.

 

Polskie projekty nagrodzone SABRE Awards EMEA 2024. Kampania K+Group i Must Be Loud dla KOD najlepszą w konkursie

dodano: 
18.04.2024
komentarzy: 
0

Polska kampania „Wybory bez picu”, zrealizowana przez K+Group i Must Be Loud dla KOD, zdobyła tytuł najlepszej w konkursie EMEA SABRE Awards 2024. Ogłoszenie tegorocznych zwycięzców odbyło się 17 kwietnia w Londynie. Wśród nagrodzonych są też inne agencje z Polski.

W konkursie organizowanym przez PRovoke Media nagrodę Platinum SABRE Award dla najlepszej kampanii public relations roku otrzymał projekt „Wybory bez picu”, zrealizowany przez K+Group i Must Be Loud dla Komitetu Obrony Demokracji. Ponadto kampania zwyciężyła też w kategorii The Baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie.

„W czasach, gdy szerzy się dezinformacja, a uczciwość wyborów jest kwestionowana na całym świecie, ta polska kampania pokazała, jak skuteczna komunikacja może edukować i zapewniać wyborców o ważności ich systemów wyborczych” – powiedział Paul Holmes, przewodniczący sędziów EMEA SABRE.

Za realizację kampanii po stronie K+ odpowiadały zespoły K+Group (Agata Potarzycka-Szczerba) i K+Digital (Błażej Soniewicki, Jakub Dymek, Adrian Kędzierski).

„Nagroda ma dla nas podwójny wymiar. Projektowo sięgnęliśmy wyżej, niż zakładaliśmy na starcie - w 4 miesiące nie tylko udało nam się zrekrutować 27 tys. wolontariuszy, ale znacząco przekroczyliśmy estymowane wyniki w social media. Jednak w tym wypadku szaczególnie istotny jest też ten drugi wymiar, społeczny. Staliśmy uczestnikiem niesamowitej energii, towarzyszącej wyborom 15 października. Niezwykły, emocjonujący i satysfakcjonujący czas dla całego zespołu, a teraz ogromne docenienie - to z nami zostanie” – mówi PRoto.pl Błażej Soniewicki, CEO K+Digital (K+Group).

W kategorii Technology: Hardware nagrodzony został projekt „Acer Predator Games” – międzyszkolny konkurs rozgrywek esportowych, realizowany przez Acer Polska i Publicon Services.

Z kolei wśród projektów Non-Corporate: Associations nagrodzono inicjatywę „#NoShameCoalition” autorstwa Answear.LAB i Clue PR, w ramach której media zobowiązały się do zmiany w podejściu do opisywania kobiet i rezygnacji z zawstydzających je publikacji.

Czytaj więcej: Nie dla zawstydzania kobiet – Answear.LAB namawia media do zmiany narracji

W kategorii Innovator of the Year: Brand zwyciężył VeloBank.

W zestawieniu IN2 SABRE Awards, czyli wśród projektów, które wyróżniają się wnikliwością i innowacyjnością, szczególnie w obszarze mediów cyfrowych oraz danych i analiz, obok projektu dla KOD, znalazła się też kampania #RakChadzaWspak realizowana przez K+ z Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu. Obie kampanie zostały na tej liście wyróżnione Certificates of Excellence w kategorii pro bono.

Z listą nominowanych projektów z Polski można zapoznać się tutaj. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin