.

 

Grupa Walk zatrudnia Sustainability Marketing Directora

dodano: 
23.04.2024
komentarzy: 
0

W kwietniu 2024 roku Grupa Walk poinformowała o zatrudnieniu Sustainability Marketing Directora. Do zespołu ESG firmy dołączył Wojciech Bablok, który zajmie się m.in. rozszerzeniem oferty doradztwa ESG, w tym szkoleniami z zakresu zrównoważonego marketingu.

Zespołem, który specjalizuje się w doradztwie ESG, kieruje Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, która od niedawna pełni w grupie funkcję Chief Sustainability Officera.

Bablok będzie odpowiadał za ofertę doradztwa ESG, jak i program rozwoju tych kompetencji wśród pracowników wszystkich spółek z Grupy Walk: Walk PR, Walk Events oraz Walk Creative. Zajmie się też działaniami transformującymi samą organizację.

Wojciech Bablok ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C, które zdobył w firmach międzynarodowych. Do Walk przeszedł z Deloitte, gdzie odpowiadał za knowledge management i business development oferty sustainability w Polsce i Europie Środkowej (18 krajów), a także pełnił funkcję Chief of Staff dla lidera obszaru Deloitte Sustainability w Europie (24 kraje).

Wcześniej pracował także w PricewaterhouseCoopers, L’Oreal, BPH TFI – grupa GE Capital m.in. jako Chief Marketing Officer. Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Wykłada sustainable marketing w ramach CIM – Questus oraz marketing na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin