Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Tomasz Trabuć, dyrektor działu public affairs w agencji Edelman
„Edelman and Rise of Public Relations”, Franz Wisner, Eight Communications, 2012
W angażujący sposób pokazuje, jak Dan Edelman, twórca największej niezależnej agencji PR na świecie, od podstaw budował w latach 50. agencję oferującą zupełnie nowe (wtedy) usługi. Bardzo inspirująca, pozytywna, pokazująca, że wszystko jest możliwe, tylko trzeba łapać pomysły i okazje... przed innymi.
„Communicating out of Crisis”, Michael Bland, Macmillan Press, 1998
Treściwa i trafiająca w sedno. Dla wszystkich myślących o doradzaniu. Lepsza od wielu drogich szkoleń mediowych.
„Badania w public relations”, Anna Miotk, Difin, 2012
Klienci, zarządy, dosyć już bezwzględnie oczekują od PR-owców mierzenia wyników pracy. Ta książka może bardzo pomóc w dobraniu odpowiednich miar, a jednocześnie zrozumieć ich ograniczenia.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.