AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Walczak: custom publishing w erze social mediów

Trudno sobie wyobrazić prowadzenie komunikacji marketingowej bez wykorzystania internetu. Najnowszy raport opublikowany przez wearsocial.sg pokazuje, że dostęp do sieci ma ok. 65% Polaków. Oznacza to, że za pośrednictwem komputera można dotrzeć do blisko 25 mln. Polaków. Jeszcze ważniejszych wniosków dostarcza nam analiza informacji dot. posiadanych w naszym kraju telefonów komórkowych. Wynika z niej, że absolutnie każdy (!) Polak – zarówno niemowlę jak i starzec mają więcej niż 1 telefon!

Dlatego przed większość marketerów, odpowiedzialnych za custom publishing, stawia sobie pytanie: jak połączyć stare z nowym?

1. Przeglądarka PDF. Jest najczęściej spotykanym rozwiązaniem. Gazeta firmowa jest de facto odwzorowaniem wersji papierowej. Rozwiązanie to daje czytelnikowi dodatkowe funkcje tj. możliwość powiększania/zmniejszania tekstu, zaznaczania go, oglądanie filmów video oraz galerii zdjęć.

Gazeta firmowa Zakładów Chemicznych „Police” S.A.

Źródło: issue.com

2. TECHNOLOGIA FLASH-owa. Najczęściej stosowana w prezentacji raportów rocznych. Jej największym atutem jest przede wszystkim interaktywność Zastosowane animacje cieszą oko jak również pozwalają na niestandardowe rozwiązania. Dzięki temu zainteresowanie odbiorców jest zdecydowanie większe niż w przypadku statycznej przeglądarki PDF.

Raport Roczny AirTran Airways

Źródło: airtran.com

3. TABLET. Ten sposób komunikacji jest obecnie najczęściej rozważany przez osoby odpowiedzialne za content marketing. Atuty tego rozwiązania są niezaprzeczalne. Przede wszystkim pełna interaktywność tj. video, zdjęcia, animacje a także nowoczesna forma prezentacji. Również dane dotyczące ilości tabletów w Polsce są bardzo obiecujące. Wahają się od 900 tys. do 3 mln. szt. J

Na co warto zwrócić uwagę podejmując decyzję o stworzeniu prasy firmowej na tablety:

a. czy jest tam moja grupa docelowa?

b. jakie są koszty stworzenia i dystrbycji?

c. czy gazeta będzie responsywna tzn. czy będzie czytelna na każdym nośniku czyli Ipadzie, Samsungu, Prestigio.

Gazeta firmowa pracowników Netia SA

Źródło: netia.pl

Monika Walczak

JUŻ 30 STYCZNIA (CZWARTEK), w Warszawie

Szkolenie otwarte:

CUSTOM PUBLISHING w erze social mediów

POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA!

ZAPISZ SIĘ na szkolenie!

Zapraszamy!

Monika Walczak jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...