeby działań marketingowych. Sprawnie porusza się w meandrach dziennikarskiego świata, buduje relacje z mediami, publikuje content umacniający marki klientów. Specjalizuje się w projektach biznesowo-kulturalnych.

    Od 2015 roku, jest częścią zespołu gliwickiej firmy Takaoto.pro, specjalizującej się w audytach SEO/UX oraz w inbound marketingu. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach reklamowych, domach mediowych oraz branży e-commerce.

    Prelegentka konferencji branżowych dotyczących tematyki e-commerce oraz public relations.

    Trener Akademii PRoto, projektu szkoleniowego PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Na szkoleniu dowiesz się jakie aspekty, z perspektywy działań public relations, mają realny wpływ na pozycjonowanie. Po ukończeniu szkolenia będziesz bardziej świadoma/-y tego, jak bezpiecznie prowadzić działania promujące Twoją markę. Dowiesz się, jak realizować kampanie PR-owe z uwzględnieniem wytycznych Google oraz jak wspólnie z innymi specjalistami ds. marketingu pozytywnie wpływać na widoczność strony w wyszukiwarce.

    W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    - na czym polega marketing w wyszukiwarkach oraz zapoznają się z podstawową terminologią SEO,

    - w jaki sposób prowadzić kampanie wizerunkowe, które uwzględniają cele SEO i wspierają proces pozycjonowania witryny,

    - jak zdobywać wartościowe linki do strony przy okazji działań wizerunkowych i CSR,

    - jakich praktyk unikać, aby zminimalizować ryzyko otrzymania kary od Google,

    - jaką rolę pełnią treści na stronie internetowej oraz jak świadomie je tworzyć i optymalizować, aby pozyskiwać ruch z tzw. długiego ogona,

    - jak budowanie rozpoznawalnej marki wpływa na bezpieczeństwo biznesowe witryny.

    Do kogo adresowane jest szkolenie:

    Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się komunikacją, public relations, rzeczników prasowych oraz do wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się jak prowadzić działania PR-owe by sprzyjały SEO.

  • Program szkolenia
  • 1. Czym jest SEO - podstawowe pojęcia i informacje

    - omówienie podstawowych pojęć wraz z przykładami zastosowania, przydatnych w kontekście działań Public Relations (typy linków, duplikacja treści, słowa kluczowe;

    - podstawy optymalizacji tekstów pod kątem SEO (jak tworzyć tytuły artykułów, nagłówki, opisy zdjęć). 

    2. Jak działania PR-owe mogą wpłynąć na pozycjonowanie?

    - działania zorientowane na pozyskanie linków;

    - budowanie autorytetu strony i wzmacnianie ruchu brandowego;

    - blog firmowy, jako narzędzie wspierające pozyskiwania ruchu. Przykłady dobrych i złych praktyk.

    3. Dobre i złe praktyki zdobywania linków

    - wpływ publikacji sponsorowanych, marketingu szeptanego, działań CSR na linki i ich jakość;

    - masowe vs indywidualne kontakty z mediami.

    4. Rozbudowa treści pod tzw. długi ogon

    - chararkterystyka  ruchu typu long tail;

    - przyłady treści, które możesz wykorzystać by pozyskiwać dodatkowy, wartościowy ruch na stronę;

    - dywersyfikacja i sposób prezentacji treści.

    5. Bezpieczeństwo w SEO i rola marki

    - omówienie oficjalnych wytycznych Google;

    - praktyki pozycjonerskie w kontekście kar Google;

    - metody ograniczania ryzyka biznesowego związanego ze spadkiem ruchu organicznego.

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.15 Sesja szkoleniowa

    17.15 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81, 698 634 586.

     

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.