Powstrzymać emocje

dodano: 
24.05.2005
komentarzy: 
0

W majowym numerze miesięcznika Brief Marek Skała analizuje relacje Kwaśniewskiego z komisją ds. Orlenu. „Relacje: Kwaśniewski – komisja orlenowska okazały się burzą w szklance wody. Są jednak doskonałym materiałem case’owym, bo niemal wszystko działo się na naszych oczach. Kryzysowe, firmowe case studies są zazwyczaj upiększane, tu całe bebechy sprawy mieliśmy na ekranach”. Sytuację przeanalizowano na warsztatach zarządzania kryzysem prowadzonych podczas MediaTrendów i Medium 2005: „Staliśmy się wirtualną agencją PR, działającą na wirtualne zlecenie Kancelarii Prezydenta RP”. Skała stwierdza, że „w otoczeniu prezydenta zabrakło też profesjonalnych pijarów, zakontraktowanych na określony czas albo zadanie. Sytuacja prezydenta jest o tyle kuriozalna, że wszystkie merytoryczne i racjonalne argumenty przemawiały na jego korzyść. Prezydent mógł praktycznie rozjechać komisję. Stało się inaczej, bo nie docenił mechanizmów emocjonalnych – i tych psychologicznych, i tych socjologicznych” – pisze Skała. Autor krok po kroku analizuje sytuację od pojawienia się we Wprost tekstów o powiązaniach prezydenta, aż po emocjonalną odmowę zeznań przed komisją śledczą, wygłoszoną w czasie specjalnie zwołanej konferencji.

Źródło:

Brief, O wyższości PR nad..., Marek Skała, 25.05.05, s. 58
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin