Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

Zasady komunikacji w social mediach

1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

  • Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju
  • Media Paid, Owned, Earned
  • Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?
  • Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?

2. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, co oprócz Facebooka?

  • Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań
  • Serwisy społecznościowe - Facebook, nk.pl, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
  • Blogi - specyfika działań z liderami opinii
  • Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?
  • Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo
  • Seeding i kampanie wirusowe
  • Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi

3. Dlaczego Facebook?

  • Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
  • Użytkownicy Facebooka
  • Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
  • Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
  • Fanpage
  • Multimedia
  • Linki
  • Sharing

4. Facebook a inne działania marketingowe firmy

  • Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
  • Social HUB
  • Czym jest Facebook Connect?
  • Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami w internecie?
  • Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami

5. Jak komunikować się w mediach społecznościowych?

  • Zasada 1/9/90
  • Konsumenci vs Prosumenci
  • DOs and DONT’s
  • Specyfika kanału EARNED