.

 

Kampania „Mamy to w genach!” edukuje o genomie mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej

dodano: 
19.04.2024
komentarzy: 
0

15 kwietnia 2024 roku firma biotechnologiczna DNA ERA wystartowała z kampanią „Mamy to w genach!”. Celem projektu jest edukacja na temat prawdopodobieństwa wspólnych predyspozycji genetycznych, jakie łączą mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej. 

Akcja bazuje na anonimowej analizie wyników klientów firmy DNA ERA. W badaniu wzięło udział 13 tys. osób. 

Prace badawcze wykazały, że Polaków, Czechów i Słowaków łączą wspólne cechy genetyczne. Podobieństwa dotyczą kwestii związanych m.in. z predyspozycjami sportowymi czy dotyczącymi odżywiania. Oscylują także wokół tematyki zdrowia onkologicznego, neurologicznego oraz mentalnego. 

„Okazało się, że aż 75 proc. z nas ma w DNA mutację, która może prowadzić do powstawania włókien kolagenowych o obniżonej jakości i zwiększać ryzyko urazów. Jednocześnie 12 proc. osób posiada mutację, która znacząco zwiększa ryzyko rozwoju choroby Alzheimera” – informuje Karolina Dąbrowska, General Managerka w DNA ERA. 

Kampania jest prowadzona głównie w mediach społecznościowych marki, gdzie publikowane są grafiki i klipy przekazujące informacje na temat genomu mieszkańców regionu Środkowej i Wschodniej Europy. 

Za działania komunikacyjne DNA ERA – nie tylko w ramach „Mamy to w genach!” – odpowiada agencja Profeina. Od marca 2024 roku do jej obowiązków należą również aktywności z zakresu media relations, influencer marketingu, doradztwa marketingowego, prowadzenia biura prasowego czy pozycjonowania marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach.

Za działania na rzecz DNA ERA po stronie agencji odpowiadają Maria Wagner – Senior PR Consultant oraz Angelika Zarzycka – PR Consultant. 

Płatnymi działaniami digitalowymi zajmuje się agencja Digital Boom. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin