AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Przypadłość internetu: permanentna i bezproduktywna krytyka

„Tak, w sieci można spotkać mnóstwo wypowiedzi żenujących, wulgarnych, niesamowicie agresywnych, odnoszących się bezpośrednio do konkretnych osób, wypowiedzi, które każą mi wątpić w ludzkość. Tragedia” – tak o szerzącym się w sieci hejcie pisze na swoim blogu Michał Górecki.

Górecki przyznaje, że zjawisko to, będące „symbolem totalnego upadku czegoś, co kiedyś zwane było etykietą”, nasiliło się w ostatniej dekadzie. Autor w swoim wpisie skupia się jednak na tym, co znajduje się pomiędzy skrajnościami, czyli wspomnianym hejtem i konstruktywną krytyką. Jak zaznacza Górecki, między tymi skrajnościami mamy do czynienia z chroniczną i mało konstruktywną krytyką. Polega ona na „ciągłym wyrażaniu negatywnych emocji, choć wcale niewulgarnych” oraz „ciągłym podważaniu tego co mówią/robią inne osoby”, co prowadzi do zgorzknienia internetu.

Górecki tłumaczy, że w codziennym życiu ludzie nie krytykują wszystkich i wszystkiego na każdym kroku. Ponieważ tak wygląd dorosły świat, poza tym takie bezproduktywne komentarze nikogo nie obchodzą. Jak zaznacza Górecki, na co dzień mamy wystarczająco dużo zmartwień. „Lubimy sobie na luzie o czymś pogadać, a niekoniecznie toczyć Wielką Dysputę Z Mało Znanymi Mi Ludźmi. Tym bardziej, że interesuje mnie głównie krytyka od ludzi, na których mi zależy czy którzy są moimi autorytetami. A nie od jakiegoś Pana Bobka” – pisze bloger. (ks)

 

Zapraszamy na szkolenie otwarte z Michałem Góreckim:

Blogi jako narzędzie PR

20 marca (czwartek)

w Warszawie

Sprawdź PROGRAM SZKOLENIA

Zapisz się na szkolenie

Michał Górecki jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...