.

 

L’Oréal stawia na Publicis Consultants

dodano: 
07.05.2024
komentarzy: 
0

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozstrzygnął przetarg i rozpoczął stałą współpracę z Publicis Consultants. Agencja odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i działań public affairs.

W pierwszym kwartale 2024 roku firma kosmetyczna L’Oréal powierzyła agencji Publicis Consultants wsparcie m.in. w zakresie zarządzania komunikacją korporacyjną w Polsce oraz w krajach bałtyckich. Zadaniem agencji jest pozycjonowanie firmy „jako lidera branży beauty -tech, który opiera swoje działania na przekonaniu, że piękno jest niezbędne dla dobrostanu każdego człowieka, jest zaangażowany w wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi, środowisko i społeczeństwo, a także konsekwentnie koncentruje się na tworzeniu przyszłości piękna”.

Współpraca obejmuje również wsparcie w działaniach public affairs, które z ramienia koncernu kosmetycznego prowadzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka Public Affairs L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, która dołączyła do firmy w grudniu 2023 roku.

Wcześniej Publicis Consultants współpracowało z L’Oréal projektowo, m.in. podczas wydarzeń biznesowych takich jak Forum Ekonomiczne w Karpaczu, Europejskie Forum Nowych Idei czy Impact.

Po stronie agencji działania dla L’Oréal nadzoruje Daria Tworek, Managing Partnerka, we współpracy z Eweliną Wojtysiak-Sową, Account Directorką, i Elżbietą Pietrzak, Senior Account Managerką.

Umowę podpisano na pięć lat.

Wcześniej w tym zakresie L’Oréal nie korzystał z usług agencji. Komunikację korporacyjną w Polsce prowadziła poprzednio agencja On Board Think Kong.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin