.

 

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych z nowym zarządem

dodano: 
24.04.2024
komentarzy: 
0

18 kwietnia 2024 roku Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), polska organizacja zrzeszająca studia produkcyjne, powiadomiła, że wybrała nowy zarząd. Walne zgromadzenie podsumowało rok działalności oraz zadecydowało o zmianach kadrowych. 

SPR ponownie zdecydowało, że Arleta Robinson z Lucky Luciano Pictures obejmie stanowisko prezeski. Na wiceprezesów po raz kolejny mianowano Tomka Dławichowskiego z Timecode Film Production oraz Magdę Olak z Tank Production. 

Powołano również nowe osoby zasiadające w Komisji Rewizyjnej. Przewodniczącym został Mariusz Pietkiewicz z m5 Film. Wybrano także Kamilę Boruc-Adamską (Trunskavka) oraz Piotra Miklaszewskiego (Feelmovie).

Co więcej, do zarządu dołączyły nowe osoby – Maciej Maciantowicz z Dynamo oraz Jakub Laskus reprezentujący Bites Studio. 

Robinson stwierdziła, że podczas kolejnej kadencji zarząd będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniami, które „mogą mieć znaczenie wręcz systemowe”. Podkreśliła, że ma na myśli aspekty związane z szeroko pojętym ESG, wzrastającymi kosztami produkcji oraz generatywną sztuczną inteligencją. 

Czytaj więcej: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych ogłasza nową inicjatywę związaną z ESG

SPR informuje, że aktualnie w ramach organizacji funkcjonuje pięć stałych grup roboczych, w których skład wchodzą zarówno członkowie, jak i eksperci zewnętrzni. Są to: Grupa Zrównoważona Produkcja i ESG, Grupa AI, Grupa Zagranica, Grupa Komunikacja i PR oraz Grupa Produkcja. 

Organizacja ocenia, że profesjonalny rynek produkcji obejmuje około 50 firm produkcyjnych i podstprodukcyjnych. Podkreśla, że 29 z nich to członkowie stowarzyszenia.

Do zrzeszenia mogą przystąpić profesjonalne firmy, które otrzymają rekomendacje od przynajmniej dwóch stowarzyszonych firm oraz podpiszą zobowiązanie do przestrzegania statutu. (an)

Źródło:

Zdjęcie główne: od lewej Magda Olak, Arleta Robinson, Tomek Dławichowski i Jakub Laskus
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin