.

 

LoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

dodano: 
23.04.2024
komentarzy: 
0

23 kwietnia 2024 roku agencja LoveBrands Group poinformowała o kontynuacji współpracy z Bankiem Pocztowym w zakresie programu „Cyberdojrzali. Bądz mądrzejszy od oszusta”.

Założeniami projektu są szerzenie wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz informowanie o sposobach na ustrzeżenie się przed przestępcami finansowymi. 

W ramach współpracy agencja od kilku miesięcy wspiera nową strategię komunikacji banku i przygotowuje treści na jego media społecznościowe. Prowadzi również profil projektu na Facebooku. W tworzenie postów umieszczanych w social mediach angażują się działy LoveBrands Relations oraz LoveBrands Digital. 

Za obsługę projektu odpowiada Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin