Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

Szkolenia organizowane przez PRoto.pl współtworzą autorytety w branży PR. Dbając o jak najwyższy poziom merytoryczny naszych szkoleń zapraszamy do współpracy znane i cenione osobowości z branży. Nasi trenerzy to wieloletni praktycy zawodu, część z nich to członkowie Akademii Ekspertów PR. Partnerzy szkoleniowi PRoto.pl to profesjonalny głos branży, bo chcemy, żebyś z nami uczył się od najlepszych!

  • dr Anna Adamus-Matuszyńska

    Socjolog, specjalista public relations, wykładowca w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierownik studiów podyplomowych Psychologia Menedżerska. Trener i szkoleniowiec w zakresie komunikowania, public relations, zarządzania zespołami. W latach 1994-95 stypendystka Uniwersytetu w Cambridge, w 1994 – 1999 członek międzynarodowego zespołu badawczego w Uniwersytecie w Cambridge, stypendystka Cambridge Colleges Hospitality Scheme for Central and Eastern European Scholars w roku 1997, stypendystka Leverhulme Foundation w 2000/2001. Organizator V European Conference on Peacemaking and Conflict Resolution w Katowicach we wrześniu 2001, współorganizator cyklicznej konferencji: PR Forum. Public Relations – sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Uczestnik międzynarodowych konferencji i sympozjów, ekspert kilku projektów europejskich. Trener i konsultant agencji public relations, firm doradczych i szkoleniowych w zakresie public relations, zarządzania i komunikowania.Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe. Autorka publikacji z zakresu konfliktu społecznego, zarządzania personelem, public relations.

  •  
  • Bartosz Bator

    Adwokat, dziennikarz i działacz społeczny; absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej UW. Był przedstawicielem Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, prawnikiem w renomowanych warszawskich kancelariach oraz w Biurze Polskiej Izby Rzeczników Patentowych. Obecnie prowadzi własną kancelarię BBP Kancelaria Adwokacka. Pracował dla instytucji publicznych m.in. Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, Teatru Polskiego w Warszawie czy Urzędu m.st. Warszawy gdzie zajmował się m.in. budowaniem wizerunku, kontaktami z mediami itp. Współpracował z Dziennikiem Polska Europa Świat, portalem dziennik.pl, Dziennikiem Finansowym The Wall Street Journal, TVP 1, TVN Warszawa. Obecnie współpracuje z magazynami wydawanymi przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Komentator Instytutu Obywatelskiego. Współtwórca festiwalu re:wizje sztuki, jednego z największych w kraju przeglądów nowych trendów w sztuce współczesnej. Fundator Fundacji Działań Obywatelskich. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej (prawie autorskim, prawie własności przemysłowej) a także prawie mediów i reklamy. W obszarze jego zainteresowań jest prawo zamówień publicznych, zagadnienia związane z prowadzeniem i organizowaniem działalność kulturalnej, działalnością pożytku publicznego, zarządzanie w sektorze publicznym i organizacjach pozarządowych.  Ponadto tematyka rynku mediów, narzędzi public relations, marketingowych, social media, budowania wizerunku.  Na antenie Programu I Polskiego Radia prowadzi cotygodniowy prawniczy program poradnikowy. Wykładowca Collegium Civitas na kierunku dziennikarstwo i komunikacja w sieci. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Ochrony Własności Intelektualnej (AIPPI).

  •  
  • Kamil Bolek

    PR & Brand Manager LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Firmom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca. Trener Akademii PRoto, projektu szkoleniowego PRoto.pl

  •  
  • Agnieszka Ciesielska

    Event Manager. Absolwentka warszawskiego AWF-u (Turystyka i Rekreacja) oraz Wyższej Szkoły Bankowej z kierunkiem Executive MBA w Poznaniu. Od 11 lat aktywnie związana z działalnością w branży eventowej. Pierwsze doświadczenia w organizacji wydarzeń zdobywała wraz z rozwojem dużej korporacji  z rynku IT. Oddana sercem przede wszystkim eventom ukierunkowała swoją karierę jako project manager projektów eventowych, gdzie realizowała cykliczne produkty eventowe m.in. dla Forum Press, a później dla UEFA. Dalsze doświadczenie związane było z pracą dla dużej agencji eventowej ICP Group SA w dziale Live Marketing Concept. Odpowiedzialna była za tworzenie kreatywnych koncepcji i koordynację realizacji eventowych dla korporacji, takich jak: Reckitt Benckiser, Nestle Polska, GE, Astellas, Bayer, Citi Handlowy, Saint Gobain Polska, Orange, ABC Data, Colgate Palmolive czy Symantec. Od 2011 roku angażuje się w działalność w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Obecnie realizuje swoje marzenie prowadząc własną agencję Everitum.pl ukierunkowaną na projekty z zakresu event marketingu.

    Prowadzi bloga pod nickiem „Eventowa Bloggerka” (http://blog.agaciesielska.pl/). Wykładowca Studium Podyplomowego Event Management na Wydziale Zarządzania UW oraz na uczelni Vistula Univeristy. Prowadzi wykłady dotyczące: Trendów w Eventach, Zarządzania Klientami w Eventach , CSR oraz Imprezy Korporacyjne. Trenerka Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  •  
  • Aniceta Cymbała

    Specjalista ekonometryk, OMD. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne. Prowadziła projekty m.in. dla Grupy Żywiec, Polbanku, Bakomy, Perfetti van Mele czy RMF. Bogate doświadczenie zdobywała w takich firmach jak CMR, Laboratory & Co. czy SAS Institute Polska gdzie m.in. zajmowała się modelowaniem ekonometrycznym (prognozowaniem zachowań nabywczych i analizą trendów). Zajmowała się również wykorzystaniem metody analizy sygnałów i rozwijała metodologię badawczą.

  •  
  • Michał Daniluk

    Managing Director domu mediowego PHD oraz członek zarządu OMD ds. nowych mediów.

    Od stycznia 2011 dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Karierę w mediach rozpoczął w 2003 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym i zakupie mediów zdobywał najpierw w StarComie a później w MPG. Pracował dla największych marek na rynku m.in. Red Bull, Reckitt Benckiser czy Canal+. Uczestniczył w wprowadzaniu na rynek marki Bullit i Liberty Direct. Za kampanię tej drugiej otrzymał nagrodę Effie za najlepiej zrealizowany launch w mediach w roku 2007. Przez lata odpowiedzialny również za rozwijanie kompetencji w zakresie kampanii typu direct response. Ekspert w dziedzinie internetu i kampanii skierowanych do grupy docelowej 50+. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych oraz członek jury takich konkursów jak EFFIE czy Media Trendy.

    Prywatnie zainteresowany nowymi technologiami i nauką języków z naciskiem na chiński. Z zamiłowania akwarysta i ornitolog – wiosną każdą wolną chwilę spędza na bagnach Biebrzy z lunetą i atlasem ptaków w ręku.

  •  
  • Magdalena Daniłoś

    CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowca na takich uczelniach jak SWPS, Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube, a od niedawna współprowadzi jeden z pierwszych w Polsce kanałów YouTube o tematyce marketingowej – Marketing Tube. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

  •  
  • Joanna Delbar

    Do maja 2014 prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications (aktualnie - doradca zarządu), wiceprezes Związku Firm Public Relations. Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki, Marketingowe Zarządzanie Firmą na UŁ oraz studia doktoranckie na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

    Specjalizuje się w programach public affairs i community relations, jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów PR oraz zarządzania marką. Wykładowca London School of PR, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Komunikacji Marketingowej oraz Politechniki Warszawskiej.

    W latach 2004-2006 była wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a 2009-2011 oraz od 2012 do chwili obecnej - wiceprezesem Związku Firm Public Relations.

    Nominowana do tytułu PRotony 2008 w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji oraz do tytułu Dama Sukcesu 2008.Zdobywczyni (wraz z zespołem Telma Group) czterech Złotych Spinaczy.

    Współautorka Leksykonu Public Relations, Sztuki Public Relations i powstającej właśnie Encyklopedii PR. Certyfikowany Praktyk NLP.

  •  
  • Klaudia Dobosiewicz

    Account Manager Fleishman-Hillard. Do zespołu Healthcare FleihmanHillard dołączyła w czerwcu 2012r.  Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Point of View Communications Consultancy oraz Vision Group. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Coca-Cola, GlaxoSmithKline, Abbott Laboratories, MSD, Philips, J&J,  Związek Banków Polskich, Signal Iduna. W ostatnim czasie głównie realizowała projekty dla firm z branży farmaceutycznej  w zakresie PR i PA. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

  •  
  • Piotr Dzik

    Trener, doradca, konsultant, wykładowca akademicki i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji marketingowej, promocji, reklamy i public relations. Absolwent nauk politycznych (1984) oraz socjologii (1989) na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Na stałe zatrudniony od 2002 roku w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, Wydział Projektowy jako wykładowca podstaw marketingu oraz w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach (od 2013). Prowadzi badania w dziedzinie systemów identyfikacji wizualnej jednostek terytorialnych. Pracownik miesięcznika Cinema Press Video w Katowicach (1990-1992), organizator kongresów branży wideo, redaktor naczelny miesięcznika „Videobiznes”.Współautor podręcznika wydanego przez Ministerstwo Środowiska „Zarządzenie projektem infrastrukturalnym” (2010). Współautor raportów ewaluacyjnych dotyczących działań promocyjnych w projektach współfinansowanych z funduszy europejskich, autor publikacji naukowych i specjalistycznych.  Ekspert kluczowy w projekcie badawczym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącym użyteczności stron internetowych poświęconych Funduszom Europejskim. Autor opinii dotyczącej „Księgi Znaku” i zastosowań logo NSS dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Współautor ewaluacji „Strategii komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2014-2020”.

  •  
  • Katarzyna Fabjaniak

    Senior Account Manager, 24/7PR. Zajmuje się koordynacją prac zespołu działającego na rzecz takich klientów, jak LOTTE, Wedel, USP Zdrowie. W agencji odpowiada również za prowadzenie projektów New Business. W 2012 roku odpowiadała m.in. za koordynację i egzekucję największej w historii Procter & Gamble kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!” na 9 rynkach Europy . Wśród marek dla których pracowała można m.in. wymienić: GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Baxter, Adamed, Polska Unia Onkologii, Wrigley, Unilever. Na swoim koncie ma również liczne publikacje o tematyce branżowej:


  •  
  • Konrad Gładkowski

    Business Development Manager w indaHash. Odpowiada za kluczowych klientów w indaHash.com - globalnej platformie łączącej marki z instagramerami.
    W swojej pracy wykorzystuje znajomość internetowego świata influencerów, marketingowe wyczucie i biznesowy profesjonalizm. Szkoli i doradza w zakresie efektywności działań na Instagramie i Snapchacie - od kreatywnych działań ad hoc, po długofalowe strategie.
    W wolnych chwilach konstruuje drony.

     

  •  
  • Andrzej Godewski

    Od 15 lat w PR. Dziennikarz z wykształcenia. Specjalista komunikacji korporacyjnej. Koordynator projektów edukacyjnych i społecznych. Doradca w sytuacjach kryzysowych. Trener medialności i budowania reputacji poprzez media. Członek Akademii Ekspertów PR. Zdobywca podwójnego PRotona 2010 w kategorii Osoba/Zespół w Agencji PR i Nagroda Publiczności. Pracował we „Wprost” i „Życiu Warszawy”. Ma doświadczenie agencyjne jako konsultant, zarządzający i właściciel. Założyciel firmy Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej. Od kwietnia 2006 do maja 2011 Partner Zarządzający Weber Shandwick. Wcześniej konsultant Burson-Marsteller, Gravis Public Relations i Mmd Public Relations. Wykładowca komunikacji wewnętrznej dla studentów Podyplomowego Studium Public Relations Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

  •  
  • Michał Górecki

    Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Jest współwłaścicielem serwisów clouto.com i koszulkowo.com. Prowadzi bloga pod adresem michal-gorecki.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.

    Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych.

  •  
  • Magdalena Grabarczyk-Tokaj

    Socjolog i analityk mediów, w badaniach: nieuleczalny empiryk i propagator podejścia jakościowego. Zajmuje się projektami z zakresu ewaluacji efektów działań PR w mediach oraz analizami procesów komunikacyjnych. Współtwórca i autorka obecnego na wortalu PRoto.pl bloga dedykowanego mediom oraz platformy poświęconej social media – kompassocialmedia.pl. Prowadzi szkolenia dla specjalistów public relations oraz zajęcia dla studentów. W czasie warsztatów przybliża słuchaczom sposoby pomiaru i oceny skuteczności działań komunikacyjnych oraz zasady tworzenia analiz mediowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Zawodowo – Kierownik ds. Rozwoju Badań Instytutu Monitorowania Mediów oraz Kierownik Oddziału Marketingu i PR IMM.

  •  
  • Jędrzej Hugo-Bader

    W Havas Sports & Entertainment jest odpowiedzialny za projekty komunikacyjne. Ma doświadczenie w komunikacji produktowej, korporacyjnej, kryzysowej oraz organizacji eventów. W przeszłości – dziennikarz, głównie sportowy (ale nie tylko). Wiedzę teoretyczną pobierał w Wyższej Szkole Promocji. Pracował dla takich klientów jak: Coca-Cola, BGŻ BNP PARIBAS, Veolia, Hyundai, adidas, Reebok, Totalizator Sportowy, PKN ORLEN (m.in. ORLEN Team), Grupa Goodyear Polska, Kompania Piwowarska, NIVEA, Rock Niepodległości czy m. st. Warszawa. Prywatnie miłośnik piłki nożnej, interesuje się także ciężką muzyką, II Wojną Światową i katastrofami lotniczymi.

  •  
  • Magdalena Jabłońska

    Z wykształcenia filolog języka francuskiego. Do branży eventowej weszła przypadkiem, gdy po 9 latach pracy w Ambasadzie Francji i ściganiu międzynarodowej przestępczości zorganizowanej, poczuła, że pora na zmiany. A że najbardziej w swojej pracy lubiła urządzać konferencje i szkolenia, przekierowała swoje zaangażowanie właśnie w tę stronę. Całą swoją wiedzę na temat PR i eventów zdobyła dzięki długoletniej praktyce i pracy z najlepszymi. W latach 2005-2011 współpracowała z agencjami eventowymi i markami jako freelencer, organizując pokazy mody, konferencje kulinarne, spotkania networkingowe, warsztaty edukacyjne. Realizowała autorskie eventy dla kobiet. Była przede wszystkim odpowiedzialna za kontakty z mediami i komunikację public relations. W 2010 r. poznała Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego idea budowania  pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, ujęła ją do tego stopni, iż postanowiła go wesprzeć swoją osobą i doświadczeniem. Z początku współpracowała jako PR Manager, później objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego, na którym pozostała aż do końca 2013r. W tym samym czasie nie zaprzestała rozwijania własnej kariery, realizując zawodowo strategie komunikacji PR i social mediów dla agencji eventowych oraz współpracując jako konsultant z  zakresu PR przy różnego typu wydarzeniach. Od maja 2013 r. związała się na stałe z firmą EVIO Polska, gdzie odpowiada za budowanie wizerunku firmy oraz komunikację z mediami. Trenerka Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  •  
  • Łukasz Jadaś


    Specjalista od monitoringu internetu i mediów społecznościowych z ponad 6-letnim doświadczeniem. Ekspert ds. badań internetu i social mediów w Instytucie Monitorowania Mediów. Członek komisji marketingowej FIBEP, organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Autor artykułów, raportów i badań z zakresu mediów społecznościowych i tradycyjnych ze strony medioznawczej i kulturotwórczej. Social media: twitter.com/lukaszjadas, medium.com/jaśniepan

  •  
  • Łukasz Janiec

    Trener, konsultant, strateg, certyfikowany Coach ICF, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych w metodologii Learntainment, autor publikacji, wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej. Od ponad 6  lat prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job. Współpracuje  z  organizacjami jako trener -konsultant ds. rozwoju i rekrutacji. Pracował dla PwC, Grupa Żywiec, Grupa Pracuj, Grupa Altkom.  Wdraża programy szkoleniowo – rozwojowe w organizacjach.  Ma za sobą doświadczenia związane z wdrażaniem kultury coachingowej, wprowadzeniem modeli kompetencyjnych, wdrażaniem systemów motywacyjnych oraz budowania zespołów i modeli sprzedażowych. Pisze autorskie gry szkoleniowe metodą Gemication oraz XLB. Referencje oraz publikacje  biznesowe dostępne na www.lukaszjaniec.pl

  •  
  • Wrycza-Bekier Joanna

    Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany trener biznesu, autorka  sześciu książek, które pomagają lepiej pisać. Kiedy w 2010 roku pracowała nad książką „Webwriting”, w polskim internecie nie istniało jeszcze takie słowo kluczowe.

    Od tego czasu niestrudzenie bada teksty internetowe, reklamowe, literackie i reklamowe. Ciepło przyjęta przez czytelników książka „Webwriting” po kilku latach doczekała się drugiego wydania. W międzyczasie i później powstały kolejne: bestsellerowa „Magia słów”, a także: „Fast Text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę”, „Kreatywna praca dyplomowa”,  „Szkoła twórczego pisania” oraz około 30 artykułów naukowych na temat języka internetu.

    Jej blog Poradnik pisania ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.

  •  
  • Paula Kaliszewicz

    PR & Marketing Manager OMD. Specjalizuje się w prowadzeniu zintegrowanych działań komunikacyjnych w branży związanej z mediami i reklamą. Od listopada 2010 zajmuje się PR i koordynacją działań marketingowych domów mediowych należących do grupy OMD (OMD, PHD, Easymedia) oraz agencji reklamy niestandardowej – Mozaic. Wcześniej była związana z agencją public relations Liberty Group, w której odpowiadała za obsługę PR domu mediowego ZenithOptimedia Group Polska.

  •  
  • Grzegorz Kita

    Prezes Zarządu, założyciel i właściciel Sport Management Polska. Znakomity specjalista z zakresu marketingu i konsultingu sportowego. Ikona marketingu sportowego w Polsce.
    Grzegorz Kita to także ekspert i uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest ponadto prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.
    Jest najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego. Zasłynął m.in. wypromowaniem polskiego pływania oraz wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze).
    Zrealizował ponad 150 projektów marketingu sportowego. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, Manufaktura, PKE, T-Mobile i wielu innych.
    Prowadzi również szeroką działalność naukową. Jest autorem szeregu autorskich koncepcji i zagadnień związanych z biznesem sportowym.
    W ramach działalności naukowej m.in. stworzył i wykładał pionierski przedmiot „Zarządzanie produktem klubu sportowego” na Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie. Wykłada także dla Polskiej Akademii Sportu oraz wyższych uczelni niesportowych.
    Jest także cenionym prelegentem na wielu kongresach i seminariach poświęconych marketingowi i konsultingowi sportowemu. Jako prelegent jest często zapraszany na konferencje organizowane przez największe polskie instytucje szkoleniowe: Institute for International Research czy Informedia Polska.

    ***

    Przed założeniem SM Polska Grzegorz Kita pracował w latach 2003-2004 jako Dyrektor Generalny Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa a później Wiceprezes Zarządu Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa. Jako Dyrektor Generalny Legii Warszawa był architektem przemian własnościowych w tym klubie uwieńczonych transakcją z koncernem ITI.

    ***

    W latach 2000-2002 był głównym strategiem koncernu przemysłowo-budowlanego Mostostal-Export S.A. W ramach swoich obowiązków odpowiadał za politykę strategiczną koncernu, nadzór korporacyjny nad spółkami zależnymi oraz relacje inwestorskie. Koncern Mostostal – Export w ówczesnym czasie składał się z ponad 30 spółek zależnych a skonsolidowane przychody roczne przekraczały wartość 1,3 miliarda złotych.

    ***

    W latach 1993-1999 był zawodowym inwestorem giełdowym. Zajmował się inwestycjami finansowymi na rynkach kapitałowych oraz przedsięwzięciami typu venture capital. W ramach poszerzania kompetencji naukowych, przez okres roku (1995), był również Redaktorem Naczelnym specjalistycznego, naukowego pisma „Gra na Giełdzie”.

