.

 

The Next Gen of PR po raz trzeci. Ruszyły zgłoszenia!

dodano: 
29.04.2024
komentarzy: 
0

Rozpoczyna się trzecia edycja konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do PR-owców poniżej 35 roku życia. Projekt organizowany przez Związek Firm Public Relations stanowi polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Zgłoszenia potrwają do 30 maja!

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy, przygotowany przez głównego partnera konkursu. Kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, którego organizatorem jest ICCO (The International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.

„Trzecia edycja naszego konkursu to kolejny krok w odkrywaniu i promowaniu talentów w dziedzinie PR, której sercem jest pasja i kreatywność. Co roku widzimy, jak rośnie zainteresowanie naszą inicjatywą wśród młodych PR-owców, a my jako Związek Firm Public Relations nieustannie wspieramy ich drogę do sukcesu” – mówi Helena Korniejew, wiceprezeska Związku Firm Public Relations. Jak dodaje, The Next Gen of PR to dla nie tylko konkurs, lecz także „szansa na odkrycie przyszłych liderów branży, gotowych na wyzwania i nowatorskie podejście”.

Konkurs skierowany jest do dwuosobowych zespołów, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zespoły mogą być zgłaszane przez osoby fizyczne oraz podmioty zatrudniające pracowników, np. agencje, firmy czy NGO.

Zgłoszenia można dokonać przez formularz do 30 maja 2024 roku.

Laureaci The Next Gen of PR 2024 zostaną ogłoszeni w czerwcu.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin