.

 

Meta zwiększa kontrolę nad tym, co wyświetlają młodzi użytkownicy

dodano: 
12.01.2023
komentarzy: 
0

W ramach kontynuacji dostosowywania reklam do wieku odbiorców na Facebooku Meta wprowadzi w lutym 2023 roku parę zmian – czytamy na about.fb.com. 

Po pierwsze, Facebook usunie płeć użytkownika jako opcję dotarcia do nastolatków przez reklamodawców. Jedynymi dostępnymi informacjami na temat młodych użytkowników Facebooka będą wiek i lokalizacja, które pomogą zapewnić, że nastolatki widzą reklamy produktów dla nich odpowiednich oraz dostępnych w miejscu zamieszkania – informuje źródło. 

Z kolei od marca 2023 roku młodzież korzystająca z Instagrama i Facebooka zyska więcej sposobów na zarządzanie rodzajem reklam, które tam widzą. Umożliwi to funkcja Ad Topic Controls, która rozszerzy to, co jest już dostępne. 

Jak czytamy, już teraz standardy reklamowe Mety zabraniają osobom poniżej 18 roku życia wyświetlania reklam o tematyce takiej jak alkohol czy produkty związane z utratą wagi. (zd)

Źródło zdjęcia głównego: about.fb.com

Źródło:

about.fb.com, Continuing to Create Age-Appropriate Ad Experiences for Teens, 10.01.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin