Coffeeheaven ma nowego koordynatora od komunikacji zewnętrznej

dodano: 
01.06.2011
komentarzy: 
0

Marka coffeeheaven powiększa zespół marketingu. W maju 2011 r. do działu dołączył nowy marketing communications coordinator. Za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, reklamę i aktywność w internecie odpowiada Joanna Zawada.

To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing w coffeeheaven. Joanna Zawada dołączyła do zespołu marketingu w maju. Jako marketing communications coordinator zajmuje się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Odpowiada także za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.

Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach, jak: Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów, jak: Discovery Channel, AWR Wprost,  Samsung Electronics Polska czy Eden Springs. (bs)

Joanna Zawada dołączyła do zespołu coffeeheaven

Wraz z planowanym dynamicznym rozwojem marki, coffeeheaven powiększa zespół marketingu.
W maju 2011 r. struktury działu wzmocniła Joanna Zawada, która objęła stanowisko: marketing communications coordinator. Będzie odpowiadała za całość działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy, m.in. PR, CSR, online i reklamę. To nowe stanowisko w firmie, bezpośrednio podlegające Dorocie Szczerbickiej, head of marketing firmy.

Joanna Zawada dołączyła z początkiem maja do zespołu marketingu coffeeheaven. Jako marketing communications coordinator zajmie się rozwijaniem i realizacją strategii działań w obszarze komunikacji zewnętrznej. Będzie odpowiadać za aktywności reklamowe, rozwój obecności firmy w Internecie, kontakty z mediami oraz realizację polityki społecznej odpowiedzialności firmy.

Zawada od ponad siedmiu lat jest związana z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Danone, Harvard Business Review Polska oraz BrainJuice Group, gdzie była odpowiedzialna za budowę marki i zespołu FuturePR. W jej ramach realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich klientów jak Discovery Channel, AWR Wprost, Samsung Electronics Polska czy Eden Springs.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin