Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Social media listening - NOWY TERMIN!

  • Łukasz Jadaś


    Specjalista od monitoringu internetu i mediów społecznościowych z ponad 6-letnim doświadczeniem. Ekspert ds. badań internetu i social mediów w Instytucie Monitorowania Mediów. Członek komisji marketingowej FIBEP, organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Autor artykułów, raportów i badań z zakresu mediów społecznościowych i tradycyjnych ze strony medioznawczej i kulturotwórczej. Social media: twitter.com/lukaszjadas, medium.com/jasniepan

  • Opis szkolenia
  • Social listening, czyli jak poznać, usłyszeć i zbadać opinie w mediach społecznościowych?

    Każdego dnia serwisy społecznościowe zapełniają się tysiącami opinii na temat firm, osób, produktów, usług, wydarzeń lub zjawisk. Wiele z nich może dotyczyć naszej marki. By śledzić i reagować na komentarze pojawiające się w mediach społecznościowych, niezbędne są narzędzia, dzięki którym łatwo i szybko znajdziemy i zareagujemy na korzystną lub niekorzystną wzmiankę o naszej marce. Jak skonfigurować monitoring internetu, by inwestycja w narzędzie przyniosła realne korzyści? Jak wykorzystać narzędzia social listening do znalezienia nowych klientów? Jak zidentyfikować potencjalne sytuacje kryzysowe? To część pytań, na które odpowiemy podczas szkolenia na temat praktycznego wykorzystania narzędzi do słuchania głosów internetowych społeczności.

    Uczestnik dowie się na szkoleniu:

    - Dlaczego znaczenie internetowych opinii i ocen w biznesie nieustannie rośnie?
    - Jak znaleźć i analizować opinie w mediach społecznościowych?
    - Czym jest i do czego służy social listening?
    - Czym jest marketing human to human?
    - Jak przygotować się do monitorowania internetu i mediów społecznościowych?
    - Co należy wiedzieć o możliwościach i ograniczeniach usług social listening?

    Uczestnik nauczy się na szkoleniu:

    - Co warto monitorować w sieci?
    - Na co zwrócić uwagę wybierając narzędzie do monitoringu internetu i mediów społecznościowych?
    - Jak poprawnie konfigurować monitoring w zależności od wyznaczonych potrzeb?
    - Jak monitorować internet, by znaleźć klienta, a jak, by szybko namierzyć potencjalny kryzys?
    - Jak uniknąć najczęstszych błędów w monitoringu internetu?
    - Jak kreatywnie wykorzystać wyniki monitoringu internetu i mediów społecznościowych?

    Do kogo kierowane jest szkolenie:

    Specjaliści PR i marketingu, a także pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą rozpocząć korzystanie z monitoringu internetu i mediów społecznościowych, chcą poprawić jakość bądź poszerzyć zakres prowadzonych już działań, lub poszukują kreatywnych rozwiązań zastosowania social listening w codziennej pracy.
  • Program szkolenia
  • 1. Wprowadzenie

    - Dlaczego "nowych" mediów już nie ma?
    - Trochę techniki i człowiek... monitoruje!

    2. Po co słuchać? Do czego służy social listening?

    - Przykłady zastosowań monitoringu mediów.
    - Dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać?

    3. Pierwsze słowo, czyli rozpoczęcie monitoringu.

    - Jak i od czego zacząć monitoring?
    - Jak skonfigurować monitoring, by przyniósł realne korzyści?

    4. Jak odróżnić biedronkę od Biedronki? Dlaczego jakość jest najważniejsza?

    - Jak korzystać z social listening, by inwestycja się zwróciła?
    - Błędy, zagrożenia i ograniczenia w monitoringu mediów.

    5. I co z tego, czyli interakcje i analiza.

    - Na jakie wskaźniki zwrócić uwagę?
    - Jak skutecznie analizować?

    6. Przyszłość monitoringu i narzędzi social listening.

    - Monitoring mediów 360.
    - Najnowsze trendy i wyzwania.

    Partnerem szkolenia Akademii PRoto jest Instytut Monitorowania Mediów.  Aby umożliwić uczestnikom wsłuchanie się w opinie z mediów społecznościowych na temat wybranej marki, produktu bądź usługi, IMM ufunduje aż dwa bonusy specjalne dla każdego uczestnika o wartości 500 zł. Zapisując się na szkolenie otrzymasz:

    1.  30-dniowy dostęp  do IMMpulsu, czyli powiadomień o sygnałach sprzedażowych z social mediów - Facebooka, Twittera, forów internetowych i blogów - umożliwiające Ci nie tylko wsłuchanie się w to ,,co w internetach piszczy", ale i nawiązanie interakcji z potencjalnymi klientami oraz reakcję na wpisy w zakresie wcześniej zdefiniowanego kontekstu dotyczącego wybranego produktu lub usługi.

    2. Pakiet raportów o sile wskazanej marki w internecie oraz mediach społecznościowych na tle jej trzech konkurentów /na podstawie danych z tygodnia/. W zestawieniu danych uwzględnione będą  m. i.n.: Share of voice (udział w dyskusji), liczba fanów, dotarcie social media, interakcje czy liderzy opinii.

    Zapraszamy do zapisów!

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.