Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
W przypadku kryzysu agencje znajdują się w znacznie gorszej sytuacji niż ich klienci: mniej wiedzą o firmie lub organizacji i o całej zaistniałej sytuacji – a mimo to klienci oczekują od nich gotowych i skutecznych recept na rozwiązanie problemu. Poza tym, klient przychodzi do agencji już po tym, jak mleko się rozlało. I media i opinia publiczna już o czymś wiedzą (albo tak im się wydaje), już mają wyrobioną o czymś opinię – a klient oczekuje efektu zbiorowej amnezji…
Agencje powinny śledzić sytuację i opinie o swoich klientach w mediach i proaktywnie podpowiadać im, jak się przygotować na najgorsze scenariusze, aby uniknąć kryzysu. Lepiej przecież uniknąć rozlania się mleka, niż potem sprzątać. Destabilizacja jest ważnym zwiastunem problemów: wulkan nigdy nie wybucha znienacka, jedynie pierwsze smugi dymu z krateru są przez jakiś czas ignorowane.
Szczególne pole do popisu dla agencji istnieje w takich obszarach wsparcia dla klienta, jak szkolenia i symulacje, wdrażanie stosownych procedur i sposobów postępowania, czy budowanie odpowiednich narzędzi zapobiegania sytuacjom kryzysowym. Takie przygotowanie na potencjalne kryzysy jest znacznie lepszą metodą, niż najbardziej nawet profesjonalne i zręczne zarządzanie i komunikacja kryzysowa po fakcie. Klient, zajęty codziennymi sprawami biznesowymi, nie musi nawet być tego świadom.
W tym momencie na scenę wchodzi agencja.
Jak obsługiwać klienta kryzysowego? Jak komunikować się z mediami? Jak radzić sobie z agresją przeciwników? I jak przekuć kryzys w sukces? Opowiem w trakcie szkolenia „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem”, już 17.07 w Warszawie.
Zapisz się już teraz!
Zapraszam,
Zbigniew Lazar
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.