LG Electronics Polska zmienia agencję

dodano: 
20.07.2011
komentarzy: 
0

LG Electronics Polska zmieniła agencję public relations. Współpraca z Grayling Polska, z którą firma zdobyła Złote Spinacze 2010 w kategorii PR produktu, dobiegła końca. Teraz obsługą marki w zakresie public relations zajmie się Ciszewski PR.

Ciszewski PR włączył LG Electronics Polska do listy swoich klientów w wyniku kilkuetapowego przetargu. Agencja przeprowadzi całościowe działania komunikacyjne, obejmujące konsulting w zakresie przygotowania konceptów kreatywnych poszczególnych działań komunikacyjnych, PR produktowy, korporacyjny, a także obsługę medialną wydarzeń specjalnych. Projekt będzie koordynowany przez Aleksandrę Boćwińską (account manager) oraz Macieja Wernickiego (senior account executive) w ramach działu Technologie, kierowanego przez Sebastiana Stępaka. Osobą nadzorującą działania po stronie klienta będzie PR manager, Ewa M. Lis. Jak podaje agencja, współpraca będzie miała charakter długotrwały. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin