.

 

Ibiza kończy z imprezowym wizerunkiem

dodano: 
23.03.2023
komentarzy: 
0

Ibiza nie chce być już kojarzona wyłącznie jako miejsce imprez. W kampanii reklamowej „Ibiza, raj dla dzieci” skupia się na turystyce rodzinnej – informuje touristik-aktuell.de.

Vincent Mari, prezes Consell Insular de Ibiza, podczas spotkania z mediami, które odbyło się w ramach targów turystycznych, wyjaśnił, że kampania jest częścią nowej strategii wizerunkowej – podaje źródło.

„W 2022 roku mieliśmy 67,9 proc. więcej wizyt niż w 2021 roku, ale naszą ambicją jest nie tylko zwiekszenie liczby podróżnych, ale także wizyt tych, którzy podróżują na wyspę poza stolicą i innymi znanymi miejscami” – wyjaśnił Mari.

Obecnie opracowywana jest platforma i aplikacja, która będzie zawierała informacje na ten temat – czytamy.

Ponadto, aby lepiej dotrzeć do najmłodszych klientów, stworzono dla nich trasy kulturalne.

W 2022 roku Ibiza rozszerzyła ofertę hoteli i ośrodków rodzinnych o programy rozrywkowe i kluby dla dzieci. Carmen Sanchez Lapuente, koordynatorka Departamentu Promocji Turystyki Ibizy, zdradziła, że częścią kampanii jest inicjatywa „Minicuentos 2xIbiza”, która motywuje dzieci do wymyślania narracji o wyspie, które zostaną złożone w historię Ibizy jako raju dla rodzin – czytamy na tip-online.at. (zd)

Źródło:

touristik-aktuell.de, Ibiza umwirbt die Zielgruppe der Familien, 15.03.2023, tip-online.at
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin