AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Zainspiruj się z Prószyńskim!

Jakub Prószyński, community manager w Monday PR i twórca Pijaru Koksu Blog

Jako bloger i community manager swoją wiedzę i inspiracje czerpię z dwóch źródeł, których jednak nie stawiałbym na równi. Z książek i publikacji branżowych, które są świetne jeśli chodzi o definicje i szersze spektrum analizy pewnych zagadnień oraz z blogów, te z kolei to bardziej aktualna wiedza, porady i trendy. Wybrałem po dwie pozycje, które mogę z czystym sumieniem każdemu polecić.

„Zaufanie 2.0”, Chris Brogan i Julien Smith

Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto myśli o rozpoczęciu działań personal brandingowych, ale także dla specjalistów od komunikacji, których praca polega na budowaniu relacji z otoczeniem, dziennikarzami, influencerami. Książka traktuje również o tym jak poprzez media społecznościowe budować kapitał zaufania, czyli dzielić się wiedzą, doświadczeniami i jakich mediów do tego używać.

„Nowe Zasady Marketingu i PR”, David Meerman Scott

Scott w swojej publikacji postanowił zmienić paradygmat dotychczasowych działań marketingowych i komunikacyjnych. Pisze o tym, że większy nacisk powinno się stawiać na zaspokajanie potrzeb i luki wiedzy u odbiorców, identyfikowaniu wpływowych jednostek i wykorzystaniu nowych mediów, niż skupianiu się na strzelaniu kolejnymi press releasami w każdym kierunku. Książka bardzo przydatna zarówno dla tych, którzy dopiero w świat marketingu wkraczają, jak i dla tych, którzy chcą przenieść swoje działania do digitalu.

Blogi

Social Media Examiner

Masa artykułów na temat nowości w social media, zmian algorytmów, funkcji oraz studiów przypadku, czy zestawień najpopularniejszych narzędzi. Warto śledzić i mieć w swoim czytniku RSS żeby trzymać rękę na pulsie. Redaktorzy tworzą również cotygodniowe zestawienia, czy to wydarzeń z branży lub statystyk, które warto umieszczać w prezentacjach dla klientów.

JonLoomer.com

Blog traktujący w bardzo trzeźwy sposób o marketingu na Facebooku. Nie znajdziemy tu porad w stylu „publikuj codziennie, o godzinie 11:00 i niech Twoje zdjęcie zawiera call to action”, nie nie. Jon Loomer to cyniczny i sarkastyczny profesjonalista, który skupia się na twardych danych i sprawdzonych metodach wywodzących się z innych mediów cyfrowych. Na marketing facebookowy patrzy holistycznie i dlatego warto śledzić jego wpisy.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...