    Publicystyka

    W latach 1994-1998 opublikował ponad 30 analiz ekonomiczno-finansowych różnorodnych spółek giełdowych (Parkiet, Cash, Gazeta Finansowa, Rzeczpospolita, Nowa Europa). Przeprowadzał analizy m.in. BRE, Polifarbu Cieszyn, Vistuli, Rolimpexu, Efektu, Wedla, Elektrimu, Amerbanku, CSS.

    ***

    Pierwszą firmę otworzył w roku 1990, w wieku 18 lat.

  •  
  • Radosław Kotarski

    Wiceprezes LifeTube, współtwórca - człowiek poważnie uzależniony od zdobywania wiedzy i dzielenia się nią z innymi w programie Polimaty. Udowadnia, że nawet trudne zagadnienia mogą być ciekawe, o ile są dobrze przedstawione. W krótkim czasie zawojował polski Internet, udowadniając że tematyka popularnonaukowa może zyskać ogromną publiczność. Swój kanal prowadzi od prawie półtora roku, dlatego doskonale zna i rozumie wszystkie wyzwania stojące przed twórcami internetowego video. Studiował prawo na Uniwersytecie Jagielońskim. Prowadzi szkolenia dla innych twórców i często występuje w roli prelegenta na konferencjach oraz eventach.

  •  
  • Teresa Kruszona

    Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Od 37 lat zajmuje się językiem polskim i poprawnością językową - najpierw w „Życiu Warszawy”, a od 1989 r. w „Gazecie Wyborczej”. Jest redaktorem sekretariatu redakcji i odpowiada za język „Gazety”. Jest członkiem Zespołu Ortograficzno-Onomastycznego przy Radzie Języka Polskiego PAN. Dwukrotnie była jurorem Ogólnopolskiego Dyktanda w Katowicach. W 2006 r. wydała tom „Ortografia i nie tylko...”. W 2007 r. dostała nagrodę w międzynarodowym konkursie World Young Reader Prizes Competition za cykl redakcyjny o języku polskim. Od 10 lat zajmuje się szkoleniami z zakresu poprawności językowej oraz sposobów redagowania.

  •  
  • Joanna Kuźmicz

    Pracuje w międzynarodowej agencji PR FleishmanHillard jako Account Director, gdzie realizuje projekty dla firm z wielu branż i wspiera klientów w działaniach promocyjnych i wizerunkowych. Ma dziewięcioletnie doświadczenie w public relations i prowadziła kilkadziesiąt projektów dla polskich i międzynarodowych firm z sektorów tj. finanse, ubezpieczenia, produkcja, przemysł, outsourcing, nieruchomości, energetyka czy edukacja.

    Wykłada na studiach podyplomowych na kierunku PR, jest trenerem z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów medialnych, z komunikacji w kryzysie, z pozycjonowania korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej, zarządzania zespołem, budżetowania w PR. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz XXIV edycji Szkoły Trenerów Biznesu Centrum TROP.

    Trener Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl.

  •  
  • Barbara Labudda

    Prezes Zarządu Synertime, wcześniej współtworzyła też inną warszawską agencję (specjalizującą się w personal PR). W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu know-how firmy oraz rozwoju biznesu i pracowników – tak, by Klienci stale odczuwali wzrost wartości wynikającej ze współpracy z Agencją. Specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Jest konsultantem i trenerem komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów w ramach Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Jako ekspert regularnie komentuje pod kątem wizerunkowym bieżące wydarzenia, wypowiadając się m.in. dla TVP, TVN24, Polsat News. Jej szkolenia i metodologia były podstawą do realizacji jednego z programów publicystycznych o szkoleniach medialnych w Polsce dla TVN CNBC Biznes. Współtworzyła agencję PR-ową Synertime, wcześniej też inną warszawską agencję (specjalizującą się w personal PR). W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu know-how firmy oraz rozwoju biznesu i pracowników – tak, by Klienci stale odczuwali wzrost wartości wynikającej ze współpracy z Agencją. W 2010 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego w wyborach na Prezydenta RP, doradzała też strategicznie samorządowcom, zaś w 2007 – wspierała jedną z głównych partii politycznych w kampanii do Sejmu i Senatu. Rok wcześniej, przez wzgląd na zaangażowanie komunikacyjne w działalność społeczną, trójmiejska Gazeta Wyborcza nadała jej tytuł Osobowości Miesiąca.Ukończyła marketing (Uniwersytet Gdański) i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową (Akademia Muzyczna w Gdańsku) oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).

  •  
  • Augustyn Lauks

    Account Manager, 24/7PR. Realizuje projekty PR dla Procter & Gamble (Gillette i Old Spice) oraz Grupy Żywiec (Heineken). Koordynował komunikację nowej usługi muzycznej dla marki Deezer oraz lokalną implementację designerskiego projektu ”Your Future Bottle” dla marki Heineken. Wcześniej pracował jako Copywriter w jednej z agencji reklamowych, ma również doświadczenie w sektorze bankowym. Jest finalistą Cannes Lions 2011 organizowanego przez KRT, otrzymał również nominację do Złotych Spinaczy za kampanię Gillette.

  •  
  • Zbigniew Lazar

    Do stycznia 2012 roku dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i CR.

    Od początku kariery zawodowej związany z szeroko rozumianą komunikacją: był asystentem na wydziale anglistyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, koordynatorem sekcji informacji przy rządzie stanu Victoria w Australii, nauczycielem Business English i Komunikacji Międzykulturowej w prywatnych instytutach w Paryżu. Po powrocie do kraju w 1992 r. zajmował stanowiska dyrektora PR w FSO, General Motors Poland i Opel Polska oraz Lafarge Polska.

    Absolwent anglistyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, stypendysta doktorancki British Council na Uniwersytecie Cambridge, akredytowany tłumacz polsko-angielsko-rosyjski przy Instytucie Lingwistów w Londynie oraz Krajowej Radzie Tłumaczy w Canberze. Uzyskał Dyplom Zarządzania Stosowanego (Applied Management) w Australian Insitute of Management w Melbourne specjalizując się w Zarządzaniu Personelem i Marketingu.

  •  
  • Patryk Leszczyński

    Starszy konsultant w agencji ITBC Communication. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo ze specjalizacją Marketing Medialny i Public Relations.

    Z branżą usług komunikacyjnych związany od 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, PR produktowym, wsparciu marketingowym oraz organizacji eventów dla przedsiębiorstw z sektora nowych technologii. W ITBC Communication odpowiada za nadzorowanie prac zespołu projektowego obsługującego takie firmy, jak Aruba Cloud, Corel, Qumak S.A., Red Hat, TOTAL Polska i Veeam Software. W trakcie swojej kariery zajmował się również komunikacją dla takich firm i marek, jak AB S.A., Easy Forex, Hitachi Data Systems, Infortrend, Norton czy Symantec.

    Wcześniej związany z branżą gier komputerowych, w której pracował jako dziennikarz magazynów i portali internetowych.

    Po godzinach prowadzi bloga pod nazwą „Zyskać na czasie” (http://www.zyskacnaczasie.pl), gdzie pisze o zarządzaniu czasem i projektami oraz rozwoju osobistym.

  •  
  • Paweł Lipiec

    Blogger z nastoletnim już stażem. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Trochę biega, trochę pisze, sporo gra. Aktywny uczestnik społeczności, od IRCa poprzez fora i grupy dyskusyjne, serwisy mikroblogowe, społeczności po blogi. Aktywnie uczestniczy w wielu projektach aktywizujących polską blogosferę już ponad 10 lat.

    Zawodowo w 24/7 Comunication odpowiada za dział komunikacji on-line jako Head of Social Media. Dzięki swojemu doświadczeniu zawodowemu potrafi łączyć perspektywę marki czy agencji z punktem widzenia influencerów. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Allegro oraz VML Poland.

  •  
  • Łukasz Majewski

    PR & Marketing Manager w VML Poland, agencji roku 2016 według IAB Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.
  •  
  • Michał Mango

    Prezes spółki Urban Communications. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowej w agencji Urban Communications. Posiada 8 letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania kompleksowych strategii marketingu sportowego i komunikacji poprzez sport dla podmiotów sportowych, organizatorów imprez sportowych i kulturalnych oraz sponsorów. Od 2013 zarządza zespołem Urban Communications, wcześniej przez 5 lat koordynował działania komunikacyjne w Polish Sport Promotion, agencji marketingu sportowego z którą Urban Communications współpracuje w zakresie obsługi marketingowej i medialnej projektów sponsoringowych.

     

  •  
  • Katarzyna Marek

    Prawnik w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa mediów, własności intelektualnej (zwłaszcza prawa autorskiego), prawa reklamy i konkurencji oraz ochrony dóbr osobistych a także sporach sądowych oraz negocjacjach.

    Zajmuje się bieżącym doradztwem agencjom reklamowym i PR oraz domom produkcyjnym.

    Konsultuje reklamy oraz przedsięwzięcia i strategie marketingowe.

  •  
  • Michał Matusiewicz

    Account Manager, 24/7PR. W 24/7PR zajmuje się prowadzeniem działań PR dla takich klientów, jak: Kruk SA oraz Generali PPF Holding. Odpowiada również za komunikację wewnętrzną firmy Procter & Gamble. Wcześniej pracował dla Core PR, gdzie zajmował się obsługą takich klientów jak: Budimex Nieruchomości, MT Development, Citi Handlowy, Unilever Polska, Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej, Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych.

  •  
  • Maciej Mazur

    Współpracował, jako Content Manager z WhitePress.pl. Project Manager w Biurze Podróży Reklamy. Realizuje projekty w zakresie Digitalu. Pracował dla takich klientów jak: PPG, Dekoral, Bondex, LUX MED, czy Arena. Wcześniej zdobywał doświadczenie prowadząc zarówno własne projekty start-upowe jak i oraz prowadząc działy marketingu w firmach o profilu transportowym oraz finansowym. Autor kilkudziesięciu artykułów nt. content marketingu, oraz marketingu użytecznościowego, publikując dla m.in: PRoto.pl, Brief, Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, czy Martker+. W codziennej agencyjnej pracy odpowiada za planowanie i realizację kampanii content marketingowych. Trener Akademii PRoto.

     

    współpracował, jako Content Manager z WhitePress.pl, [a1] .Project Manager w Biurze Podróży Reklamy. Realizuje projekty w zakresie Digitalu. Pracował dla takich klientów jak: PPG, Dekoral, Bondex, LUX MED, czy Arena. Wcześniej zdobywał doświadczenie prowadząc zarówno własne projekty start-upowe [a2] jak i oraz prowadząc działy marketingu w firmach o profilu transportowym oraz finansowym. Autor kilkudziesięciu artykułów nt. content marketingu, oraz marketingu użytecznościowego, publikując dla m.in: PRoto.pl, Brief, Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, czy Martker+. W codziennej agencyjnej pracy odpowiada za planowanie i realizację kampaniicontent marketingowych

    [a1]Plus dodajmy może coś o publikacji „Historia content marketingu”, co Pan sądzi?

    [a2]Zakaz konkurencji ;)

  •  
  • Adam Mikołajczyk

    Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Z rynkiem marketingu terytorialnego i doradztwa dla jednostek samorządu terytorialnego związany od ponad 10 lat.

    Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2002-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingu turystycznego dla miast i regionów w Polsce.

    Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” – pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc (w ramach prestiżowego miesięcznika BRIEF).

    Obecnie Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc – nowej, niezależnej organizacji eksperckiej, która ma na celu profesjonalizację i popularyzację tej dziedziny marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Trener i konsultant - doradza i szkoli pracowników JST oraz agend rządowych w tematyce marketingu miejsc. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. KTR, EFFIE, na Najlepszy Produkt Turystyczny oraz Konkursu "Złote Formaty".

  •  
  • Anna Miotk

    Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla marki monitoringu mediów Newspoint. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl. Trener Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl

  •  
  • dr Eliza Misiecka

    Doktor nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR, od 1994 roku w branży PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 200 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR Profile.

    Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego.

    Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę, taniec i kitesurfing.

  •  
  • Jarosław Miszczak

    W branży SEO od 2005 roku.  Od 2015 roku w agencji Bluerank odpowiada za obługę takich marek jak Rainbow Tours, Mitsubishi, Inter Cars czy PKO Ubezpieczenia. Wcześniej kierował działem SEO/SEM w łódzkiej firmie Go3.pl. Publikuje na swoim blogu Blog o SEO i nie tylko -jarekm.pl oraz w serwisach branżowych, głównie w tematyce związanej z SEO, SEO PR i social media. Prelegent wielu konferencji i spotkań w branży SEO. Pasjonat marketingu internetowego, w szczególności SEO oraz social media. Zaczynał pracę w firmie TourisLine Polska zajmując się pozycjonowaniem serwisów firmy w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż – turystycznej. W zakresie SEO współpracował m.in. z BIG InfoMonitor SA, spahotele.pl,  Rule Financial, Uniwersytetem Łódzkim. Autor jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich na temat pozycjonowania (2006 rok, Uniwersytet Łódzki). Założyciel Fundacji Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt oraz jej rzecznik prasowy w latach 2006-2011. Trener Akademii PRoto – platformy szkoleniowej PRoto.pl

  •  
  • Piotr Mitraszewski

    Managing Director, Lighthouse Solutions. Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami. Od ponad dziesięciu lat w public relations. Od ponad sześciu lat prowadzi lub współprowadzi szkolenia. Prowadzi coachingi medialne dla Prezesów największych firm i instytucji w kraju. Z powodzeniem przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu komunikacji. Autor wielu uhonorowanych i cieszących się uznaniem szkoleń. Jest autorem cyklu szkoleń „Out of the box”, który zdobył wyróżnienie na kongresie Edelman Worldwide w 2006r. w Waszyngtonie. Współwłaściciel i Dyrektor Zarządzający firmą szkoleniową Lighthouse Solutions.

