AKTUALNOŚCI

  •  
  • 5 cech idealnych treści w content marketingu
  • Treść musi dostarczać rzetelną, sprawdzoną wiedzę. Warto zatem trochę czasu poświęcić na sprawdzenie danych i faktów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz być pewien, że internauci zrobią to za Ciebie. Ale to raczej nie przysporzy Ci ich przychylności...

  • Więcej...
  •  
  • Przerwa świąteczna. E-kursy opłacone po 21.12 aktywowane od 29.12
  • W związku z przerwą świąteczną wszystkie zamówienia na kursy internetowe opłacone po 21 grudnia będą aktywowane od 29 grudnia.

  • Więcej...
  •  
  • Design eventu – oczarować oczy
  • Plastyka eventu, estetyka przygotowania materiałów, harmonia, szyk, elegancja. Czy ktoś zwraca na nie uwagę? Jak bardzo wpływają na odbiór wydarzenia przez naszych uczestników? Czy piękne materiały mają siłę przewagi w pozyskaniu sponsorów i czy warto wydać więcej na grafika…

  • Więcej...
  •  
  • Jak zaoszczędzić na evencie
  • Zobaczmy, gdzie szukać oszczędności w budżecie eventowym...

  • Więcej...
  •  
  • Zanim zaplanujesz strategię content marketingu…
  • ...musisz odpowiedzieć sobie na pytania o bieżący stan rzeczy, jeśli chodzi o firmowe treści. Pomoże Ci w tym audyt dotychczasowej komunikacji. Prowadzi się go w kilku ważnych obszarach...

  • Więcej...

Wykładowcy

  • dr Anna Adamus-Matuszyńska

    Socjolog, specjalista public relations, wykładowca w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierownik studiów podyplomowych Psychologia Menedżerska. Trener i szkoleniowiec w zakresie komunikowania, public relations, zarządzania zespołami. W latach 1994-95 stypendystka Uniwersytetu w Cambridge, w 1994 – 1999 członek międzynarodowego zespołu badawczego w Uniwersytecie w Cambridge, stypendystka Cambridge Colleges Hospitality Scheme for Central and Eastern European Scholars w roku 1997, stypendystka Leverhulme Foundation w 2000/2001. Organizator V European Conference on Peacemaking and Conflict Resolution w Katowicach we wrześniu 2001, współorganizator cyklicznej konferencji: PR Forum. Public Relations – sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Uczestnik międzynarodowych konferencji i sympozjów, ekspert kilku projektów europejskich. Trener i konsultant agencji public relations, firm doradczych i szkoleniowych w zakresie public relations, zarządzania i komunikowania.Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe. Autorka publikacji z zakresu konfliktu społecznego, zarządzania personelem, public relations.

  •  
  • Milena Bogdanowicz

    Zajmuje się prawem cywilnym. Szczególną uwagę poświęca ochronie dóbr osobistych, a także zagadnieniom z zakresu prawa własności intelektualnej, w szczególności prawu autorskiemu. Wśród jej zainteresowań zawodowych leżą również zagadnienia z zakresu prawa prasowego i konstytucyjnego. Zajmuje się m.in. obsługą prawną stowarzyszeń i fundacji.

    Doświadczenie zawodowe, zanim dołączyła do zespołu LSW, zdobyła w Ministerstwie Sprawiedliwości i w organizacjach pozarządowych.

  •  
  • Natalia Ćwik

    Ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju i CSR, publicystka, coach i konsultantka. Prowadzi firmę doradczą Go Responsible Consulting oraz blog o zarządzaniu goresponsible.pl. W latach 2009-2013 Menedżerka ds. Zarządzania Wiedzą w Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB), gdzie odpowiadała za kwestie merytoryczne, a dziś wspierający organizację zewnętrzny ekspert. Specjalizuje się w zarządzaniu zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności. Współpracuje z firmami i organizacjami pozarządowymi – doradza w dziedzinie zarządzania na różnych szczeblach (strategia i standardy CSR, dialog z interesariuszami, raportowanie społeczne i in.). Aktualnie, w ramach współpracy z Forum Darczyńców w Polsce, jest coachem dla 24 fundacji korporacyjnych, które wspiera w rozwoju standardów zarządzania. Autorka koncepcji i redaktorka wielu publikacji i analiz poświęconych tematyce odpowiedzialnego biznesu i zarządzania, m.in. serii „Wspólna odpowiedzialność” publikowanej przez FOB. Jedna z 50 kobiet polskiego CSR-u według FOB.

  •  
  • Joanna Delbar

    Do maja 2014 prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications (aktualnie - doradca zarządu), wiceprezes Związku Firm Public Relations. Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki, Marketingowe Zarządzanie Firmą na UŁ oraz studia doktoranckie na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

    Specjalizuje się w programach public affairs i community relations, jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów PR oraz zarządzania marką. Wykładowca London School of PR, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Komunikacji Marketingowej oraz Politechniki Warszawskiej.

    W latach 2004-2006 była wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a 2009-2011 oraz od 2012 do chwili obecnej - wiceprezesem Związku Firm Public Relations.

    Nominowana do tytułu PRotony 2008 w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji oraz do tytułu Dama Sukcesu 2008.Zdobywczyni (wraz z zespołem Telma Group) czterech Złotych Spinaczy.

    Współautorka Leksykonu Public Relations, Sztuki Public Relations i powstającej właśnie Encyklopedii PR. Certyfikowany Praktyk NLP.

  •  
  • Jarosław Filipek

    Założyciel i zarządzający firmą CODES Strategie i CODES Corporate Identity.

    Studiował na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, University of Detroit Faculty of Architecture oraz na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie.

    Współtwórca strategii wizerunkowych kilkuset polskich marek między innymi: PKO Bank Polski, Orlen, Netia, Cognor, Emperia, Grupa Żywiec, Bioton, Medicover, EMPiK Media & Fasion, Polfa Bolesławiec, Autosan, Axtone, Kompania Piwowarska, Tyskie. Ekspert w zakresie budowania efektywności marketingu i zarządzania portfelami marek i ofert. Twórca wielu programów szkoleniowych. Wykładał w kilkunastu polskich uczelniach wyższych. Autor jedynej w Polsce publikacji dotyczącej budowania architektury portfela spółek w grupach kapitałowych.

    Inicjator zespołu ANAGRAM Naming, największej agencji namingowej w Polsce.

    Prowadzi blog www.brandvalue.pl o strategicznym zarządzaniu markami i wykorzystaniu wizerunku do realizacji celów biznesowych firm.

  •  
  • Magdalena Gębala-Karcz

    Do lutego 2015 dyrektor generalna w agencji First PR, z którą związana była od początku swojej kariery zawodowej. Zajmuje się pełnym zakresem działań komunikacyjnych: od doradztwa strategicznego, planowania działań PR, komunikacji kryzysowej poprzez PR korporacyjny, PR produktowy po komunikację wewnętrzną. Pracuje dla dużych międzynarodowych koncernów z branży transportowej, turystycznej, farmaceutycznej i telekomunikacyjnej. Jest odpowiedzialna również za zarządzanie pracą i zespołem firmy. Prowadzi zajęcia z Komunikacji Kryzysowej w Podyplomowym Studium PR Szkoły Głównej Handlowej oraz zajęcia z Kreowania Wizerunku na Podyplomowych Studiach Public Relations na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

  •  
  • Andrzej Godewski

    Od 15 lat w PR. Dziennikarz z wykształcenia. Specjalista komunikacji korporacyjnej. Koordynator projektów edukacyjnych i społecznych. Doradca w sytuacjach kryzysowych. Trener medialności i budowania reputacji poprzez media. Członek Akademii Ekspertów PR. Zdobywca podwójnego PRotona 2010 w kategorii Osoba/Zespół w Agencji PR i Nagroda Publiczności. Pracował we „Wprost” i „Życiu Warszawy”. Ma doświadczenie agencyjne jako konsultant, zarządzający i właściciel. Założyciel firmy Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej. Od kwietnia 2006 do maja 2011 Partner Zarządzający Weber Shandwick. Wcześniej konsultant Burson-Marsteller, Gravis Public Relations i Mmd Public Relations. Wykładowca komunikacji wewnętrznej dla studentów Podyplomowego Studium Public Relations Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

  •  
  • Michał Górecki

    Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Jest współwłaścicielem serwisów clouto.com i koszulkowo.com. Prowadzi bloga pod adresem michal-gorecki.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.

    Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych.

  •  
  • Magdalena Grabarczyk-Tokaj

    Socjolog i analityk mediów, w badaniach: nieuleczalny empiryk i propagator podejścia jakościowego. Zajmuje się projektami z zakresu ewaluacji efektów działań PR w mediach oraz analizami procesów komunikacyjnych. Współtwórca i autorka obecnego na wortalu PRoto.pl bloga dedykowanego mediom oraz platformy poświęconej social media – kompassocialmedia.pl. Prowadzi szkolenia dla specjalistów public relations oraz zajęcia dla studentów. W czasie warsztatów przybliża słuchaczom sposoby pomiaru i oceny skuteczności działań komunikacyjnych oraz zasady tworzenia analiz mediowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Zawodowo – Kierownik ds. Rozwoju Badań Instytutu Monitorowania Mediów oraz Kierownik Oddziału Marketingu i PR IMM.

  •  
  • Sebastian Hejnowski

    CEO w MSLGROUP Poland i dyrektor operacyjny dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Członek zespołu zarządzającego Publicis Communications w Polsce. Organizator licznych akcji PR-owych, dyrektor i współorganizator kampanii społecznej na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych „Wyślij CV, ktoś czeka". Od stycznia 2007 roku dyrektor zarządzający w agencji Ciszewski PR.

    Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pracę rozpoczął w Wielkopolskim Centrum Edukacyjnym, następnie był managerem w grupie agencji reklamowych BFFG.

    Praktyk PR, który chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Szkolił zarówno osoby z sektora publicznego m.in. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, jak i pracowników firm komercyjnych.

    Laureat PRotona 2013 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej”

     

  •  
  • Julia Kozak

    Managing Directior Fleishman-Hillard. Ukończyła Uniwersytet Warszawski, wydział Orientalistyki – Indologię. Równolegle studiowała Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza. W latach 1996-1997 studiowała w Indiach.Public Relations zajmuje się od 1997 roku. W 2003 roku otworzyła w Polsce oddział międzynarodowej agencji Fleishman-Hillard, którą obecnie prowadzi jako Dyrektor Zarządzający na Polskę. Od lat zajmuje się działaniami popularyzującymi public relations w Polsce. Od 2003 roku współuczestniczy w organizacji konkursu „Praktykuj za granicą" biorąc udział w obradach jury i wyborze najlepszych studentów, którym Fleishman-Hillard funduje międzynarodowe praktyki. Prowadzi liczne treningi i warsztaty edukacyjne dla firm z różnych branż. Zajmuje się doradztwem w budowaniu strategii komunikacji dla firm polskich i międzynarodowych oraz komunikacją kryzysową. Ukończyła różnorodne treningi w Polsce i za granicą w zakresie komunikacji, zarządzania, sprzedaży i szkoleń. Wiceprezes Związku Firm Public Relations, członek Rady Ekspertów Think Tank, wykłada w London School of Public Relations.

  •  
  • Zbigniew Lazar

    Do stycznia 2012 roku dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i CR.

    Od początku kariery zawodowej związany z szeroko rozumianą komunikacją: był asystentem na wydziale anglistyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, koordynatorem sekcji informacji przy rządzie stanu Victoria w Australii, nauczycielem Business English i Komunikacji Międzykulturowej w prywatnych instytutach w Paryżu. Po powrocie do kraju w 1992 r. zajmował stanowiska dyrektora PR w FSO, General Motors Poland i Opel Polska oraz Lafarge Polska.

    Absolwent anglistyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, stypendysta doktorancki British Council na Uniwersytecie Cambridge, akredytowany tłumacz polsko-angielsko-rosyjski przy Instytucie Lingwistów w Londynie oraz Krajowej Radzie Tłumaczy w Canberze. Uzyskał Dyplom Zarządzania Stosowanego (Applied Management) w Australian Insitute of Management w Melbourne specjalizując się w Zarządzaniu Personelem i Marketingu.

  •  
  • Adam Mikołajczyk

    Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Z rynkiem marketingu terytorialnego i doradztwa dla jednostek samorządu terytorialnego związany od ponad 10 lat.

    Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2002-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingu turystycznego dla miast i regionów w Polsce.

    Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” – pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc (w ramach prestiżowego miesięcznika BRIEF).

    Obecnie Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc – nowej, niezależnej organizacji eksperckiej, która ma na celu profesjonalizację i popularyzację tej dziedziny marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Trener i konsultant - doradza i szkoli pracowników JST oraz agend rządowych w tematyce marketingu miejsc. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. KTR, EFFIE, na Najlepszy Produkt Turystyczny oraz Konkursu "Złote Formaty".

  •  
  • dr Eliza Misiecka

    Doktor nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR, od 1994 roku w branży PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 200 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR Profile.

    Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego.

    Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę, taniec i kitesurfing.

  •  
  • Mirella Panek-Owsiańska

    Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    Zarządza zespołem FOB, odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce. Członkini CSR Europe. Współpracuje również z The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD). Autorka artykułów i komentarzy prasowych, członkini jury konkursu Raporty Społeczne oraz innych konkursów poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR.

    Była ekspertka w Komitecie Technicznym ds. Społecznej Odpowiedzialności w ramach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, brała udział w tworzeniu i promocji Normy ISO 26000. Członkini Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki.

