AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Agencja receptą na kryzys?

W przypadku kryzysu agencje znajdują się w znacznie gorszej sytuacji niż ich klienci: mniej wiedzą o firmie lub organizacji i o całej zaistniałej sytuacji – a mimo to klienci oczekują od nich gotowych i skutecznych recept na rozwiązanie problemu. Poza tym, klient przychodzi do agencji już po tym, jak mleko się rozlało. I media i opinia publiczna już o czymś wiedzą (albo tak im się wydaje), już mają wyrobioną o czymś opinię – a klient oczekuje efektu zbiorowej amnezji…

Agencje powinny śledzić sytuację i opinie o swoich klientach w mediach i proaktywnie podpowiadać im, jak się przygotować na najgorsze scenariusze, aby uniknąć kryzysu. Lepiej przecież uniknąć rozlania się mleka, niż potem sprzątać. Destabilizacja jest ważnym zwiastunem problemów: wulkan nigdy nie wybucha znienacka, jedynie pierwsze smugi dymu z krateru są przez jakiś czas ignorowane.

Szczególne pole do popisu dla agencji istnieje w takich obszarach wsparcia dla klienta, jak szkolenia i symulacje, wdrażanie stosownych procedur i sposobów postępowania, czy budowanie odpowiednich narzędzi zapobiegania sytuacjom kryzysowym. Takie przygotowanie na potencjalne kryzysy jest znacznie lepszą metodą, niż najbardziej nawet profesjonalne i zręczne zarządzanie i komunikacja kryzysowa po fakcie. Klient, zajęty codziennymi sprawami biznesowymi, nie musi nawet być tego świadom.

W tym momencie na scenę wchodzi agencja.

Jak obsługiwać klienta kryzysowego? Jak komunikować się z mediami? Jak radzić sobie z agresją przeciwników? I jak przekuć kryzys w sukces? Opowiem w trakcie szkolenia „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem”, już 17.07 w Warszawie.

Zapisz się już teraz!

Zapraszam,
Zbigniew Lazar

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...