.

 

Lotos wybrał agencje do obsługi CSR i PR

dodano: 
17.05.2011
komentarzy: 
1

Lotos wybrał dwie agencje do obsługi CSR Grupy oraz prowadzenia działań komunikacyjnych i PR w 2011 roku. Zwycięzcami przetargu zostały Grupa Kombinat oraz Grupa Promocyjna MaxPoint.

W ramach zawartej umowy Grupa Kombinat jest odpowiedzialna za realizację inicjatyw społecznych w dwóch obszarach. Zajmie się zarówno organizacją wydarzeń z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (pod kierownictwem Aleksandry Zawadzkiej), jak i realizacją działań komunikacyjnych i PR prowadzonych inicjatyw społecznych (za tę część projektu odpowiedzialni będą Mateusz Piotrowski oraz Jarosław Grodź). Agencja już po raz drugi zajmie się przygotowaniem i obsługą inicjatyw Grupy Lotos. W roku 2010 również zajmowała się obsługą działań CSR firmy.

GP Maxpoint będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji i realizację poszczególnych przedsięwzięć zaplanowanych w strategii komunikacji społecznej Grupy Lotos i budowanie  jej pozytywnego wizerunku jako podmiotu społecznie odpowiedzialnego. Osobą odpowiedzialną za projekt będzie Agnieszka Starak-Bartoszuk.

Agencje zostały wybrane w drodze przetargu. Umowy będą obowiązywały do końca 2011 roku. Jako że nie zostały jeszcze podpisane, szczegóły zamówień nie są jeszcze znane.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
17.05.2011
10:55:31
Rafał Bednarek
(17.05.2011 10:55:31)
Powodzenia Mateusz
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin