Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • Social media panorama, czyli jak skutecznie komunikować w nowych mediach

  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Ekspert social mediów. Team leader w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Trener Akademii PRoto. Autor książki ,,Twoja firma w Social Media".

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

     

  • Opis szkolenia
  • Cele szkolenia:

    - rozwinięcie umiejętności posługiwania się mediami społecznościowymi w celach marketingowych i PR-owych,

    - podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat tego, czym są media społecznościowe i jakie jest ich miejsce w rzeczywistości marketingu i public relations,

    - celem szkoleniowym jest również to, aby uczestnicy zrozumieli rolę social mediów i umieli posługiwać się nimi w taki sposób, aby social media stanowiły uzupełnienie pozostałych działań komunikacyjnych, a nie były budowane w oderwaniu od nich.

     

    Czego uczestnicy nauczą się na szkoleniu?

    - Jak wykorzystać media społecznościowe w marketingu swojej marki?

    - Jak korzystać z poszczególnych serwisów społecznościowych?

    - Jak umiejętnie wydawać pieniądze na działania w social mediach?

    - Jak samemu działać w mediach społecznościowych?

    - Jak współpracować z agencjami i zewnętrznymi podwykonawcami?

     

    Forma prowadzenia zajęć:

    Szkolenie ma formułę otwartą i angażującą, taką jak media społecznościowe. Nie jest to wykład, lecz warsztaty, podczas którego uczestnicy będą aktywnie brać udział w zajęciach, zadawać pytania, analizować problemy i rozwiązywać zadania. W szkoleniu nie ma wydzielonych części teoretycznej i warsztatowej, obie te formy przenikają się.

    Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać rozmaite ćwiczenia, aby umiejętnie przekładać przekazaną wiedzę na praktyczne działania, które potem będą mogli wdrożyć we własnych firmach. Wśród ćwiczeń pojawią się m.in. symulacje oraz gry warsztatowe.

    Na zakończenie zajęć przewidziana jest sesja konsultacji i rekomendacji dla poszczególnych uczestników szkolenia i ich marek.

  • Program szkolenia
  • 1. Social media panorama

    - Rewolucja mediów społecznościowych - wprowadzenie, historia mediów społecznościowych

    - Nowe media i ich otoczenie - nowe a stare media, earned, paid i owned media - jak w tym funkcjonować?

    - Marketing w mediach społecznościowych - cele, strategia, możliwości - od czego zacząć działania?

    2. Skuteczne narzędzia i ich działanie

    - Facebook, czyli bez niego ani rusz?

    - YouTube, a więc wideo rządzi

    - Twitter, szybko i angażująco

    - LinkedIn, Goldenline, Slideshare - komunikacja profesjonalna

    - Inne (NK, Tumblr, Wykop i inne)

    3. Real-time marketing

    - Strategia - jak działać długofalowo I efektywnie?

    - Narzędzia - czego użyć, aby być dobrym?

    - Egzekucja - jak wdrożyć plan w życie?

    - Case studies

    4. Blogosfera i fora dyskusyjne

    - Strategia i cel działań

    - Do kogo chcemy dotrzeć?

    - Zasady współpracy z blogerami,

    - Zasady działań i komunikacji na forach.

    5. Visual marketing (Pinterest, Instagram)

    - Pinterest - narzędzie, działania, case studies

    - Instagram - narzędzie, działania, case studies

    - Pinterest vs. Instagram - co, kiedy i jak?

    6. Nowe social media - Snapchat, Vine i inne. Trendy i prognozy.

    7. Rekomendacje i konsultacje dla uczestników

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.