  •  
  • Jolanta Plieth-Cholewińska

    Z Public Relations zetknęła się kilkanaście lat temu. Była wówczas dziennikarką telewizyjną i zajmowała się wszystkimi gatunkami tego zawodu, od prezentowania po tworzenie własnego programu, od filmu po reportaż. Najlepiej czuła się w dziennikarstwie newsowym. Karierę dziennikarską zaczynała w Ośrodku TVP w Bydgoszczy, gdzie w regionalnym programie informacyjnym była wydawcą, prezenterką i reporterem, tworzyła także i prowadziła programy autorskie. Po przeprowadzeniu się do Warszawy pozostała w TVP i dołączyła do zespołu jednego z najlepszych wówczas programów informacyjnych - telewizyjnej „Panoramy”, w której zajmowała się między innymi tematyką prawną, telekomunikacyjną, lotniczą i turystyczną.

    PR wzbudziło jej ciekawość jako druga strona medialnego systemu komunikacyjnego. To ogólne zainteresowanie przerodziło się z czasem w usystematyzowane poszukiwanie wiedzy. Pierwsze samodzielne zadania PR-owskie wykonywała w najstarszej polskiej agencji PR, FIRST Public Relations, gdzie od wielu lat prowadzi dział szkoleń i edukacji medialnej. Te doświadczenia spowodowały, że przyjęła propozycję pracy w Polskiej Telefonii Cyfrowej gdzie kierowała Biurem Prasowym i jednocześnie była Rzecznikiem Prasowym. Później przez ponad cztery lata odpowiadała za PR Wydawnictwa MURATOR, tworząc i  kierując tam działem komunikacji. Następnie przez prawie dwa lata była rzecznikiem prasowym i koordynatorem PR w Agencji Mienia Wojskowego. Obecnie, jako dyrektor do spraw komunikacji odpowiada za PR grupy kapitałowej JW PROJAN S.A.

    Na tym jak i poprzednich stanowiskach zajmuje się tworzeniem strategii komunikacyjnych w zakresie PR korporacyjnego, PR produktu, PR kryzysowego, Sponsoringu i CSR, a także współpracy z inwestorami. Do jej obowiązków należą również bezpośrednie kontakty z dziennikarzami oraz strategicznymi partnerami.

    Solidna praktyka dziennikarska, wszechstronna praktyka PR-owska oraz praca na samodzielnych stanowiskach i kierowanie zespołami PR w dużych firmach dały jej możliwość zbudowania wiedzy i silnej pozycji profesjonalistki w obu zawodach. Poza stałymi zajęciami zawodowymi od wielu lat wykłada PR między innymi w Podyplomowym Studium PR Polskiej Akademii Nauk i Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu Media Relations i seminarium dyplomowe oraz jest promotorem prac dyplomowych. Zajmuje się także szkoleniami z komunikacji medialnej i kryzysowej dla zarządów dużych firm i instytucji państwowych.

  •  
  • Stanisław Pogorzelski

    Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim. Związany z marketingiem sportowym od blisko dziewięciu lat. Autor licznych publikacji z zakresu marketingu sportowego. Wykładowca akademicki.

    Konsultant w renomowanych agencjach marketingowych i PR m.in. Euro RSCG Sensors i Havas Sports & Entertainment, gdzie brał udział w projektach sponsoringowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym z udziałem m.in. Zinedine’a Zidane’a czy Roberta Kubicy dla takich klientów jak Orange, Danone, Coca-Cola, Castrol, UEFA. Redaktor naczelny branżowego miesięcznika. Od 2004 roku brał udział, jako konsultant w działaniach marketingowych Polskiego Związku Rugby, od 2007 roku, jako członek Zarządu i rzecznik prasowy.

    Obecnie zajmuje się pracą dla spółki sektora zakładów bukmacherskich i hazardowych (grupa kapitałowa Totalizatora Sportowego) oraz doradztwem w projekcie konsultingowym 360 Sport Marketing Communications.

     

  •  
  • Marzena Witczyńska

    Prowadzi dział organizacji eventów i projektów specjalnych w Agencji Marketingu Zintegrowanego Momentum Worldwide. Z branżą marketingową związana od 7 lat. W tym czasie pracowała na stanowiskach Creative Manager i Project Manager w Agencjach Eventowych Defacto oraz ProFM. W 2009 roku rozpoczęła współpracę z Agencją Marketingu Zintegrowanego Mea Group, w której po półtora roku objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego, prowadząc 18 osobową grupę Project Managerów i dział kreacji, odpowiadając za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Współpracowała w zakresie BTL z markami takimi jak: Unilever, Samsung, Ernst&Young, Douglas, Dior, Hugo Boss, Mercedes-Benz Unicredit Group, Lexus, Play, Bawaria Motors, Nestle Professional, Astra Zeneca, Roche, Empik, Orange czy Henkel. Od półtora roku prowadzi szkolenia we współpracy z czołowym polskim portalem PR - owym Proto.pl z zakresu Event Marketing i Public Relations.

  •  
 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...