.

 

Allegro z nową strategią komunikacji

dodano: 
16.04.2024
komentarzy: 
0

15 kwietnia 2024 roku Allegro poinformowało o zmianach w strategii komunikacji, która ma teraz charatkter międzynarodowy. Platforma sprzedażowa rozpoczęła także pierwszą kampanię w nowej odsłonie marki. 

Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają podkreślać różnorodność kategorii i szeroki wybór produktów dostępnych na platformie, które mają odzwierciedlać codzienne potrzeby, wyzwania i plany współczesnych konsumentów. Jak przekazuje Allegro w wiadomości prasowej, nowa komunikacja ma być „lekka, zabawna i bliska doświadczeniom codzienności”. 

W ramach kampanii powstał spot przedstawiający historie wielu różnych bohaterów w życiowych sytuacjach, w których z pomocą przychodzi im marketplace. 

Źródło: youtube.com/allegro

Akcja jest promowana w telewizji, serwisach VOD, na platformie YouTube oraz za pomocą reklam zewnętrznych, internetowych banerów reklamowych oraz mediów społecznościowych. 

Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom, a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin