Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • YouTube w komunikacji marki

  • Barbara Sołtysińska

    Prezes Lifetube, współtwórca,  – przez 7 lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrad PR Communications a wcześniej była związana z Grupą MSL – najpierw z Ciszewski MSL jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego, a później odpowiadała za agencję MSL Warsaw. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami – polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.

    Radosław Kotarski

    Wiceprezes LifeTube, współtwórca, - człowiek poważnie uzależniony od zdobywania wiedzy i dzielenia się nią z innymi w programie Polimaty. Udowadnia, że nawet trudne zagadnienia mogą być ciekawe, o ile są dobrze przedstawione. W krótkim czasie zawojował polski Internet, udowadniając że tematyka popularnonaukowa może zyskać ogromną publiczność. Swój kanal prowadzi od prawie półtora roku, dlatego doskonale zna i rozumie wszystkie wyzwania stojące przed twórcami internetowego video. Studiował prawo na Uniwersytecie Jagielońskim. Prowadzi szkolenia dla innych twórców i często występuje w roli prelegenta na konferencjach oraz eventach.

  • Opis szkolenia
  • Cel szkolenia:

    Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat praktyk tworzenia kanału w serwisie YouTube oraz możliwości wykorzystania go w komunikacji marki.

    Wprowadzenie:

    - W jaki sposób YouTube zmienił naszą rzeczywistość?

    - Przewaga YouTube nad tradycyjną TV

    - Przewaga tradycyjnej TV nad YouTube

    - Zasady funkcjonowania serwisu (podstawy: subskrypcja, skala ocen, formaty reklamowe)

    - YouTube na świecie i w Polsce - porównanie

    - YouTube, a technologie mobilne

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza z zakresu komunikacji marketingowej

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

     

  • Program szkolenia
  • BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI NA YOUTUBE


    1. Jak tworzyły się najpopularniejsze kanały na YouTube?

    a. Budowanie kanału i społeczności

    b. Zasady związane z umieszczaniem materiałów wideo w sieci

     

    2. Dla kogo jest jeszcze miejsce na YouTube?

    a. Kanały specjalistyczne

    b. Zagraniczne formaty

    c. Pole dla "starych mediów"

     

    MOŻLIWOŚCI KOMUNIKACJI NA YOUTUBE

    3. Reklamy Google AdSense

    a. Rodzaje reklam

    b. Wykorzystywanie formatów reklam Google AdSense do działań promocyjnych (podstawowe zasady)

     

    4. Współpraca z twórcami działającymi w serwisie (akcje niestandardowe) – omawiane na podstawie studium przypadku

    a. Możliwe formy współpracy

    b. Możliwości płynące z zaangażowania twórców (m.in. zlecenie produkcji i postprodukcji materiałów oraz promowanie ich w mediach twórcy)

    c. Przykładowe przeprowadzone akcje z twórcami z podziałem na akcje prosprzedażowe i akcje wizerunkowe

    d. Ile kosztuje współpraca z twórcami

     

    5. Własny kanał na YouTube
    a. Cechy dobrze prowadzonego kanału

    b. Możliwości generowania ruchu i przyciągania widzów

    c. Ustawienia i organizacja treści

    d. Optymalizacja i pozycjonowanie materiałów

    e. Budowanie społeczności na YouTube (w czym społeczność ta różni się od obecnej na Facebooku lub Twitterze?

    Podsumowanie

    - Konsekwencje płynące z obecności w serwisie YouTube

    - Trendy i przewidywania na przyszłość

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*