.

Ambasadorzy marek: Iga Świątek dla Visy

dodano: 
18.08.2023
komentarzy: 
0

17 sierpnia 2023 roku Visa, firma z branży płatności cyfrowych poinformowała, że polska tenisistka Iga Świątek została globalną ambasadorką marki. Świątek jest na pierwszym miejscu w rankingu WTA, jako pierwsza polska tenisistka zdobyła tytuł Wielkiego Szlema w grze pojedynczej, a także jako najmłodsza kobieta dotarła do finału French Open.

Dołączyła do Teamu Visa, którego celem jest wspieranie sportowców w rozwoju osobistym i zawodowym, zapewnienie wsparcia finansowego, a także dbanie o ich zdrowie i dobre samopoczucie.

„Cały świat miał okazję przekonać się o ogromnym talencie, jaki Iga Świątek pokazała już na wczesnym etapie swojej kariery, dlatego z dumą witamy ją w Team Visa, doceniając wartości, które sobą reprezentuje” – wyjaśnił Frank Cooper III, Chief Marketing Officer Visy.  „Iga Świątek udowadnia, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu, co jest niezwykłą inspiracją dla kolejnego młodego pokolenia” – dodał.

Iga Świątek przyznaje, że dołączenie do grona ambasadorów marki Visa pomoże jej wciąż opowiadać się za tym, co jest dla niej ważne, rozwijać się sportowo i w kwestiach społecznych, które uznaje za najważniejsze.

Marka zastrzega, że szczegóły dotyczące współpracy nie są jawne.

Jak czytamy w komunikacie, od momentu utworzenia Teamu Visa w 2000 roku wsparcie otrzymało ponad 600 sportowców, z czego ponad połowę stanowiły kobiety. W ramach współpracy sportowcy otrzymują narzędzia, zasoby i wsparcie potrzebne do osiągania sukcesów na korcie i poza nim. Do współpracy zapraszani są sportowcy wybierani na podstawie osiągnięć sportowych i osobistyc oraz wpływu społecznego, wpisujący się w wartości i priorytety marki, takie jak różnorodność, równość, włączenie i zaangażowanie na rzecz poprawy społeczności. (af)

Źródło:

theverge.com, Threads gets retweets — sorry, reposts — in the reverse-chronological feed, 18.09.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin