.

 

Relacja z konferencji IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

dodano: 
27.02.2024
komentarzy: 
0

15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Wydarzenie zostało zatytułowane „IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii”. Jakie wnioski dla marketerów i PR-owców płyną z zaprezentowanych prelekcji?

5 sposobów na poprawę efektywności kampanii – czego nauczyły nas mappingi technologiczne dla dużych marek?

Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts

Marta Kusowska podzieliła się wnioskami z analizy prowadzonych dla klientów kampanii, wskazała także, co można poprawić, by zwiększyć efektywność działań. Tak zwany technology mapping (praca audytowa nad prowadzonymi kampaniami, szukanie lepszych rozwiązań za pomocą narzędzi i nowoczesnych technologii) pokazuje, że:

90 proc. audytowanych marek nie ma poprawnego przepływu danych. Część kampanii prowadzona jest wewnętrznie, część jest realizowana przez dom mediowy, agencje lub freelancerów. Każdy posiada jakieś dane, które w żaden sposób nie są połączone.

90 proc. audytowanych marek nie jest właścicielem danych wygenerowanych przez kampanie. Jeśli różne podmioty realizują dla nas różne kampanie, to często są one właścicielami pozyskanych danych. Pracujmy w sposób transparentny. Narzędzia powinny być po stronie marki, a nie podmiotu zewnętrznego.

80 proc. audytowanych marek nie używa zautomatyzowanego aktualizowania list klientów. Listy, które są na koncie np. Google Ads, bardzo często zostały dodane kilka lat temu i nie są aktualizowane.

100 proc. audytowanych marek nie ma opracowanego systemu tagowania linków parametrami UTM do identyfikacji kampanii, które nie są automatycznie tagowane.

100 proc. audytowanych marek nie używa do optymalizacji oraz analiz dostępnych metryk „online to offline” (na przykład Store Visits). Pamiętajmy o inkrementalności – każdy, kto wszedł w naszą reklamę, mógł kupić na stronie www, ale mógł też pójść do sklepu stacjonarnego, żeby dotknąć, przymierzyć, zobaczyć i dokonać tam zakupu. Mierzmy też odwiedziny w sklepie stacjonarnym.

Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6.

Weronika Golon, Senior Digital Strategist, OMD Group

Weronika Golon opowiedziała o tym, jak mierzyć efektywność i jak planować kampanie w social mediach. Platformy social media z roku na rok wydłużają dostępne formaty, dostrzegając, że użytkownicy spędzają tam coraz mniej czasu i utrzymują coraz mniejszą uwagę. 

Jeśli reklama nie jest widoczna, to nie przyciąga uwagi i nie zwiększa sprzedaży. Badania przeprowadzone przez Twittera oraz OMD pokazały, że te same kreacje mogą w różny sposób oddziaływać w zależności od platformy. Kampanie socialmediowe, zwłaszcza wideo, mają różną elastyczność uwagi. Umiejscowienie (miejsce emisji) jest dominującym elementem. Dużo zależy od tego, co użytkownik dostaje w pierwszym widoku. W zależności od platformy social media widzimy inny układ wizualny. Jest też różne tempo scrollowania: szybkie i różnorodne na Instagramie (15,4 pikseli na sekundę) i Facebooku (14,0 pns), a dużo wolniejsze na X (9,8 pns).

Sięgajmy po formaty, które gwarantują maksymalną ekspozycję na danej platformie. Kiedy poziom atencji jest niski, ważną rolę w zapamiętywaniu odgrywają dystynktywne atrybuty marek: kolory, brand hero, kształt, czcionka, slogan, charakterystyczny dźwięk. Maksymalizujmy aktywny czas oglądania, zamiast maksymalizacji długości kreacji reklamowej.

Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story.

Dobromir Cias, Managing Director, EDGE NPD

Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark

Efektywność mierzona wskaźnikami mediowymi w kampanijnych raportach post buy rzadko jest weryfikowana pod kątem działań z obszaru tzw. invalid traffic i ad fraud.

Czym jest nieprawidłowy ruch (invalid traffic)?

• odsłony reklam generowane przez boty lub inne formy ruchu niegenerowanego przez człowieka

• wykrywanie go jest niezbędne do ochrony wydatków przeznaczonych na reklamę oraz zapewnienia, że określone odsłony reklam są prawidłowe i oglądane

Czym jest oszustwo reklamowe (ad fraud)?

• nieuczciwe zgłaszanie odsłon reklam, kliknięć, konwersji i zdarzeń w celu wyłudzenia pieniędzy

• stanowi podgrupę nieprawidłowego ruchu

Zmierz się z patologiami (obszar brandingu) i zastosuj:

• fake news w contencie -> social listening, monitoring mediów

• przejmowanie profili firmy w Google -> helpdesk Google

• przejmowanie porzuconych domen pofirmowych, pokonkursowych -> ręczny rejestr dns, regularne odnawianie, świadoma odsprzedaż domeny

• sklonowani celebryci namawiający do scamu -> weryfikacja autoryzacji profilu social przez stosowną ikonę nadaną przez platformę

• fałszywe konkursy -> weryfikacja informacji o konkursie na oficjalnej stronie marki

Zmierz się z fraudami (obszar performance) i zastosuj:

• odsłony i kliki generowane przez boty -> specjalistyczne narzędzie antyfraud

• fikcyjne leady kontaktowe -> specjalistyczne narzędzie antyfraud

• wyklikiwanie search Adsów, aby wyczerpać budżet konkurencji -> specjalistyczne narzędzie antyfraud

• sprzedaż podróbek -> certyfikaty NFT

• oszukane dane geolokalizacyjne -> sprawdzanie dostawców w polityce prywatności wydawców aplikacji

• niepoprawne segmenty behawioralne w programmatic -> wiedza specjalistyczna

Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja-marka.

Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor, Bluerank

Dominika Paruszewska, Head of Content, Bluerank

Wyniki badań w USA wskazują, że 56 proc. marketerów uważa, że content marketing osiąga ponadprzeciętne rezultaty na tle innych działań marketingowych, a 54 proc. firm zwiększało swoje budżety na content marketing w 2023 roku. Najważniejsze cele stawiane przed content marketingiem to: 

• budowanie świadomości marki 

• budowanie wiarygodności 

• edukowanie odbiorców w celu inicjowania ich potrzeb zakupowych

Polski internet jest dzisiaj bardzo nasycony contentem. Z badania, analizy 285 sekcji blogowych Polskich e-commersów w 19 kategoriach tematycznych przeprowadzonego przez Senuto wynika, że największe blogi e-commerce posiadają średnią 565 artykułów. Niestety przeciętnie 27 proc. artykułów nie generuje żadnego ruchu organicznego. 

Jak nie przepalać budżetu i zwiększyć efektywność inwestycji w content dzięki oparciu się o wskaźniki ilościowe i jakościowe.

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

Tomasz Wileński opowiedział o tym, jak nie wierzyć tylko w zasięgi, ale lepiej zrozumieć kwestie zaangażowania. Sprawdził czy tworzony content jest czytany. Dzięki reklamie przyzwyczailiśmy się, że zasięg jest najważniejszą zmienną, na którą musimy zwracać uwagę w komunikacji marketingowej. Tylko 20 proc. UU (unique userów) doczytuje treści do końca. Dziś rozliczamy się za UU, czyli oczekujemy od wydawców dowiezienia wyniku ilościowego, jakość treści nie ma znaczenia, nie ma efektywności w zakupie mediów - tracimy pieniądze. Aby efektywnie wydawać pieniądze należy rozliczać się za jakość kontaktu użytkownika z treścią.

Stwórzmy matrycę konsumpcji contentu na bazie zasięgu i poziomu doczytania treści.

Dzięki analizie macierzy można starać się zwiększyć oglądalność artykułów z potencjałem, albo zmniejszyć długość innych, bo i tak nikt nie doczytuje ich do końca.

5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance.

Rafał Sobierajski, Head of Social Performance, Business Factory

Praca z największymi marketplace’ami oraz niedużymi sklepami internetowymi pozwala na zaobserwowanie pewnych schematów i stałych elementów, które często są zaniedbywane, a mogą być kluczowe dla efektywności działań performance na platformach społecznościowych. Rafał przybliżył pięć najczęściej spotykanych błędów:

Niepoprawna konfiguracja i implementacja eventów piksela.

Zbyt złożona struktura kampanii na koncie reklamowym.

Ręcznie ustawione i rozdrobnione cele kampanii. 

Analiza niewłaściwych danych. Zautomatyzowana i międzyplatformowa analiza danych pozwala wychwycić potencjały albo produkty przypalające budżet. 

„Kreacja sprzedażowa nie musi być ładna”. Kampanie dynamiczne oparte na katalogu z packshotami na białym tle mogą być ładne dzięki odpowiednim narzędziom, a wymagania konsumenta sprawiają, że wręcz muszą być ładne, również w formie wideo.

Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia.

Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of Communications, WE!RE Fantasy

Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy

W Polsce gaming wciąż budzi niepokój wśród marketerów, którzy widzą atrakcyjny kanał komunikacji, lecz nie znajdą technik i narzędzi, które pomogą im określić KPI i pomogą mierzyć efektywność.

Zalety gamingu dla marketera:

Precyzja targetowania. Przemysł gier generuje znaczną liczbę danych. Marketerzy mogą precyzyjnie kierować kampanię do publiczności na podstawie takich czynników jak: wiek, płeć, geografia, urządzenie i zainteresowania. Analityka w czasie rzeczywistym umożliwia lepszą optymalizację.

Zasięg. Reklama w grach może dotrzeć do szerszej publiczności w porównaniu do tradycyjnych form marketingu, biorąc pod uwagę rosnącą liczbę osób grających w gry wideo.

Widoczność. Reklamy w grach są niemożliwe do pominięcia.

Brand safety. Gry wideo pozbawione treści generowanych przez użytkowników tworzą bezpieczne środowisko dla reklam. Ostrożny wybór gatunku gry zapewnia, że reklama nie pojawi się w nieodpowiednich kontekstach.

Efektywność. Reklamy w grach pozwalają markom tworzyć skoncentrowane, ukierunkowane kampanie z niższymi kosztami początkowymi i potencjalnie wyższym zwrotem z inwestycji (ROI).

Integracja. Reklamy w grach łączą się z użytkownikami w momentach relaksu, co sprawia, że stanowi to idealny czas na przyciągnięcie uwagi.

Reklamy w grze przyciągają dwukrotnie więcej uwagi niż reklamy internetowe. Średni CPM w grach jest mniejszy o połowę niż w tradycyjnym wideo online. Reklamy w grze są widoczne dla graczy. Możemy zagwarantować, że większość graczy zauważy nasze reklamy, a jednocześnie nie zakłócą one ani nie przerwą doświadczenia gry.

Nowa era wyszukiwarek. Jak efektywnie wykorzystać siłę AI, nie oddając dowodzenia nad działaniami SEM?

Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner, Performics

AI zwiastuje nową erę wyszukiwarek internetowych. Google i Microsoft tworzą własne rozwiązania oparte o AI. Rewolucjonizują sposób, w jaki będziemy podchodzić do kampanii online. Konwersacyjne chatboty od Google’a i Microsoftu wykorzystują sztuczną inteligencję. Gemini przetwarza wiele rodzajów danych jednocześnie (tekst, obrazy, audio, wideo, kod html).

W Google kiedyś liczyło się czyste SEO. Teraz natomiast w TOP 10 mamy głównie wyniki płatne kampanii tekstowych oraz kampanii produktowych. Google zrezygnował z podziału na strony wyników wyszukiwania, bo niemal nikt nie przechodził na drugą stronę wyników. Teraz dostępne jest scrollowanie. Już niedługo to AI będzie odpowiadało na wyszukiwawcze intencje użytkownika (Search Generative Experience). Będziemy mieć podpowiedzi od AI, a wyniki będą zawierały kampanie organiczne i płatne.

Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu w kontekście ery post – cookies i nowych identyfikatorów.

Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery, Open Mobi

Jarosław Łuczka przybliżył nam historię powstania cookies. Google ogłosił kolejną datę zmiany i „cookieless world” ma stać się faktem w 2024 roku. Co przestanie działać w oparciu o 3rd party cookies: targetowanie, remarketing, atrybucja, analityka, capping.

W najbliższym czasie istotne będą: kontekst, segmentacja, antyfraud, brand safety, viewability.

Reklamodawcy oczekują skutecznych metod docierania do konsumentów: privacy Sandbox, ID deterministyczne, ID probabilistyczne, Data Clean Room, Secure signals, analizy kontekstowej, raportów atrybucji, Wallet Gardens.

Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance.

Krzysztof Janosiewicz, Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI

Kampanie zasięgowe to bardzo często element pomijany w strategiach marketingowych. Krzysztof pokazał, dlaczego bez nich biznes nie będzie miał łatwego życia i jak działania zasięgowe mogą wspomagać performance i zwiększać potencjał.

Co dają działania zasięgowe? 

• Otwierają nowe ścieżki konwersji, które wpływają na wiele źródeł ruchu. Kampanie zasięgowe to pożywka dla wszystkich źródeł ruchu.

• Znajdują nowe placementy, nowe miejsca docelowe, które do tej pory nie były mocno wykorzystywane. Pojawić się mogą przy tym również nowe bestsellery, np. dzięki nowym źródłom ruchu.

• Generują popyt na nowy produkt czy usługę, bardzo trudne do bezpośredniej sprzedaży z uwagi na złożoność czy skomplikowanie. 

• Regularny napływ nowych użytkowników. 

• Budowanie nowych person. Niejednokrotnie może okazać się, że na podstawie zebranych danych najlepszymi wskaźnikami sprzedażowymi cechują się odbiorcy, którzy w żaden sposób tematycznie czy demograficznie nie są powiązani z naszą branżą.

• Budowanie list remarketingowych jako bazy do późniejszej segmentacji kampanii. Możliwość dostosowania różnych przekazów i niejednokrotnie zbudowania wystarczająco dużych list.

• Wzmocnienie własnego brandu przez wzmożoną liczbę zapytań. Wpływ na stawki CPC przede wszystkim w dłuższym okresie.

• Większe pokrycie przestrzeni reklamowych. Często uwzględniają nowe formaty reklamowe, bardziej interaktywne i atrakcyjne wizualnie, przez co mocniej rzucają się w oczy. Pojawianie się częściej w wielu miejscach, aniżeli tylko tych nastawionych na sprzedaż bezpośrednią.

• Odpowiedź na działania konkurencji. Przestrzeń reklamowa do działań stricte sprzedażowych się kurczy.

• Możliwość wytłumaczenia, czym jest „to coś”. W kampaniach nastawionych na czysty performance nie ma miejsca na dokładne tłumaczenie.

• Przekazanie bardzo istotnych informacji o wyróżnikach oferty w przystępny sposób.

• Sprzedaż bezpośrednią. Traktując zapytania bardzo ogólne jako te zasięgowe, można pozyskać mnóstwo konwersji bezpośrednich. 

• Pojawienie się wśród największych graczy. Budowanie zaufania wśród odbiorców – lepiej kupić coś u reklamodawcy, który „obił się nam o oczy” niż u anonimowego – udowadniają to badania marek.

• Wpływ na koszty kliknięcia oraz współczynniki konwersji. Nie muszą kosztować fortuny. Jeśli masz określone persony, sprawdzone w boju sposoby dotarcia, założyłeś realny plan, to możesz dotrzeć do nowych, bardzo dużych grup odbiorców przy o wiele niższych stawkach CPC i CPM.

Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność.

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group

Wielu reklamodawców wydaje pieniądze w digitalu nieefektywnie. Tomasz Chłodecki przedstawił analizę sklepów stacjonarnych, które chcą przyprowadzać ruch do tych sklepów różnymi kampaniami digitalowymi. 

Sklepy wychodzą z założenia, że ich klienci, których targetują w internecie, zachowują się tak samo w internecie i w sieci offline, a tak nie jest. Schematy prowadzone w internecie nie działają w świecie offline. Sztuka polega na tym, aby znaleźć tych, którzy mają szansę przyjść do sklepu, i skonwertować. Z pomocą przychodzą dane.

Mamy do dyspozycji: dane o zachowaniach w świecie offline, dane o zachowaniach w świecie online, dane z paneli badawczych, dane demograficzne.

Najlepsze pomysły na wzrost efektywności takich działań:

• look-a-like konwerterów – aktywowanie użytkowników podobnych do tych, którzy pojawili się w sklepie 

• analiza całej kampanii 

• oddzielna komunikacja w zależności od lojalności 

• analiza sezonowości 

• dogłębne zrozumienie cykli zakupowych 

• wzmocnienie kampanii w określonych obszarach geograficznych 

• identyfikacja konsumentów szerokiej konkurencji 

• optymalizacja kampanii zawierająca insighty z offline 

• segmentacja użytkowników 

• badanie konkurencji

Nowy pomysł na model rozliczeń to cost per offline visit (CPOV). Klienci będą płacić tylko za tych konsumentów, których rzeczywiście zachęcimy do wizyty w sklepie. CPOV bazuje na kilku filarach: dane z setek zrealizowanych kampanii w Polsce i regionie, cel, budżet, czas, specyfika kategorii oraz liczba sklepów klienta.

Po co komu e-PR? O efektywności działań digital PR oraz ich roli w ekosystemie marketingowym. Case study Lightscape x WhitePress.

Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress

Paulina Kunicka, Project Management Director, Lightscape

Patrycja Górecka-Butora z Pauliną Kunicką opowiedziały o tym, dlaczego międzynarodowa marka, która specjalizuje się w marketingu online, w tym SEO i content marketingu, w swojej strategii i budżecie znalazła miejsce na e-PR, a jednocześnie dostarczyła marketerom i PR-owcom narzędzie do budowania lepszych zasięgów.

Sukces w działaniach e-PR jest możliwy, jeżeli budujemy go na relacjach i słuchamy obu stron: marki i potrzeb dziennikarzy, blogerów i liderów opinii, którzy publikują w sieci. Nie zapominajmy o jakości i rzetelności publikowanych treści i przygotowaniu ich zgodnie z zasadami SEO.

Digital PR – kiedy kampanie i publikacje płatne? Tak, jeśli potrzebujemy:

• mocniejszej komunikacji biznesowej/reklamowej 

• wielu publikacji „tu i teraz” 

• gwarancji trwałości artykułu 

• linków dofollow

• samodzielnego wyboru domeny 

• gwarancji zasięgów

Najlepsze pomysły, dzięki którym e-PR przełożył się na efekty w WhitePress:

Cykl artykułów jako baza do powstania e-booka pobieranego za leada. Zaproszenie do współpracy mediów, agencji, ekspertów i firm, które dobrze docierają do grupy docelowej.

Zachowanie unikalności treści notek prasowych. Jedno medium – jedna notka.

Jasne określenie warunków publikacji – publikacja linków (np. do raportu).

Treść artykułu wymusza dodanie linku. 

Monitorowanie marki i proszenie o dodanie linków.

Tworzenie infografik.

Dzięki działaniom e-PR możemy znaleźć się wysoko w wynikach organicznych w znanych mediach, co podkreśla i buduje wiarygodność brandu. W PR wyzwaniem jest mierzenie efektywności działań. Warto śledzić, które  materiały na jakich pozycjach znajdują się w Google oraz jak długo tam są, a także które frazy rankują, co pozwala na kreowanie strategii – na które działania przeznaczyć czas, a z których zrezygnować. Do takich działań pomiaru warto skorzystać z narzędzi do monitoringu mediów, takich jak IMM czy Newspoint.

Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa z Afryki (Benin, Burkina Faso, CIV, Senegal, Kamerun, Togo, Ghana, Kongo).

Kinga Kazimierczuk, Team Leader, Hybrid AdTech

Grzegorz Marczak, Sales Director CE, Hybrid

Prelegenci zaprezentowali ciekawą strategię wykorzystania Dynamic Creative Optimalization na przykładzie kampani Visa realizowanej w kilku afrykańskich krajach.