  •  
  • Marek Molicki

    Jest ekspertem w marketingu internetowym, który zna „od podszewki” dzięki wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu projektów zarówno międzynarodowych jak i realizowanych lokalnie. Współpracował z Grupą pracuj.pl, gdzie pełniąc obowiązki community managera zajmował się employer brandingiem w mediach społecznościowych. Na terenie całego kraju prowadził szkolenia nt. budowania wizerunku pracodawcy w social mediach.

    Pracował dla takich firm jak Kompania Telewizyjna ITC, Vogel Burda Communications, Chip Xonio Online GmbH, Marquard Media Polska, Axel Springer Contact, Grupa Pracuj, Cenega Poland, CD Projekt. Od listopada 2009 szef agencji Popkultura doradzającej firmom jak najlepiej wykorzystać Internet i osiagnąć sukces. Absolwent Uczelni Łazarskiego.

  •  
  • Mikołaj Nowak

    Mikołaj Nowak - ponad 13 lat aktywnego doświadczenia w branży interaktywnej i telewizji. Współtwórca koncepcji pierwszej polskiej agencji social media. Dziś trener wizerunkowy i doradca strategiczny oraz producent telewizyjny.

    Zawodowo wprowadza marki i ludzi do epoki cyfrowej modernizując o profesjonalne wykorzystanie potencjału social media dla osiągnięcia korzyści. Miał swój wieloletni wkład w kształt legendarnego serwisu społecznościowego Grono.net (2005), w którym był pierwszym polskim Community Managerem. Następnie pełnił funkcję Brand Managera (2008) obszaru społeczności i komunikacji w Onecie, by w 2012 roku wprowadzić "Fakty" TVN oraz ich skład reporterski do epoki social media oraz współtworzył redakcję online flagowego programu informacyjnego Grupy TVN. Aktualnie współpracuje stale z newsroomem TVN. Dzięki niemu setki gwiazd oraz osób publicznych dołączyły do social mediów i dziś nie wyobrażają sobie życia bez sieci. Jest również konsultantem oraz doradcą osób publicznych ws. profesjonalnych działań z użyciem nowych mediów.

  •  
  • Andrzej Pomarański

    Ekspert ds. komunikacji. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Oddział Mazowiecki. Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem w Public Relations w wielu branżach w tym blisko 10-letnim w telekomunikacji. Pracował m.in. dla: General Motors Poland, Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka (m.in.: Procter and Gamble, Unilever, Henkel, Coca-Cola, Pepsico), Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era, Heyah, T-Mobile), gdzie m.in., pełnił funkcję szefa komunikacji zewnętrznej. Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, tworzeniu i wprowadzaniu strategii PR, budowaniu wizerunku firm i marek. Zajmuje się propagowaniem standardów w działaniach PR oraz relacji na styku firma-media. Prowadzi sesje szkoleniowe w obszarze PR-u i komunikacji oraz publikuje materiały dotyczące tych tematów. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.Trener Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  •  
  • Magdalena Popielewicz

    Zgłębia tajniki social media zawodowo i hobbystycznie. Interesuje się powiązaniami sieci społecznościowych z komunikacją marketingową. Od 2009 roku pracowała w Instytucie Monitorowania Mediów. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Faculty of Social Sciences University of Southern Denmark.

  •  
  • Anna Przybysz

    Specjalistka zajmująca się  tematyką public relations, współpracą z blogerami i tworzeniem treści na potrzeby działań marketingowych. Sprawnie porusza się w meandrach dziennikarskiego świata, buduje relacje z mediami, publikuje content umacniający marki klientów. Specjalizuje się w projektach biznesowo-kulturalnych.

    Od 2015 roku, jest częścią zespołu gliwickiej firmy Takaoto.pro, specjalizującej się w audytach SEO/UX oraz w inbound marketingu. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach reklamowych, domach mediowych oraz branży e-commerce.

    Prelegentka konferencji branżowych dotyczących tematyki e-commerce oraz public relations.

    Trener Akademii PRoto, projektu szkoleniowego PRoto.pl

  •  
  • Wiktor Rainka

    Jest aplikantem adwokackim. Współpracuje z Kancelarią Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Główny obszar jego zainteresowań stanowi szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej, w tym regulacje dot. mediów, reklamy, ochrony danych osobowych oraz oprogramowania i nowych technologii.

    Wiktor Rainka jest również wykładowcą Uniwersytetu Reklamy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2012 roku prowadził również cykl wykładów z zakresu prawa autorskiego dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

    W kancelarii pracuje od listopada 2007 roku.

    Biegle posługuje się językiem angielskim.

  •  
  • Bartosz Sawicki

    Łączy doświadczenie PR-owca, dziennikarza, trenera z praktyczna wiedzą z kilku branż. Przez całą karierę związany jest z komunikacją i mediami. Pracował w biurach komunikacji dużych korporacji i agencjach PR.  Na swoim koncie ma dziesiątki projektów i konferencji od fazy pomysłu do organizacji. Prowadzący/panelista/uczestnik największych konferencji branżowych o komunikacji, marketingu, relacji z mediami oraz zarządzania sytuacją kryzysową.

    Przez ponad trzy lata redaktor naczelny PRoto.pl. Kierował pracami redakcji oraz prowadził warsztaty i szkolenia z public relations, w szczególności relacji z mediami. Jako dziennikarz pisał artykuły w Dzienniku Polska Europa Świat i polskiej edycji Wall Street Journal. Współpracował także największymi dziennikami (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Życie Warszawy) i agencjami informacyjnymi (Interfax).

  •  
  • Aldona Serewa

    Pracuje jako lektor, metodyk, trener. Pracę dyplomową pisała z metodyki nauczania języka angielskiego, a gdy sięgnie pamięcią w lata dziecięce, przypomina sobie ulubione zabawy w szkołę i w bibliotekę. Kierunek studiów wybrała trochę przez przypadek, ale czy to rzeczywiście był tylko zbieg okoliczności? Im dłużej pracuje w swoim zawodzie, tym bardziej w to wątpi. I tym bardziej lubi swoją pracę! Dla relaksu słucha radia, muzyki i czyta. I bawi się ze swoją córką. A czasem... uczy ją angielskiego...

  •  
  • Emilia Skiba

    Moderatorka warsztatów kreatywnego pisania Loesje, trenerka, fundraiserka, antropolożka kultury (MISH UW). Koordynatorka działań grupy Loesje Polska od 2009 roku i członkini zarządu Loesje International od 2014. Prowadzi warsztaty kreatywnego pisania autorską metodą Loesje oraz projekty związane z obecnością haseł Loesje w przestrzeni miejskiej.

