Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • NOWY TERMIN! Efektywne zarządzanie informacją

  • Barbara Labudda

    Prezes Zarządu Synertime, wcześniej współtworzyła też inną warszawską agencję (specjalizującą się w personal PR). W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu know-how firmy oraz rozwoju biznesu i pracowników. Specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Jest konsultantem i trenerem komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów w ramach Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Jako ekspert regularnie komentuje pod kątem wizerunkowym bieżące wydarzenia, wypowiadając się m.in. dla TVP, TVN24, Polsat News. Jej szkolenia i metodologia były podstawą do realizacji jednego z programów publicystycznych o szkoleniach medialnych w Polsce dla TVN CNBC Biznes. W 2010 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego w wyborach na Prezydenta RP, doradzała też strategicznie samorządowcom, zaś w 2007 – wspierała jedną z głównych partii politycznych w kampanii do Sejmu i Senatu. Rok wcześniej, przez wzgląd na zaangażowanie komunikacyjne w działalność społeczną, trójmiejska Gazeta Wyborcza nadała jej tytuł Osobowości Miesiąca.Ukończyła marketing (Uniwersytet Gdański) i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową (Akademia Muzyczna w Gdańsku) oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).

  • Opis szkolenia
  • Cele szkoleniowe:

    • Doskonalenie umiejętności planowania kompleksowych strategii PR

    • Ćwiczenie praktycznych kompetencji budowania struktur komunikacyjnych

    • Poznanie przydatnych na co dzień narzędzi kreowania marki

    • Szersze zrozumienia determinantów sukcesu udanych akcji komunikacyjnych

  • Program szkolenia
  • 1. ZROZUMIEĆ ODBIORCĘ

    Consumer Insight jako punkt wyjścia każdej efektywnej strategii komunikacji

    Omówienie techniki badania potrzeb odbiorców, ich utajonych i uświadomionych oczekiwań. Teoria zostanie przedstawiona na przykładach i przećwiczona w formie warsztatowej: przykłady filmów promocyjnych m.in samorządów, krajów, marek konsumenckich itp.

    2. BUDOWANIE STRUKTURY PRZEKAZU

    Kluczowe Przesłania, Reason To Believe (RTB) i Big Idea w kontekście budowy Message House’ów

    Uczestnicy zostaną zapoznani z techniką budowy przesłań kluczowych i Big Idei – omówią pozytywne i negatywne przykłady wykorzystania tego narzędzia, a następnie przećwiczą zdobytą wiedzę w formie warsztatowej.

    3. ISTOTA POZYCJONOWANIA

    Tworzenie tożsamości marki w sposób wiarygodny dla jej odbiorców

    Marka w kontekście jej konkurentów, możliwości rozwojowych, potencjału realnego i dostrzeganego przez otoczenie. W tym module szkolenia zostaną przećwiczone umiejętności rozróżniania benefitów marki od tzw. entry tickets.

    4. KULA ŚNIEGOWA: ćwiczenie praktyczne w zakresie doboru narzędzi PR

    Trener zrealizuje grupowy warsztat mający na celu prezentację szerokiego wachlarza instrumentów komunikacyjnych oraz zachęcenie uczestników szkolenia do kreatywnego tworzenia własnych zestawów narzędzi PR.

    5. CASY STUDY

    Trafne insighty, udane kreacje, efektywne realizacje

    Przykłady kampanii PR oraz marketingu 360 stopni, które wyróżniają „zgodne ze sztuką” działania na etapie planowania i zarządzania.

     

    Agenda:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: a regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.