Algorytm DCO analizuje profil użytkownika i decyduje, która kombinacja elementów jest dla niego bardziej prawdopodobna. Następnie algorytm tworzy kreację ze wstępnie załadowanych elementów w czasie rzeczywistym w celu zwiększenia CTR. Uczenie algorytmu zaczyna się od 20 tys. wyświetleń.

Idea wykorzystania DCO:

• setki kreacji w każdym kraju,

• kreacje tworzone automatycznie z takich elementów jak: segment odbiorców, hasła, zdjęcia, języki, nazwy krajów,

• główne elementy kreacji bez zmian (Master Baner),

• stworzenie kreacji w czasie rzeczywistym i wyświetlanie dostosowanych komunikatów na różnych urządzeniach i wydawcach.

Kampania we współpracy z agencją/freelancerem. O jakie dane pytać, by ocenić czy działania z influencerami są efektywne?

Zuzanna Ledworowska, Business Development Manager, Lettly

Zuzanna Ledworowska poddała analizie 76 kampanii i 751 publikacji z influencerami. Na co marketerzy powinni zwracać uwagę? 

Co się kryje pod wskaźnikiem engagement rate?

Jak liczona jest demografia? Z jakiej próby jest estymowana i jaka jest metodologia?

Podana liczba wyświetleń – to dużo czy mało? Wszystko zależy od celu, jaki chcemy realizować. Pamiętajmy, że zasięgów u różnych influencerów nie można dodawać. Tylko wyświetlenia można sumować.

Wykorzystujmy narzędzia typu Social Auditor – audytowanie kont na Instagramie i sprawdzanie, czy są tam zweryfikowani obserwujący, czy nie ma fałszywych kont.

Oceniamy efektywność kosztową każdego influencera z osobna.

Piramida influencerów – zaangażowanie (liczone jako iloraz liczby interakcji na liczbę fanów) spada wraz ze wzrostem liczby fanów influencera, natomiast rośnie zaangażowanie liczone jako iloraz liczby interakcji na liczbę wyświetleń – osób, które zobaczyły materiał. 

Jak dużo uwagi ktoś poświęcił naszym materiałom.

W analizie bierzmy pod uwagę kontekst i segmenty. Porównujmy się do własnych wyników.

Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych z zastosowaniem horyzontalnej synergii międzymediowej.

Piotr Zagórski, CEO, AXON

Piotr Zagórski opowiedział o zastosowaniu danych mobile do wzrostu efektywności prowadzonych działań. Marketerów interesuje skuteczne oddziaływanie na konsumentów w szerokiej skali. Mobile ID w skali globalnej to 3,1 mld konsumentów. 64 proc. użytkowników serwisów internetowych wchodzi tam z urządzeń mobilnych. Co zrobić, żeby wykorzystać ten potencjał? Jakie są wyzwania?

Problemem nie jest wysyłanie komunikatów, tylko dotarcie do odbiorcy, który się zainteresuje tym, co chcemy mu przekazać. Komunikat działa, gdy jest dostarczony do konsumenta we właściwym momencie. Dotrzeć można do właściwych odbiorców dzięki segmentacji: lokalizacji (GPS z precyzją 3-5 metrów), używanej aplikacji, płci, wieku, języka, operatora komórkowego.

Efektywność to mierzalność. Mamy informacje, gdzie przebywał użytkownik w momencie kliknięcia w reklamę. Możemy to wykorzystać i stworzyć mapę dynamiki rozprzestrzeniania się komunikacji. Pozwala ona podjąć decyzję o długości prowadzenia kampanii w zależności od wysycenia dotarcia albo o konieczności skorzystania z dokładnie geookreślonych nośników OOH we wskazanych miejscach.

Kolejne wydarzenie z cyklu IAB HowTo, pod tytułem „Jakość nad iluzją: Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu”, odbędzie się 20 marca 2024 roku. Rejestracji można dokonać tutaj.

Relację przygotował dla PRoto.pl Robert Sadowski, Newspoint, Grupa IMM

Zdjęcia: IAB Polska

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin