Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Ciągłe zagrożenie kryzysem, a przynajmniej wystąpieniem różnego rodzaju nieprzewidywalnych konfliktów, z których trzeba się będzie wytłumaczyć mediom, klientom, opinii publicznej czy urzędom, to integralna część każdej aktywności gospodarczej, społecznej czy politycznej. Sam kryzys zawsze wcześniej czy później nadejdzie, z reguły w piątek wieczorem albo podczas długiego weekendu, o czym każdy PR-owiec doskonale wie… Większość organizacji i podmiotów gospodarczych chowa jednak przed tym faktem głowę w piasek z nadzieją, że gdy o najgorszym scenariuszu myśleć nie będą to na pewno się on nie ziści. Znam przypadek pewnej fabryki mebli drewnianych, która była nieprzygotowana na wypadek pożaru..... Tak zgadliście – pożar wybuchł.
Słyszymy jeszcze nazbyt często stwierdzenia: „Zajmiemy się kryzysem, gdy nastąpi. Na razie koncentrujemy się na sprzedaży, bo z tego żyjemy” lub tym podobne. Czy warto jednak czekać niefrasobliwie, aby przekonać się, czasem bardzo boleśnie, na własnej skórze, że opłaca się – po prostu opłaca się – być przygotowanym na przykre niespodzianki. Chociażby te spowodowane coraz częściej przez beztroską własnych pracowników wypisujących głupoty w mediach społecznościowych, przez zawodną infrastrukturę, czy problemy z jakością produktów i usług?
Gdy dojdzie do kryzysu lub poważnego problemu jest już z reguły za późno. Standardem w dobrze działających firmach i instytucjach, tak jak ma to miejsce w krajach, w których PR zajmuje należne mu miejsce w strukturach organizacyjnych i decyzyjnych, jest konkretna strategia na wypadek wystąpienia kryzysu, która między innymi jasno określa, kto w takiej sytuacji reprezentuje firmę lub organizację, w jakim zakresie wypowiada się, jak należy reagować w przypadku konkretnych najgorszych scenariuszy, jaki jest przepływ informacji, itp., itd…. I nie są to dokumenty typu „Strategia i polityka dotycząca….”, które zbierają kurz na półce.
Ile polskich firm oraz instytucji rządowych jest przygotowanych na kryzys? Ile z nich planuje swoje działania pod kątem UNIKNIĘCIA ewentualnych kryzysów? Ile z nich przeprowadziło symulacje potencjalnych niebezpiecznych sytuacji? A ile agencji PR pro-aktywnie zaproponowało takie podejście swoim klientom?
Zbigniew Lazar
A czy Ty oby na pewno jesteś przygotowany na przykre niespodzianki?
Zapisz się na szkolenie i BĄDŹ PRZYGOTOWANY!
Warszawa
Sprawdź PROGRAM SZKOLENIA
ZAPISZ SIĘ na szkolenie
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Zbigniew Lazar jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl
Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.
W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.
Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.
W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.