    Programuje filmy azjatyckie dla Festiwalu Filmowego Pięć Smaków. Dla Pięciu Smaków prowadzi także media społecznościowe i pisze o kinie Azji na festiwalowego bloga.

    Wcześniej współpracowała m.in. z Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, prowadząc promocję KINO.LABu, oraz Instytutem Adama Mickiewicza, redagując portal Culture.pl.

  •  
  • Robert Sobieski

    Robert Sobieski, Co-founder & Strategy Director, 24/7Digital. W agencji odpowiada za opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych oraz współpracę z kluczowymi klientami. Marketingiem w Internecie zajmuje się od ponad 12 lat. Doświadczenie w zakresie budowania strategii, prowadzenia projektów, produkcji czy kampanii mediowych i pozycjonowania zdobywał w czasie współpracy z agencjami interaktywnymi i komunikacyjnymi.  Pracował między innymi dla: Microsoft, Nestlé, MasterCard, P&G, Polkomtel, Exxon Mobil, Makro Cash & Carry.

  •  
  • Barbara Sołtysińska

    Prezes Lifetube, współtwórca – przez 7 lat związana z branżą PR, pełniła funkcję prezesa agencji Livebrad PR Communications a wcześniej była związana z Grupą MSL – najpierw z Ciszewski MSL jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego, a później odpowiadała za agencję MSL Warsaw. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami – polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.

  •  
  • Joanna Stopyra

    WOMANOLOGY EXPERT. Konsultant PR i trener biznesu. Właścicielka Beauty Management PR & Marketing to Women.

    Wspiera kobiety w zarządzaniu ich reputacją w otoczeniu biznesowym poprzez strategiczne działania Personal PR. Doradza firmom, jak efektywnie wykorzystać i rozwijać potencjał kobiet w ich strukturach. Wspiera marki w komunikacji kierowanej do kobiet, które odpowiadają za ponad 80% decyzji zakupowych w gospodarstwie domowym. Z wykształcenia jest psychologiem społecznym.

    Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła dyskusję o Femvertisingu - nowym nurcie w komunikacji kierowanej do kobiet, którą nazywa rehabilitacją marketingu. Jest także inspiratorką pierwszej w Polsce konferencji dotyczącej Femvertisingu, która odbyła się w maju 2016 roku.

  •  
  • Aurelia Szokal

    Współwłaścicielka i Managing Director agencji Brand Support. Z rynkiem reklamowym związana od 2000 r. Z sukcesem od lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami, m.in.: Coty, Danone, Diageo, GlaxoSmithKline, Peugeot, Tikkurila, Unilever, Valeant.

    Zwolenniczka synergii w komunikacji biznesowej i interpersonalnej. Wierzy, że nastawienie na budowanie porozumienia przekłada się na większą satysfakcję, zarówno we współpracy z klientem, jak i w środowisku wewnętrznym firmy. Propaguje zarządzanie markami w oparciu o wartości dodane dla konsumentów i szukanie właściwego, szerokiego kontekstu dla marek. Stosuje komunikację nastawioną na cel. Za klucz do sukcesu uważa etykę - w marketingu i pracy w ogóle. Estetka - na grunt zawodowy przenosi swoje zamiłowanie do piękna, dbając o realizowane kampanie w najdrobniejszym szczególe.

    Prywatnie uwielbia podróżować, zwłaszcza sama, gdyż wtedy poznaje najwięcej nowych ludzi i odkrywa miejsca, których nie ma w przewodnikach.

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestniczka wielu szkoleń z zakresu komunikacji, marketingu i brandingu w Polsce i za granicą.

  •  
  • Piotr Turek

    Urodził się w 1978 roku, mieszka w Warszawie. Pracę zawodową łączy z hobby (muzyka i nowoczesna technologia). Od grudnia 2013 pracuje jako Prywatny Przedsiębiorca. Wcześniej pracował jako Zastępca Dyrektora Produktu w grupie Cyfrowy Polsat oraz u operatora komórkowego Polkomtel (sieć Plus) na stanowisku Kierownik Zespołu ds. Usług Muzycznych i Rozrywkowych, rozwijając m.in. serwisy muzyczne: Muzodajnia, Czasoumilacz, jak również gaming. Piotr pracował również dla operatora komórkowego P4 Sp. z o.o. (sieć Play) rozwijając m.in. usługi muzyczne, gaming, wideo, oraz w czołowych agencjach Public Relations w Polsce (Sigma International, Edelman Polska), realizując strategię PR (m.in. dla firmy Microsoft, premiery kolejnych wersji produktów Windows, Office, druga wizyta Billa Gatesa w Polsce, premiera i rozwój marek: Xbox 360 i Burger King). Wcześniej, kierował agencją marketingu młodzieżowego Nokaut Skład, której był współwłaścicielem (wybrani Klienci: LPP (Cropp/Cropptown), Philips, Sprite, Viva Polska, sieć Plus (product placement w teledyskach i scenariusze reklam telewizyjnych Simplus Team), Heyah - sieć T-Mobile, Creative Labs, Adidas, Nike, Snickers). Piotr Turek posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych (Szkoła Główna Handlowa – “Rewolucja cyfrowa, a rynek mass-mediów, rozrywki i edukacji w Polsce”). Udziela się w charakterze dziennikarza, eksperta rynku nowoczesnej technologii, Public Relations, rozrywki i muzyki, oraz w roli wykładowcy (współczesne teorie przedsiębiorców i przedsiębiorstw, rewolucja cyfrowa a technologia). W wolnych chwilach podróżuje po świecie, gra w koszykówkę, oraz produkuje i komponuje utwory muzyczne/teledyski (jako 21, 210, 21 Allstars). Jego ostatnie produkcje audio/wideo: 21 Allstars "Kocham Te Święta" featuring Marina Łuczenko, Dawid Kwiatkowski, Aleksandra Szwed, Anna Karwan, Sławek Uniatowski, Natalia Lesz, Mateusz Krautwurst, Georgina Tarasiuk, Michał Kwiatkowski oraz 21 Allstars "Powinnaś Być Ze Mną" featuring Łozo, Tomson, Ten Typ Mes, Martina (ponad 5 milionów odsłon na Youtube).Więcej: www.piotrturek.com

  •  
  • Joanna Tusiewicz

    Menedżer ds. PR z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w segmencie premium. Ostatnio PR Manager w HBO Polska, wcześniej PR Manager w Gino Rossi. Współtworzyła strategie komunikacyjne produktów i firmy, planowała i realizowała kompleksowe kampanie PR, zarządzała projektami i dostawcami. Ma doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji z mediami oraz współpracy z celebrytami. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów w branży medialnej, pracowała m.in. nad kampaniami seriali Pakt, Wataha, Bez tajemnic czy Gra o tron.

    Od 2008 roku związana jest również z Wyższą Szkołą Promocji w Warszawie, gdzie prowadzi kursy z zakresu PR.

  •  
  • Wojciech Waglowski

    Konsultant public relations i public affairs z ponad 10-letnim doświadczeniem. Członek Akademii Ekspertów PR. Od 2004 roku pracuje w agencji Fleishman-Hillard, obecnie na stanowisku Director. Specjalizuje się w projektach dla branży energetycznej.

    Karierę zawodową rozpoczął w agencji FIRST Public Relations w 2001 roku. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Chartered Diploma in Marketing. Obecnie studiuje także w Grenoble Graduate School of Business.

  •  
  • Marzena Witczyńska

    Prowadzi dział organizacji eventów i projektów specjalnych w Agencji Marketingu Zintegrowanego Momentum Worldwide. Z branżą marketingową związana od 7 lat. W tym czasie pracowała na stanowiskach Creative Manager i Project Manager w Agencjach Eventowych Defacto oraz ProFM. W 2009 roku rozpoczęła współpracę z Agencją Marketingu Zintegrowanego Mea Group, w której po półtora roku objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego, prowadząc 18 osobową grupę Project Managerów i dział kreacji, odpowiadając za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Współpracowała w zakresie BTL z markami takimi jak: Unilever, Samsung, Ernst&Young, Douglas, Dior, Hugo Boss, Mercedes-Benz Unicredit Group, Lexus, Play, Bawaria Motors, Nestle Professional, Astra Zeneca, Roche, Empik, Orange czy Henkel. Od półtora roku prowadzi szkolenia we współpracy z czołowym polskim portalem PR - owym Proto.pl z zakresu Event Marketing i Public Relations.

  •  
  • Michał Wrzosek

    Partner zarządzający w Mindset Communication Support. Od 2011 do 2013 roku dyrektor projektu w PKP Intercity. Odpowiadał za wsparcie zarządu spółki i rzecznika prasowego w relacjach z mediami i komunikacji PR.

    Wcześniej, od września 2010 roku kierował biurem promocji i marketingu Agencji Rozwoju Przemysłu. Były rzecznik prasowy PKP S.A. ds. produktowych. Odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących nieruchomości spółki, dworców i inwestycji dotyczących tych dwóch obszarów. Odpowiadał za stworzenie i realizację kilkudziesięciu projektów PR, m. in: lokomotyw PKP Intercity w barwach Euro 2012, KOLEJTV, 20-lecia Agencji Rozwoju Przemysłu. Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menedżerskich Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2000 do 2004 roku pracował w Radiu Zet. Jako dziennikarz współpracował również z TVP (program MotoexpressTV) i kilkoma tytułami prasowymi, między innymi Handel i Zarządzanie. Od 2004 roku był rzecznikiem prasowym Metra Warszawskiego. Od 2005 do 2010 roku reprezentował Grupę PKP i spółkę PKP jako rzecznik prasowy.

    Jest autorem ponad trzydziestu produkcji filmowych w komunikacji PR wykorzystywanych przez kilkanaście korporacji (branże: IT, budowlana, TSiL, administracja państwowa)​ oraz kampanii z wykorzystaniem lokomotyw w barwach krajów Euro podczas Euro 2012 wyróżnionej nagrodą MediaKreator w 2013 roku przez Ministra Gospodarki. Współtwórca pierwszego korporacyjnego programu internetowo - telewizyjnego KOLEJTV (96 odcinków), który zobaczyło 1,1 mln widzów. Konsultant PR do spraw produkcji filmowych

  •  
  • Aneta Zabiegała

    Senior Account Manager, 24/7PR. Prowadzi działania z zakresu PR produktowego dla takich klientów jak: Procter & Gamble (kategorie Fabric and Home Care: Vizir, Ariel, Lenor, Ambi Pur), Bosch Geox, Dukan Diet. Współpracowała z takimi markami, jak: Wedel, Mattel, McDonald’s, Sony Computer Entertainment oraz Saint-Gobain. Zajmowała się koordynacją komunikacji PR jednego z największych wydarzeń sportowych
    z udziałem dzieci – Danone Nations Cup, którego międzynarodowy finał odbył się we wrześniu 2012 roku na Stadionie Narodowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych, agencji Green PR oraz biurze prasowym Ministerstwa Skarbu Państwa. Jest finalistką Cannes Lions 2011 organizowanego przez KRT. Współpracowała również z „Dziennikiem Zachodnim” i „Gazetą Wyborczą”.  Jej artykuł o tematyce PR „Czy marka musi mieć twarz” ukazał się na łamach pisma „Marketing w Praktyce”.

  •  
  • Agata Zeman

    Client Service Director, 24/7PR. Koordynuje pracę zespołów dla wszystkich klientów agencji, nadzoruje pracę nad tworzeniem strategii działań PR, kontrolą jakości oraz ewaluacją efektów pracy. Odpowiada za zarządzanie kryzysowe, wdrażanie nowych rozwiązań zarządzania projektami, oraz doskonalenie narzędzi badania efektywności działań PR (media, social media, działania BtC). Wcześniej współpracowała z wieloma markami z portfolio Procter & Gamble. Wśród jej licznych dokonań można również wymienić realizację projektów dla Danone, Sony Computer Entertaiment czy European Development Days 2011.  Swoją przygodę z PR zaczęła od pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki, TVN CNBC oraz Komisji Europejskiej w Brukseli, może również poszczycić się współpracą ze Stellą McCartney. Jej publikacje na temat PR można znaleźć w branżowej prasie (Marketing w Praktyce 2011 „Dobry Start Produktowego PR”, Marketing w Praktyce 2012 w numerze czerwcowym „Daj się ponieść emocjom”).

  •  
  • Magdalena Zwolińska

    Account Director w Lighthouse Consultants. Doradza przy projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Opracowywała strategie działań w kryzysach tj. m.in. nieprawidłowości finansowe, sprawy pracownicze, wady i wycofanie produktów, awarie systemów IT, wypadki w miejscu pracy, fuzje i redukcje zatrudnienia. Współpracowała m.in. z PZU, RWE, Pirelli Pekao RE, PLIVA / Teva, Dr Oetker, Tesco, Medicover, Telekomunikacją Polską, Axel Springer (Newsweek, Forbes), Provident Polska, PKN ORLEN.

    Jest autorką publikacji w prasie branżowej. Prowadzi szkolenia i symulacje z zakresu zarządzania kryzysem. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży PR.

  •  
  • Michał Żuk

    Senior Market Analyst, OMD. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2010 roku badacz w domu mediowym OMD. W swojej pracy zdobywał doświadczenie w badaniach m.in. dla sektora finansowego, FMCG oraz farmaceutycznego. Specjalizuje się w badaniach on-line. Przeprowadza testy reklam, badania trackingowe, satysfakcji klienta oraz badania wizerunkowe marki. Prywatnie miłośnik piłki nożnej oraz sztuk walki.

  •  
  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Account Manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy.

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

  •