Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Szkolenie: Reklama na Facebooku i Instagramie

  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Ekspert social mediów. Team leader w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Trener Akademii PRoto. Autor książki ,,Twoja firma w Social Media".

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

     

  • Opis szkolenia
  • Dziś każdy marketer czy PR-owiec teoretycznie wie, czym są media społecznościowe. Czy jednak na pewno wie, czym są płatne albo własne media społecznościowe? Czy ma pojęcie o tym, jak zdobyć zasięg? Niekoniecznie... Jeśli Twojej firmy nie ma dziś w mediach społecznościowych to rezygnujesz z komunikowania się z ponad połową społeczeństwa i zamykasz sobie jeden z najszybciej rosnących kanałów dotarcia do klientów. Nie ma sensu rezygnować z takich możliwości.

    Czego uczestnicy nauczą się na szkoleniu?

    - jak realizować swoje cele dzięki Facebookowi i Instagramu,

    - jak zwiększyć przychody firmy dzięki używaniu reklam na Facebooku i Instagramie,

    - jak sprawnie posługiwać się narzędziami marketingowymi i nie dać sobie wcisnąć kitu,

    - jak łączyć możliwości komunikacyjne, wirusowe i promocyjne Facebooka i Instagramu,

    - jak racjonalnie wydawać pieniądze na działania na Facebooku i Instagramie.

    Cele szkolenia:

    - zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia efektywnych działań promocyjnych na Facebooku i Instagramie,

    - poznanie narzędzi reklamowych Facebooka i Instagramu,

    - umiejętne wykorzystanie social mediów jako kanału kontaktu z klientem, komunikacji wizerunkowej i czy wsparcia sprzedaży - zależnie od celu działań,

    - celem szkoleniowym jest również to, aby uczestnicy zrozumieli rolę social mediów i umieli posługiwać się nimi w taki sposób, aby social media stanowiły uzupełnienie pozostałych działań komunikacyjnych, a nie były budowane w oderwaniu od nich.

    Szkolenie ma formułę otwartą i angażującą, taką jak media społecznościowe. Nie jest to wykład, lecz warsztaty, podczas którego uczestnicy będą aktywnie brać udział w zajęciach, zadawać pytania, analizować problemy i rozwiązywać zadania. W szkoleniu nie ma wydzielonych części teoretycznej i warsztatowej, obie te formy przenikają się.

    Na zakończenie zajęć przewidziana jest sesja konsultacji i rekomendacji dla poszczególnych uczestników szkolenia i ich marek.

  • Program szkolenia
  • 1. Ile trzeba płacić za tego Facebooka?

    - Co robić na Facebooku za darmo, za co płacić i po pierwsze, czy warto?

    - Jak dopasować odpowiednią strategię do naszej marki i planów?

    - Czy trzeba mieć fan page?

    - Czym są zasięgi i czy warto bać się algorytmu Edge Rank?

    2. Jak sprawić, by nasze wydatki były efektywne?

    - Dlaczego tak ważne są dobre kreacje i treści?

    - Jakie formaty reklamowe wykorzystywać?

    - Jak prowadzić kampanie w sektorze B2B, a jak B2C?

    - Jak prowadzić skuteczne kampanie - kiedy robić to samemu, a kiedy zlecić?

    - Na co zwrócić uwagę prowadząc kampanie - jak je optymalizować?

    - Czy warto postawić na kampanie wideo czy trzymać się grafik?

    3. Czy lepiej zacząć od wydawania czy od czegoś innego?

    - Jak zaplanować działania reklamowe na FB i Instagramie?

    - Zacznij od celu - jaki on powinien być dla twojej marki?

    - Czy można sprzedawać poprzez Facebooka i Instagram?

    - Jak dotrzeć do osób, które jeszcze o nas nie słyszały? Pozyskiwanie zasięgu i zaangażowania w grupie docelowej.

    - Jak przekonać przekonanych? O roli remarketingu, custom audience i look-a-like audience.

    - Nie liczą się tylko wydatki mediowe - o roli owned i earned media na Facebooku.

    - Czym są posty sponsorowane i kiedy warto z nich skorzystać?

    4. Jak prowadzić kampanie na Facebooku i Instagramie?

    - Narzędzia reklamowe  - jak posługiwać się Power Editorem, Ads Managerem czy Catvertiserem?

    - Jak korzystać z narzędzi moderacyjnych i analitycznych (Facebook Insights, Audience Insights, NapoleonCat, Sotrender i inne)

    - Na co zwrócić uwagę analizującej działania i współpracując z agencją lub domem mediowym?

    - Co wolno, a czego nie wolno - regulaminy, uwarunkowania prawne dotyczące reklamy na Facebooku i Instagramie.

    5. Trendy i kierunki, na które warto zwrócić uwagę.

    - Nowe formaty reklamowe

    - Storytelling w reklamie w mediach społecznościowych

    - Live streaming

    - Jeszcze więcej mobile.

    6. Rekomendacje i konsultacje dla uczestników.

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.