Brakujące elementy public relations PiS-u

dodano: 
03.04.2006
komentarzy: 
2

Na łamach Newsweeka ukazał się artykuł Marka Skały dotyczący działań public relations Prawa i Sprawiedliwości. Autor artykułu pisze, że chociaż w działaniach tej partii „można znaleźć niemal cały scenariusz podręcznika public relations” brakuje w nich dwóch elementów, które mogą przesądzić o utracie przez nią zaufania społecznego. Pierwszym z nich, zdaniem Skały, jest to, że PiS „zapomniał o tym, że skuteczny wizerunek tworzy się na autentycznej tożsamości”. Natomiast drugim poważnym błędem jest brak spójności komunikatów.
Te dwa wypaczenia są wynikiem dużej rozbieżności pomiędzy tym, co partia deklaruje, a tym, co robi. Mimo wszystko „Nie zmieniają faktu, że postępowanie PiS można opisać jako dekalog technik eventowych”, które Skała przytacza i omawia. W zakończeniu artykułu dziennikarz ostrzega partię rządzącą przed nadmiernym wykorzystaniem dotychczasowych praktyk, gdyż zapewnianie „afer i igrzysk” może sprawić, że partia będzie zrażać do siebie kolejne grupy społeczne, co już teraz znajduje odbicie w wynikach sondaży.

Źródło:

Newsweek, PRawo i Skuteczność, Marek Skała, 09.04.06, s. 20
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
03.04.2006
12:42:10
Andy Bogusz
(03.04.2006 12:42:10)
Nic dodać, nic ująć...
03.04.2006
12:30:37
J-23
(03.04.2006 12:30:37)
Dodałbym jeszcze, że wizerunek tworzy się także przez realizację planów, bo same slowa są niewystarczające! Zdaję sobie sprawę, że łatwiej powiedzieć o zamierzeniach niż je wykonać, dlatego ostatnio mamy gospodarcze deklaracje Marcinkiewicza na 10 lat. Oczywiście nikt go nie rozliczy z tych planów. A więc Panowie: miej gadania więcej pracy!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin